Sain 3 korona rokotteen klo 12. 20 ja nyt on kuumetta 39,5 onko normaalia
Kommentit (32)
On ihan normaalia, huomenna on ohi tai ainakin minulta oli.
On normaalia. Mulla oli ihan sama. Aamulla kuume ohi.
Aika epänormaalia. Kolmospiikki(kään) ei tuntunut minulla missään.
Niinhän ne väittää. Mä en ole uskaltanut lähteä leikkimään tuota leikkiä. En ole ikinä ennen saanut rokotuksista mitään.
Rokotteet aiheuttavat aivan samoja reaktioita kuin itse viruskin.
On. Kuume on yksi sivuvaikutuksista joka siitä voi tulla.
On normaalia, kroppasi laittaa kunnolla hanttiin ja kehittää vasta-aineita. Ota Panadolia max. 3 x 1g vrk. Varaudu että oireet voivat kestää 3-4pv.
Otin myös 3 rokotteen ja kuumetta tuli 41, onko normaalia?
Useimmat sanoo, että meni 10-12 tuntia, että nousi kuume 40 paikkeille
Jos kuolen rokotteeseen, niin kehoni on ilmeisesti onnistunut kehittämään vasta-aineita niin tehokkaasti että henki menee. Rokote siis onnistui, en saanut ainakaan koronaa
Noinki vähän olet ottanut rokotteista selvää? Kolmas piikki jo mennyt, mutta et vieläkään tiedä mahdollisia rokotteenaiheuttamia yleisimpiä jo havaittuja ja myönnettyjä haittoja.
Vierailija kirjoitti:
Siksi en otakaan rokotetta.
Hyvää omikronia sulle vaan.
No kannattiko ottaa? Mä en oo vuosiin ottanut rokotteita ja olen säästynyt kunnon taudeilta. Sikapiikin jälkeen sairastin vuosia taukoamatta. Piikit tuhoaa immuniteettia.
Ei johdu rokotteesta. Rokotereaktio ei tule noin äkkiä.
Minulla 1. piikki->vain käsi kipeä ei muuta
2.piikki-> 1pv piikin jälkeen vasta karmea väsymys ja flunssamaisia oireita yhden illan ja käsi kipee
3. piikki tällä viikolla ->samana iltana aika kova väsymys mutta vähemmän kuin 2. piikin jälkeen+käsi kipee ja siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia, kroppasi laittaa kunnolla hanttiin ja kehittää vasta-aineita. Ota Panadolia max. 3 x 1g vrk. Varaudu että oireet voivat kestää 3-4pv.
Ei lääkkeitä silloin kun keho kehittää vasta-aineita.
On normaalia. Kuumelääkettä ja mene suihkuun niin helpottaa.