Miksi kukaan ei kirjoittele minulle ensimmäisenä, missään? :D
Olen käyttänyt erästä kirjekaverisivustoa, jossa etsitään kirjeenvaihtokavereita eri maista, kiitos av:lle muuten inspiraatiosta.
Tuolla on sama ongelma mikä minulla on facebookissa tai missä tahansa missä pitäisi keskustella ja vaihtaa viestejä:
Minä olen aina se, joka aloittaa keskustelun.
Vaikka ihmiset vaikuttavat siltä, että heistä on mukava keskustella kanssani ja keskustelut ovat aina mielenkiintoisia, kukaan ei koskaan tule juttelemaan minulle ensimmäisenä.
Mistähän tämä johtuu? Olen tuskaillut asian kanssa jo aika kauan, vaikka kyse olisi seurustelusuhteesta, minä olen aina se joka ehdottaa tapaamisia ja pitää yhteyttä.
Olen ihan normaalin näköinen ihminen, normaalipainoinen enkä mielestäni ole mikään tylsimys.
Kommentit (6)
olet tylsä, tai pelottava. pelottava voit olla vaikket olisi ruma
Joissain maissa on kohteliasta odottaa että nainen ottaa kontaktia. Tuo ei tosin selitä mikseivät naiset ja suomalaiset juttele sinulle.
Kuulostaa ihan minulta ja olen ehkä löytänyt syynkin.
En erottele juttelenko tuollaisissa palveluissa miehille tai naisille, saatika miten heille juttelen. Olen kaikkia kohtaan iloinen, huumorintajuinen ja keskustelut ovat aina hauskoja.
MUTTA, pinnallisissa nettituttavuuksissa tuossa syntyy ongelma:
Naiset eivät halua jutella minulle, koska he etsivät ensisijaisesti naisseuraa.
Miehille kirjoittaessa pitäisi taas käyttäytyä vähän vähemmän "jätkämäisesti", eli ei pitäisi osoittaa että nauraa samoille jutuille, laukoa niitä parhaimpia vitsejä ja käyttäytyä muutenkin tyttömäisemmin.
Jos puhut Interpalista, niin 70% käyttäjistä etsii siellä jonkinlaista romanttista kanssakäymistä. Osa ajattelee että ulkomaalainen poika/tyttöystävä olisi jännä juttu, osa hakee keinoa päästä kohdemaahan ja hakee ilmaista majoitusta, osa hakee nettisuhdetta yms.
Näin siis mikäli olet nuori, kun täytät kolmekymmentä, niin tuo ongelma korjaantuu itsestään jos olet oikeasti mielenkiintoinen ja mukava ihminen.
Minä juttelen kyllä kauniille naisille aina kun on mahdollisuus.Et siis ole niin kaunis kun kuvittelevat olevasi
Et ole tarpeeksi mielenkiintoinen että ihmiset jaksaisivat huolehtia siitä että pysyt heidän kontakteissaan.