Vanha talo, uunia ei voi siirtää, voiko joskus syttyä palamaan??
Uuni on siis jotenkin kiinni tasossa eikä pysty siirtää sitä
Kommentit (20)
En tiedä, millaisesta uunista on kyse, mutta joku remonttireiska osaa varmasti siirtää sen, jos on tarvis.
Mikä uuni on kiinni missä tasossa?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, millaisesta uunista on kyse, mutta joku remonttireiska osaa varmasti siirtää sen, jos on tarvis.
ihan normi uuni, mutta sitä ei pysty siirtää,
Vierailija kirjoitti:
Mikä uuni on kiinni missä tasossa?
Pöytätasosssa
Siinä on vaan niin paljon likaa välissä, että on liimautunut kiinni
Sähköuunistako on kysymys? Jos on niin se on parilla ruuvilla siitä luukun huulloksista kiinni tasossa tai sivuista.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vaan niin paljon likaa välissä, että on liimautunut kiinni
No hyi.
Vierailija kirjoitti:
Sähköuunistako on kysymys? Jos on niin se on parilla ruuvilla siitä luukun huulloksista kiinni tasossa tai sivuista.
joo mutta en ala ite ruuvailemaan
Mikä on normi uuni? Muurattu tonnien painoinen leivinuuni, vai sähkö/kaasuliesi vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on normi uuni? Muurattu tonnien painoinen leivinuuni, vai sähkö/kaasuliesi vai mikä?
Sähkäuuni on jotenkin kiinteästi kiinni tasossa, on kai ruuvi mutta en itse ala ruuvailemaan. En sitten tiedä onko edellinen asukas edes sitä siivonnut.
Se on ihan normaalia. Sitä on nykyään sellaisia kalusteisiin upotettaviakin uuneja.
Se mitään pala.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan normaalia. Sitä on nykyään sellaisia kalusteisiin upotettaviakin uuneja.
Se mitään pala.
Mutta sinne on varmaan tippunut likaa ja kaikenlaista jos sitä ei ole koskaan siivottu?
Uunin jalat voi olla myös liimautuneet lattiaan.
Kyllä se kannattaa välillä irroittaa. Pölyä kertyy taakse ja jos siinä on tuuletin eli jäähdyttää itseään käytön jälkeen niin silloin ehdottomasti. Pyydä jotain miestä ruuvaamaan irti. Se ei paina paljoa ja johtoa on niin paljon että sen voi nostaa lattialle putsattavaksi.
Kun kyseessä vanha talo. Siirrä talo älä uunia. Pääset helpolla näinpäin.
Luulin että kyseessä joku vanha pönttöuuni...
Vierailija kirjoitti:
Luulin että kyseessä joku vanha pönttöuuni...
Mä taas LUULEN että kyseessä joku vanha pönttö . . .
Ei kalusteuuneja ole tarkoitus irroitella.
Jos on puu-uuni niin voi syttyä palamaan, mutta jos on normaali tiiliuuni niin ei hätää.