Jari Sillanpään laulu Sinä ansaitset kultaa.
Miltä se sinun korviisi kuullostaa? Oletko miettinyt sanoitusta? Mitä tunteita se sinussa aiheuttaa?
Kommentit (33)
No sittenhän se on ihan järkevää. Kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:03"]
Mua häiritsee se kohta : "mä jatkan ja jatkan ja jatkan kunnes sun sydämesi särkyy ja jätät meidät" Kenet jättää? Ei kai kukaan jätä lasta "sekoilevan" isän luokse. .
[/quote]
No mieti samalla tavalla kuin lause "unohdat meidät" meidät=minä ja hän. Meidän suhde=me.
Enemmänkinhän tämä biisi on vähän semmonen pettäjän itsensäruoskimisbiisi! Eli itselleen selittää, että parempi näin..
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 10:44"]Kannattaa av-mammojen muistaa, ettei Jari laula biisissä naiselle :) [/quote] Uutinen kelle?
[/quote]
Ei kai se nyt miehelle laula! Hölmöt!
Mua vaan naurattaa se meemi tästä, Kalaonnea matkaan, sinä ansaitset turskaa :-D
Tää on kuin mun elämästä.toinen raukka roikkui mukana vuodesta toiseen vaikka tein mitä.roikkuis varmaan vieläkin,jos en olisi kadonnut hänen elämästään.
Eli jotkut ei ymmärrä omaa parastaan .
Tässä biisissä on hyvin kiteytetty meidän pettireiden sielunmaisema.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:29"]
Mua vaan naurattaa se meemi tästä, Kalaonnea matkaan, sinä ansaitset turskaa :-D
[/quote]
Musta parempi on Rakas onnea darraan, sinä tarvitset kaljaa.
Kammottava kappale, samoilla perusteilla joita muut ovat jo esittäneet. Mieleeni tulee myös liian selvä mielikuva kulahtaneesta wt-mammasta, joka laulaa tätä kappaletta nuotin vierestä lähikapakan karaokessa miehelleen / exälleen.
Kalaonnea matkaan, sinä ansaitset turskaa...
No Jarihan ei itse sanoita biisejään, ei ainakaan tätä. joka on Saara Törmän käsialaa.
Rakas onnea matkaan, sinä ansaitset munaa..
Meidät ei tarkoita lasta vaan noiden kahden parisuhdetta.