Toosa-tv:n parodia Sara La Fountainista, menehdyn :D
Sara La Suihkuverho puhuu vextabulista ja vaikka mistä :D Tuo on autenttisimpi kuin Sara itse!
Kommentit (12)
Olpa tosi hauska!! Hyvä englanti Cristal Snowlla
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 10:58"]
Olpa tosi hauska!! Hyvä englanti Cristal Snowlla
[/quote]Iljettevävä homo!
AV-mammojen kateus thread vol 180678..
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 10:26"]
Av oli taas aikaansa edellä, tuolla oli pitkä ketju jossa mm. käsiteltiin Saaran englannin puhumista vekstapuleineen kaikkineen.
[/quote]
No jos se osaisi kieliä, niin tuskin olisi tekaissut itselleen sukunimeä, joka on ranskaa ja englantia sekaisin.
Ehkä sillä on aksentti siitä en tiedä, mutta toivoisin et suomessa olisi enemmän yhtä iloisia ja positiivisia naisia. Hymyileva iloinen nainen on kaunis. Sara on piristys verrattuna normaaleihin murjottaviin suominorsuihin.
Ja kaunishan se on, siitä ei pääse mihinkään.
Tuo iljetys joka esitteli koomikon "lahjojaan" tuossa videossa, voisi pysyä pois julkisuudesta. Jos jostain sketsejä pitäisi tehdä, on juuri hän.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:55"]AV-mammojen kateus thread vol 180678..
[/quote]
Cristal on kateellinen tosta enkusta :D
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:07"]
Ehkä sillä on aksentti siitä en tiedä, mutta toivoisin et suomessa olisi enemmän yhtä iloisia ja positiivisia naisia. Hymyileva iloinen nainen on kaunis. Sara on piristys verrattuna normaaleihin murjottaviin suominorsuihin.
Tuo iljetys joka esitteli koomikon "lahjojaan" tuossa videossa, voisi pysyä pois julkisuudesta. Jos jostain sketsejä pitäisi tehdä, on juuri hän.
[/quote]
Päivystääkö Saara av:llä(kin) kun aina tulee joku puolustelija kitisemään ja kehumaan Saaran kauneutta.
Sitten kuulemma on oikeasti kuuluisa, kun parodioidaan.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 12:07"]
[/quote]
Päivystääkö Saara av:llä(kin) kun aina tulee joku puolustelija kitisemään ja kehumaan Saaran kauneutta.
[/quote]Voi olla, mutta mä olen kyllä mies joka vain haaveilee saavansa naisen joka olisi kuin hän.
Ahhh-ahh!
Pitkästä aikaa näin koko Toosa-TV:tä, kun menin miehen koneelta katsomaan. Omissa laitteissani taitaa Adblock estää noiden näkymisen, samoin kuin muidenkin IS:n videolinkkien. Ihan parasta settiä taas! Unohtumattomiin lukeutuu myös parodiat Tuksusta ja Jullesta. Mä kyllä vähän epäilen, että äijät ovat palstamammoja ;)
Av oli taas aikaansa edellä, tuolla oli pitkä ketju jossa mm. käsiteltiin Saaran englannin puhumista vekstapuleineen kaikkineen.