Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreät ovat ymmärtäneet kansainvälisyyden väärin

Vierailija
11.05.2015 |

Ville Niinistö on hyvin huolissaan siitä, mitä Perussuomalainen politiikka merkitsee Suomen kansainväliselle asemalle.

Suomessa on oltu jo pitkään hyvin huolissaan Suomen kansainvälisyyden asemasta. Suomi on ajelehtinut eteenpäin ja suomalaisten työn hedelmillä maksetaan mm. Britannian jäsenmaksuhelpotusta.

Ei ole oikein, että Suomen hyvinvointipalveluita murennetaan EU:n kautta lisäämällä Suomen maksutaakkaa. Suomen talouskasvu on komission mukaan tänä vuonna EU:n toiseksi hitainta Kyproksen jälkeen.

Suomen olisi ensiarvoisen tärkeä panostaa oman infrastruktuurin kunnossapitoon. Teiden ja rautateiden tulisi olla hyvässä kunnossa, jos haluamme metsäteollisuuden investointien muuttuvan vientituloiksi. Suomen tulee edistää teollisuuden toimintakykyä edullisella energialla. Parasta kansainvälisyyttä Suomelle on vientikauppa.

Perussuomalaiset eivät halua suurten pankkien ylivaltaa ja EU:n liittovaltiota. Tuollaisessa tilanteessa Suomella on lähinnä myötäilyn rooli. Yhteistyökyky ei ole vietäväksi antautumista.

Ruotsi ei ole Suomea vähemmän kansainvälinen ilman euroa, eikä Sveitsi ilman EU-jäsenyyttä. Olen ylpeä Islannista. Islannissa on lähes täystyöllisyys, vaikka ei kuulu EU:n ytimeen. Suomen ei tule pelätä sitä, mitä muut meistä ajattelevat, jos olemme eri mieltä.

Suomen tulee tehdä sellaista kansainvälistä yhteistyötä, jonka vaikutukset maallemme ovat positiiviset tai neutraalit. Olemme sen velkaa Suomelle ja Suomen kansalle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kirjoitettu

Vierailija
2/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälisyys ja perussuomalaisuus sopivat huonosti edes samaan lauseeseen. Kansainvälisyyteen kuuluvat kontaktit vieraisiin kulttuureihin ja uskontoihin. Niitä ei kuulu pelätä.

Vientivetoisena taloutena Suomen kannattaa ylläpitää kontakteja ympäri maailman. Kuuluminen osana Euroopan uniona on Suomen ratkaisu saada suuremmat sisämarkkinat ja lisää turvallisuutta.

Vihreille EU on ollut tärkeä tukija oman ympäristömme suojelemisessa. Siinä suomalaiset ovat itse harvinaisen surkeita.

Henkilökohtaisesti olen federalisti. Nationalistiset perussuomalaiset ovat mahdollisimman kaukana minun kansainvälisestä liberaalista arvomaailmastani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkinuket taas lentelee, että persut sitä ja tätä...

Kansainvälisyys ei ole sitä, että otetaan rajatta osaamattomia maahanmuuttajia Afrikasta.

Kanada ja Australia ovat erittäin kansainvälisiä ilman idioottimasta punaviherkuplan ajamaa oman maan tuhoamista. Kummassakin on tiukka maahanmuuttoseula eikä niistä puutu kansainvälisyyttä.

Punaviherkupla haluaa vain haukkua persuja keksityillä leimakirveillä.

Suomi tarvitsee huippuosaajia. Korkea veroaste karkoittaa osaavimmat Suomesta. Maailman avokätisin sosiaaliturva houkuttaa tänne juuri ne kenellä ei ole mitään muuta toivoa toimeentulosa. Se ei ole kansainvälisyyttä.

Vierailija
4/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 10:17"]

Kansainvälisyys ja perussuomalaisuus sopivat huonosti edes samaan lauseeseen. Kansainvälisyyteen kuuluvat kontaktit vieraisiin kulttuureihin ja uskontoihin. Niitä ei kuulu pelätä.

Henkilökohtaisesti olen federalisti. Nationalistiset perussuomalaiset ovat mahdollisimman kaukana minun kansainvälisestä liberaalista arvomaailmastani.

[/quote]

Tässä ilmenee hyvin tyypillinen Vihreiden harha. Vihreät olettavat että kaikki nämä vieraat kontaktit ovat samanarvoisia ja ennen kaikkea että myös vastapuoli tuntee samoin. Valitettavasti näin ei ole. Se yliopistossa opiskeleva zairelainen mies on aika kaukana somalialaisesta elintaso-muslimi-pakolaisesta, vaikka ehkä ulkoisesti näyttääkin samalta.

Vierailija
5/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 10:40"]

Olkinuket taas lentelee, että persut sitä ja tätä...

Kansainvälisyys ei ole sitä, että otetaan rajatta osaamattomia maahanmuuttajia Afrikasta.

[/quote]

Viitsitkin puhua oliukoista suollettuasi näppikseltäsi tuollaista p..kaa. Suomessa ei todellakaan oteta rajatta osaamattomia maahnamuuttajia. Tuo on älyttömintä persupropagandaa jota saa koko ajan olla oikomassa. Miten te persut kuvitelette että teidät voisi otta millään tavalla vakavasti kun lauotte täysiä päättömyyksiä ja levittelette tuon kaltaisia valheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi