Voisitko seurustella miehen kanssa, joka pissaa istualtaan
Kommentit (33)
Olen naimisissa sellaisen kanssa. Ei tule sotkua, ja hän osaa kyllä miehisyytensä muullakin todistaa ;)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:31"]Olen naimisissa sellaisen kanssa. Ei tule sotkua, ja hän osaa kyllä miehisyytensä muullakin todistaa ;)
[/quote]
Sama täällä!
Mielelläni, eipä ole kusta ympäri vessaa. Itse asiassa mieheni pissaa kotona istualtaan, yleisissä vessoissa seisten. Samoin toimii poikani.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:31"]Olen naimisissa sellaisen kanssa. Ei tule sotkua, ja hän osaa kyllä miehisyytensä muullakin todistaa ;)
[/quote]
Sama täällä!
[/quote]
Kuin myös :)
Mieheni kusee usein pöntöllä istualteen siksi ettei loiskisi sitä kusta vahingossa ohi. Osaa kyllä kusta myös seisten, olen nähnyt. Seurustelen mielummin huomioonottavan miehen kuin kusisukan kanssa!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:31"]
Olen naimisissa sellaisen kanssa. Ei tule sotkua, ja hän osaa kyllä miehisyytensä muullakin todistaa ;)
[/quote]
Niin olet siis naimisissa naisen kanssa? Ei kukaan itseään mieheksi kutsuva istu kuselle..
Minä olen ollut nyt naimisissa 11 v sellaisen kanssa ja on muuten tosi hyvä mies.. hokasin vasta äsken että
hän pissaa aina istualtaan. Minusta se on fiksua, en kestäisi jos mies kuseskelisi pitkin poikin lattioille.
En voisi, koska olen naimisissa. Muuten virtsaamisasento ei olisi kynnyskysymys.
Niin, mutta jos mies pissaa ulkonakin istualtaan!
t:Ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:31"]
[/quote]
Niin olet siis naimisissa naisen kanssa? Ei kukaan itseään mieheksi kutsuva istu kuselle..
[/quote]
Taidat itse olla sellainen vähän rosoisempi tapaus, liivijengiläinen tai vastaava?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:31"]
[/quote]
[/quote]
kuulostat elämän kovan koulun käyneeltä? Sellaiset miehet taitaa ainakin KUSTA seisten ihan vaan koska on niin helvetin kovia... ja olen naimisissa miehen kanssa. Miehen, jolla ei ole ongelmia miehisyytensä kanssa
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:31"]Olen naimisissa sellaisen kanssa. Ei tule sotkua, ja hän osaa kyllä miehisyytensä muullakin todistaa ;)
[/quote]
Naimisissa? Oot joku 40v ikäloppu?
Pissasin eilen istualtaan ekaa kertaa kun vaimo harjasi hampaitaan. Aikaisemmin olen hoitanut sen miehekkäästi seisten, mutta sain huudot koska olen kuulemma pisutellut reunoille. Ei auttanut kuin nöyrtyä ja vaihtaa styleä, koska vaimo käski.
Mulle on yks hailee miten se siellä vessassa kusee, kunhan osuu pönttöön :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:31"]Olen naimisissa sellaisen kanssa. Ei tule sotkua, ja hän osaa kyllä miehisyytensä muullakin todistaa ;)
[/quote]
Naimisissa? Oot joku 40v ikäloppu?
[/quote]
23v :D sinä taidatkin olla 15 v porvoosta? ;)
[/quote]
Komppi tälle, juuri näin :)
Siis ihana, mistä noita istuallaan pissavia löytää?? Mulla mies ja kolme teinipoikaa, jotka KAIKKI pissaavat seisovillaan ja arvannette varmaan, miltä välillä vessassa " tuoksuu"..
Missähän vaiheessa parisuhteen alkua tätä kysytään? Ei kai kukaan kuitenkaan käy wc:ssä katselemassa pissaamis asentoja. :D Henk.koht en ole koskaan ajatellut asiaa.
Täytyy myöntää, että minusta on vähän hassua, jos mies pissii istualtaan. Olen tottunut miehiin, jotka lorrittavat seisaaltaan, en ole kyllä mitään ylimääräisiä pissiroiskeita koskaan siivonnut. Tapailin sitten pari vuotta miestä, joka istui pissiessä, ja jotenkin pisteet laski. Itseasiassa en ollut edes tajunnut, että jotkut miehet istualtaan sen tekevät.
Hassua, mutta näin se on kohdallani. On se vähän epämaskuliinista. Hölmö juttu, mutta kerran ap kysyi... :)
Eihän mun tarvii olla siellä vessassa kyttäämässä miten päin se kusee.