Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkia tuotteita käytät suihkukäynnillä?

Vierailija
11.05.2015 |

Mitä tarvitset kun peseydyt. Mulla shampoo+ hoitoaine hiuksiin, doven suihkusaippua vartalon pesuun, meikinpoistoaine kasvoille.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljysaippua. Ei muuta.

Vierailija
2/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä ja shampoota ja saippuaa ja joskus kuorinta-ainetta

Js rasvaa naamaan jälkikäteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Sola-saippua ihoo, hiuksiin ja kasvoihin. Ole hyvä-hoitoaine vielä hiuksiin.

Vierailija
4/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusaippua.

Vierailija
5/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi naamapesu joko hiili-lakritsisaippualla tai Dermosilin puhdistusvaahdolla, sitten vartalo suihkusaippualla, vaihtelee merkki ja tuoksu ja lopuksi palashampoolla pesen hiukset. Siinäpä ne jokakertaiset ja 2 krt viikossa kuorintavoide naamalle.

Vierailija
6/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon. Kiireellisesti käytän vain Tigin shampoota ja hoitoainetta & jotain Rexonan tai Doven suihkusaippuaa. Tarpeen tullen myös kuorin ihoa, sheivaan, ja teen tehohoitoja hiuksille.

Vierailija
7/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo, suihkusaippua ja kasvojenpuhdistusaine.

Vierailija
8/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoo ja suihkugeeli jota laitan suihkusieneen ja siilä koko vartalo pesten.

Vierailija
9/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuaa ja liukuvoidetta.

Vierailija
10/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama setti kuin aloittajalla. Hampaidenpesun hoidan myös jos aamulla tai illalla käyn.

Vierailija
11/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo ja hoitoaine, tresemme en nyt muista minkä e:n päällä oli heittomerkki :)

Saippua joku familyjuttu? Sellainen mitä myydään myös isoja pumppupulloja, joku hunaja. Ihanan tuoksuinen eikä liian litku. Jos olen meikannut niin ripsarit lähtee paremmin kun pesee ihan pikkutipalla saippuaa. Meikinpoisto ja naamanpuhdistusaineita oon joskus käyttänyt pitkiäkin ajanjaksoja mutta iho menee vaan huonoon kuntoon niin en käytä.

Hammastahna.

Rasvojakaan en käytä, meikatessa rasvaan naaman. Hyvä on iho :)

Vierailija
12/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:40"]Shampoo ja hoitoaine, tresemme en nyt muista minkä e:n päällä oli heittomerkki :)

Saippua joku familyjuttu? Sellainen mitä myydään myös isoja pumppupulloja, joku hunaja. Ihanan tuoksuinen eikä liian litku. Jos olen meikannut niin ripsarit lähtee paremmin kun pesee ihan pikkutipalla saippuaa. Meikinpoisto ja naamanpuhdistusaineita oon joskus käyttänyt pitkiäkin ajanjaksoja mutta iho menee vaan huonoon kuntoon niin en käytä.

Hammastahna.

Rasvojakaan en käytä, meikatessa rasvaan naaman. Hyvä on iho :)
[/quote]

Ja järjestys on 1. Shampoo, 2. Hoitoaine ja hoitoaineen annan olla sen aikaa kun pesen vartalon. Sit kun oon pessyt niin pesen lapset (1&2v), vanhemmalta pesen joskus lasten shampoolla hiukset. Sitten harjaan niiden hampaat, sen jälkeen annan niiden itse harjailla/"harjailla" sillä aikaa kun itse pesen hampaat. Sit huudan miehen kuivaa toisen lapsen jos se sattuu olemaan kotona :)

Vierailija
13/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo ja suihkusaippua. Jos on aika ajella kainalot, niin saatan pihistää hiukan miehen partavaahtoa.

Vierailija
14/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Shampoo 2. Decubalin mentolia sisältävä päänahkaa kosteuttava aivan ihana tuote, rauhoittaa kutisevaa päänahkaa (laitan siis vaikuttamaan) tätä kausittain 3. Suihkusaippua (mikä milloinkin, nyt SebaMed) 4. Kasvojen kuorinta tai puhdistugeeli

Hoitoainetta en käytä, koska hiukset lyhyet.

Vierailija
15/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo, hoitoaine, pesuaine ja lopuksi Aqualan.

Vierailija
16/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojenpuhdistusainetta, shampoota, hoitoainetta ja sillä välin kun hoitoaine vaikuttaa, niin saippuaa ja uudestaan kasvojenpuhdistus että varmasti lähtee ja sitten hoitoaineen pesu.

Vierailija
17/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desert essence kookosshampoo, hoitoaine, suihkugeeli, kasvojen kuorintageeli.

Vierailija
18/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojenpuhdistusöljy meikinpoistoon

Kasvopuhdistusvoide ihon puhdistamiseen 

Shampoo

Hoitoaine/Hiusnaamio

Suihkugeeli

Kasvo- ja vartalokuorinta n. joka kolmas päivä.

Välillä myös Shower-In -tyyppinen vartalovoide, avokado- tms. öljyä hoitoaineen sekaan, sheivausgeeliä, jalkakuorintaa. 

Vierailija
19/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shamppo, hoitoaine, suihkugeeli ja ruokasooda.

Vierailija
20/25 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo ja suihkusaippua. Hoitoainetta laitan hyvin, hyvin harvoin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän