Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauspahoinvointi viikolla 8

Vierailija
11.05.2015 |

Tää on ihan kauheeta, koko ajan kuvottaa, vielä enemmän kun on nälkä mutta kun ei mitään voi kuvotukseltaan vetää napaansa :( Onko tähän mitään lääkettä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys sitten helpottaa! Viimeistään.... Mulla kesti pahoimvointi ja armoton vitutus viimeiselle kolmannekselle saakka.

Vierailija
2/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika, mulla loppu n. viikkoon 12 mennessä. Kuvottaako vaan vai oksenteletko ihan? Koita syödä mitä vaan mikä vähänkään houkuttelisi, pieniä määriä ja säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla autto kun puolitin lahvin ja toimin mahd hitaasti aamuisin. Eipä se kaikkia oksenteluja poistanut, mutta eipähän tarvinnut tiputukseen joutua tällä kertaa... muista juoda paljon, ja pieniä aterioita pitkin päivää

Vierailija
4/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel your pain ap! Samalla vkolla itsekin, ja useita kertoja päivässä oksettaa, ajatuskin syömisestä kuvottaa ja se mikä edellisenä päivänä pysyi sisällä, ei seuraavana päivänä pysykään.

Vierailija
5/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ei siihen auta kuin koittaa löytää ne ruuat joita parhaiten saat alas. Ja syödä vaikka väkisin koska nälkä tekee vain vielä pahemman olon. Ajan kanssa helpottaa :)

Vierailija
6/6 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on synnytykseen sen verran aikaa ettei paljon lohduta :D

Ihan "pelkkää" kuvotusta, kerran oksensin viikolla 5. Tämä on ihan kamalaa, ihan koko ajan paha olo, en kestä!!!!

Olen yrittänyt vääntäytyä jääkaapille, mutta se ruuan haju oksettaa niin paljon etten kykene sieltä mitään ottamaan. Joku hedelmämehu on ainoa mikä menee alas.

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän