Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Naisilla on haitallinen tapa seksissä"

Vierailija
14.01.2022 |

"Lantionpohjan fysioterapeutti Maria Nemlander kertoo 9 tärkeää pointtia naisen alapäästä ja nautinnosta. Heitä haitallinen seksitapa romukoppaan ja korjaa se helpolla keinolla, joka vie huipulle. "

Näkyykö tämä artikkeli jollekin? Mikä on se naisten haitallinen tapa, joka vähentää omaa ja kumppanin nautintoa?

https://www.iltalehti.fi/keho/a/d77e5cb6-2666-48d1-9b0f-00b6a9ab1b2f

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä jokaisen tulisi tietää naisen alapään anatomiasta"

"Tämä juttu on vain Iltalehti  -tilaajille"

:D

Vierailija
2/18 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö tämä haitallinen seksitapa sellainen, ettei sitä edes olisi naisilla ilman näitä iltapaskojen ja naistenlehtien aivottomia copypaste-seksiohjeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tarvitse miesten tietää mitään naisesta, senkun tietä missä on se reikä minne työntää se kalu jotta saa sen oman nautinnon. Siinä se.

Vierailija
4/18 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lahnailu. Seksiterapeutti vain kuvaa sitä hienosti toisella tapaa. Siis me naiset: Estot nurkkaan ja heittäytykäämme "täysin rinnoin" mukaan aktiin tasaveroisena partnerina. Älkäämme "antako" vaan ottakaamme meille kuuluva osamme miehiltä lupaa kysymättä!

Vierailija
5/18 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa todetaan mm seuraavaa: "Älkää naiset keskittykö liikaa esileikkeihin ja klitoriksen stimulointiin. Kannattaa mennä mahdollisimman nopeasti itse yhdyntään, sillä kun mies nauttii, saatte siitä suurinta mielihyvää itsekin". Näin toteaa artikkelissa seksuaaliterapeutti Virpi Vulva.

Vierailija
6/18 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa todetaan mm seuraavaa: "Älkää naiset keskittykö liikaa esileikkeihin ja klitoriksen stimulointiin. Kannattaa mennä mahdollisimman nopeasti itse yhdyntään, sillä kun mies nauttii, saatte siitä suurinta mielihyvää itsekin". Näin toteaa artikkelissa seksuaaliterapeutti Virpi Vulva.

Olet kyllä tosi herttainen vänkääjä tämän missiosi kanssa. Suorastaan ihana.

Vierailija
7/18 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on täyttä tuubaa. Jos pillua ei saa hereille ja naista kiimaan, ei yhdynnästä ole miehellekään iloa ja nautintoa. Lähellä käteenvetoa. Mutta jos naisen saa kiimasta sekaisin vain taivas on rajana

Vierailija
8/18 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletkohan nyt toiseksi..mutta kiitos, olenkin ihana.

Vierailija
9/18 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies ei juuri muuhun keskitykkään, kuin minun saamiseksi himosta sekaisin..ja sitten saan hänetkin..yksinkertainen konsepti! Kumpikin nauttii stäböllä.

Vierailija
10/18 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottiin tekemään ilolihaksilla pumppaavaa liikettä, ei jatkuvaa puristusta.

Vierailija
11/18 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies ei juuri muuhun keskitykkään, kuin minun saamiseksi himosta sekaisin..ja sitten saan hänetkin..yksinkertainen konsepti! Kumpikin nauttii stäböllä.

Tämä palsta toimii varmaan kiihokkeena, jos ehtii roikkua täällä vaikka hässii koko ajan.

Vierailija
12/18 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä idiootti seksuaaliterapeutti!😂

Vierailija
13/18 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on naiset tehneet jotain väärin seksissä.

🤔

Vierailija
14/18 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju herätti kaksi vakiokasvoa, klitorishullun ja panomiehen. Toinen raivoaa siitä kun joku nainen saa ison O:n ilman klitoriksen räpellystä, ja toinen vakuuttelee kuinka pillu ulvoo ja voivottelee kunhan vain hänenlaisensa panomies tökkää mahtimelansa työn touhuun. Yhtä tylsää siis panomiehellä,klitorishullulla kuin minullakin perus-lauantai-iltana. Seksi on teoreettisella tasolla, ja huonosti silläkin.

Vierailija
15/18 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä idiootti seksuaaliterapeutti!😂

Niin siis, tämähän oli vitsi!

Vierailija
16/18 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju herätti kaksi vakiokasvoa, klitorishullun ja panomiehen. Toinen raivoaa siitä kun joku nainen saa ison O:n ilman klitoriksen räpellystä, ja toinen vakuuttelee kuinka pillu ulvoo ja voivottelee kunhan vain hänenlaisensa panomies tökkää mahtimelansa työn touhuun. Yhtä tylsää siis panomiehellä,klitorishullulla kuin minullakin perus-lauantai-iltana. Seksi on teoreettisella tasolla, ja huonosti silläkin.

Mistä revit noi juttusi? Ikinä en ole raivonnut kenenkään orgasmeista, oli ne sitten saatu millä tavalla tahansa. Usko jo.

Vierailija
17/18 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnailuhan se on

Vierailija
18/18 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pikkuu lahnoilla ei oikein tee mitään. On niin julmetun ruotoisiakin.

Isommat on jo ihan syötäviä.