Naisten ejakulointi, kiihottaako?
Onko tiestä kukaan päässyt näkeen tai haluaako nähdä naisten ejakulaatiota? Millaisia kokemuksia? Onko kiihottanut?
Itse olen vasta oppinut homman, todella ihanaa ja kiihottavaa...
Kommentit (17)
En varmaan ole kohderyhmää mutta olen 22 vuotias nainen joka omaa tuon ominaisuuden. Eikä mikään ole nöyryyttävämpää. -Kata
Naisen ei pitäisi missään nimessä hävetä tuota. Miehenä voin kommentoida, että se on erittäin kiihottavaa, mutta valitettavan harva nainen tuohon pystyy.
Onko ejakulointi naisellakaan oppimisasia? Ejakuloin, mutta se on aivan tahdostani riippumatonta. En tiedä, mikä siinä on kiihottavaa, ei tunnu samalta kuin orgasmit. Paine kyllä helpottuu, mutta ikävää kastella lakanat. Miksi se on miehistä kiihottavaa? Vertaatteko miehiseen ejakulaatioon? Ei se niin ihmeellinen tuntu ole, ellei sitten joskus harvakseltaan osu orgasmin kanssa samaan aikaan. Sitäkään ei voi itse päättää.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 05:59"]Onko ejakulointi naisellakaan oppimisasia? Ejakuloin, mutta se on aivan tahdostani riippumatonta. En tiedä, mikä siinä on kiihottavaa, ei tunnu samalta kuin orgasmit. Paine kyllä helpottuu, mutta ikävää kastella lakanat. Miksi se on miehistä kiihottavaa? Vertaatteko miehiseen ejakulaatioon? Ei se niin ihmeellinen tuntu ole, ellei sitten joskus harvakseltaan osu orgasmin kanssa samaan aikaan. Sitäkään ei voi itse päättää.
[/quote]
Samaa mieltä. Paine helpottuu, mutta itselläni ei sillä ole orgasmin kanssa mitään tekemistä. Lähinnä voimakas kiihottuminen kerää painetta. Jos ei paine purkaudu, orgasmia on hyvin vaikea saavuttaa. Tämä paineen kasvu on tapahtunut minulle oikeastaan aina, mutta nesteen vapauttamisen opin vasta vähän aikaa sitten. Sotku ärsyttää.
N32v
Ominaisuus jonka todellakin antaisin pois, jos voisin. Aina en ejakuloi, mutta suht usein kuitenkin ja yleensä jonkun verran ennen laukeamista. Parisuhteessa ei välttämättä niin häiritsisi, mutta sinkkuna häiritsee seksielämää todella paljon. Aina saa miettiä miten uusi tuttavuus tai yhdenyön juttu siihen suhtautuu. Suuseksistä nauttisin paljon, mutta en uskalla siihen ruveta vieraamman kanssa ollenkaan tai ainakaan koskaan laukeamiseen asti kun en tiedä ruiskahtaako päin naamaa vai ei :(
Mulla oli yksi exä, joka ejakuloi silloin tällöin ja nimenomaan ensimmäisen kerran niin, että olin nuolemassa. Ensin olin, että mitä, mutta sitten tajusin ja menin loppuun asti. Täytyy myöntää, että kiihottaa vieläkin.
t. m.50
Nuolemisella en koskaan ole saanut ejakulaatiota, tosin en orgasmiakaan. Muuten kyllä molempia ja ilman muuta orgasmi tuntuu paremmalta.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:47"]
Nuolemisella en koskaan ole saanut ejakulaatiota, tosin en orgasmiakaan. Muuten kyllä molempia ja ilman muuta orgasmi tuntuu paremmalta.
[/quote]
Vaatii sormetusta samalla, silloin lentää kyllä.
t. m-50
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 23:18"]En varmaan ole kohderyhmää mutta olen 22 vuotias nainen joka omaa tuon ominaisuuden. Eikä mikään ole nöyryyttävämpää. -Kata
[/quote]
Älä väheksy tuota ominaisuuttasi. Se on todella kiihottava ominaisuus.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:30"]
Ominaisuus jonka todellakin antaisin pois, jos voisin. Aina en ejakuloi, mutta suht usein kuitenkin ja yleensä jonkun verran ennen laukeamista. Parisuhteessa ei välttämättä niin häiritsisi, mutta sinkkuna häiritsee seksielämää todella paljon. Aina saa miettiä miten uusi tuttavuus tai yhdenyön juttu siihen suhtautuu. Suuseksistä nauttisin paljon, mutta en uskalla siihen ruveta vieraamman kanssa ollenkaan tai ainakaan koskaan laukeamiseen asti kun en tiedä ruiskahtaako päin naamaa vai ei :(
[/quote]
Mikä siinä on niin vaikeaa kertoa sille yhdenillanjutulle asiasta? Etkö osaa puhua?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:30"]
[/quote]
Mikä siinä on niin vaikeaa kertoa sille yhdenillanjutulle asiasta? Etkö osaa puhua?
[/quote]
Vastaus samalla mitalla, missä vaiheessa sanoin etten asiasta yleensä mainitse? Etkö osaa lukea? Asian hoitaminen millä tavalla tahansa tuntuu vaan olevan pieni riski ja vaivaannuttavaa, koska miehet on joskus todella ääliöitä kommenteissaan eikä tiedä mitä sieltä tulee vastaan. Suhtautuminen vaihtelee ällötyksestä, niin kun olisin joku tautinen, jankuttamiseen siitä miksei niin tällä kertaa tapahtunut ja mitä pitäisi tehdä toisin että onnistuisi. Kumpikaan ei mun haluja ja rentoutumista edistä sen enempää kun olla sanomatta mitään ja jännittää reaktiota, jos käy huono tuuri.
Minun tyttöystäväni ejakuloi yleensä samalla kun laukeaa. Ei joka kerta mutta useimmiten. On se minustakin kiihottavaa, eikä minua pieni sotku haittaa. Sekään ei haittaa jos roiskii naamalle tai suuhun, se neste on minusta ihan hyvän makuista ja kyllä se tyttöystävällekin maistuu kun joskus nuoletan hänellä sormeni sormettamisen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 12:47"]
[/quote]
Vaatii sormetusta samalla, silloin lentää kyllä.
t. m-50
[/quote]
Kyllä vaan lentää, mutta ei välttämättä tule orgasmi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:22"]
Minun tyttöystäväni ejakuloi yleensä samalla kun laukeaa. Ei joka kerta mutta useimmiten. On se minustakin kiihottavaa, eikä minua pieni sotku haittaa. Sekään ei haittaa jos roiskii naamalle tai suuhun, se neste on minusta ihan hyvän makuista ja kyllä se tyttöystävällekin maistuu kun joskus nuoletan hänellä sormeni sormettamisen jälkeen.
[/quote] Se neste on pissaa...
Samaa mieltä, todella kiihottavaa ja ihanaa....