Huomenna taas töihin, ahdistaa!
Inhottavaa mennä työilmapiiriin missä kaikki ovat nyrpeitä ja puhuvat toisistaan pahaa.
Unilääke sitä kai on otettava että unta saa stressin ohella.
Olen lastentarhanopettaja. Lapsia en vihaa vaan yhteisöä ja kaavoihin kangistuneita ihmisiä. Olen menettänyt jopa osan omasta ammattikunnioituksestani ja tunne olevani osaamaton, ennen näin ei ollut.
Kommentit (9)
Tuttua tosiaankin. Täällä sama tilanne
Voi ei. Ei käy kyllä kateeksi teitä. Minusta on taas ihan kiva mennä töihin, on vielä lyhyt työviikkokin :)
Niin ahdistaa. En jaksaisi kuunnella yhtä itseään täynnä olevaa työkaveria. HERMO MENEEE!
Voi ei, tuo on kyllä todella kurjaa! Itselläni on alkamassa uusi työ, jossa kävin jo tutustumassa. Työkaverit vaikuttivat todella mukavilta, mutta mulla on haasteena ihan kauheat työajat, ainakin näin lapsiperheellisen näkökulmasta, kaksi ensimmäistä työviikkoa pelkkää iltavuoroa, en näe lapsiani paljoakaan iltaisin, olen jo nyt asiasta ihan surkeana!
Mikset vaihda työpaikkaa. Lastentarhanopettajillahan nyt on varaa valita.
Minä vaihdoin kokonaan alaa. T: Entinen lto
Oho onpa täälä paljon muitakin kenellä sama ongelma.
Tässä sängyssä pyöriessä taas aika menee.
-ap
Tuttua.
Minulla tosin työkaverit ovat mitä parhaita, mutta paskan ilmapiirin aiheuttaa möyhäävä isopomo. Ei uskoisi, että sellaisia on enää edes olemassa ja vielä isossa kansainvälisessä firmassa.