Miesystäväni maksoi äitini lainan pois, mielipiteitä?
Mitä mieltä? :) Mielestäni todella kultaista ja tiedän, että jos erotaan niin mies ei mainitse sanallakaan mitään. Antaisitteko oman miehenne auttaa, jos ette niin miksi? Miesystäväni ei ole suomalainen ja piti tätä aivan auttamista ihan normaalina vaikka emme ole edes kihloissa.
Kommentit (13)
Kuinka suuresta summasta oli kyse?
Gambiasta ja äiti oli naapurille velkaa banaanin.
Kuinka iso laina? Kauanko olette tunteneet?
Outoja vastauksia. Eikö tapana ole aina morkata olkoon asia kuin asia
Vittu mitä apinoita tätäkin ilmeistyi kommentoimaan!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:18"]Kuinka suuresta summasta oli kyse?
[/quote]
120€ pikavippi. ap
Olen maksanut joskus äitini vuokrarästejä, suht isoista summista oli kyse. Autan äitiäni aina, jos tilanne niin vaatii. En rupea sen enempää selvittämään miksi hänellä niitä rästejä oli, mutta elämäntilanne nyt oli vain pikkuisen huono, joten päätin auttaa. Nyt on asiat hyvin.
mies
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:21"]Olen maksanut joskus äitini vuokrarästejä, suht isoista summista oli kyse. Autan äitiäni aina, jos tilanne niin vaatii. En rupea sen enempää selvittämään miksi hänellä niitä rästejä oli, mutta elämäntilanne nyt oli vain pikkuisen huono, joten päätin auttaa. Nyt on asiat hyvin.
mies
[/quote]
Monesti teillä homoseksuaaleilla on läheiset välit äitiin. Paljonko muuten tienaat kampaajana? ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:21"]Olen maksanut joskus äitini vuokrarästejä, suht isoista summista oli kyse. Autan äitiäni aina, jos tilanne niin vaatii. En rupea sen enempää selvittämään miksi hänellä niitä rästejä oli, mutta elämäntilanne nyt oli vain pikkuisen huono, joten päätin auttaa. Nyt on asiat hyvin. mies [/quote] Monesti teillä homoseksuaaleilla on läheiset välit äitiin. Paljonko muuten tienaat kampaajana? ap
[/quote]Olen hetero, enkä ole kampaaja. Jotkut meistä auttavat läheisiä vaikka se sinusta voi kovin ihmeelliseltä kuulostaa. Minä ainakin autan, eikä aina ole kyse rahasta.
Mutta joo, en aio jäädä kanssasi käymään tämän enempää jotain keskenkasvuista diipa daapa keskustelua.
Olipa kauniisti toimittu. Hyvä mies sinulla. :)