Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä aloita keskustelua kavereiden kanssa koska koen häiritseväni :(

Vierailija
10.05.2015 |

Ja jos taas kaverit/kiinnostava miesehdokas ei aloita keskustelua niin ajattelen ettei varmaan ole kiinnostuneita. Kyllähän ihminen juttelee ja kyselee kuulumisia jos kiinnostaa vai kuinka...? Tai en ainakaan minä, koska pelottaa että vaivaan hirveästi :( Vaikka mulla ois kiirekin päivä niin viestit ei haittaa yhtään mitään, vastaan niihin sitten kun aikaa on..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstalla voit aloittaa keskustelun, koska täällä sulla ei ole kavereita.

Vierailija
2/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:38"]AV-palstalla voit aloittaa keskustelun, koska täällä sulla ei ole kavereita.
[/quote]

Heh hauska. En nyt tarkoita sitä :-D esim että "miten on päivä mennyt" whatsapp viestit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:38"]AV-palstalla voit aloittaa keskustelun, koska täällä sulla ei ole kavereita. [/quote] Heh hauska. En nyt tarkoita sitä :-D esim että "miten on päivä mennyt" whatsapp viestit!

[/quote]

Ei kai ihmisten kanssa juttelua tartte pelätä. Mitäs sulle kuuluu tänään sunnuntaina, ap? =D

Vierailija
4/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:38"]AV-palstalla voit aloittaa keskustelun, koska täällä sulla ei ole kavereita. [/quote] Heh hauska. En nyt tarkoita sitä :-D esim että "miten on päivä mennyt" whatsapp viestit!

[/quote]

Ei kai ihmisten kanssa juttelua tartte pelätä. Mitäs sulle kuuluu tänään sunnuntaina, ap? =D
[/quote]

No mutta mä pelkään nimenomaan sitä että alan näitten ihmisten mielestä ärsyttäväks kun kyselen! :( Mulle kuuluu todella huonoa nyt!

Vierailija
5/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:40"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:38"]AV-palstalla voit aloittaa keskustelun, koska täällä sulla ei ole kavereita. [/quote] Heh hauska. En nyt tarkoita sitä :-D esim että "miten on päivä mennyt" whatsapp viestit! [/quote] Ei kai ihmisten kanssa juttelua tartte pelätä. Mitäs sulle kuuluu tänään sunnuntaina, ap? =D [/quote] No mutta mä pelkään nimenomaan sitä että alan näitten ihmisten mielestä ärsyttäväks kun kyselen! :( Mulle kuuluu todella huonoa nyt!

[/quote]

No voi itku.. Keitä ittelles vaikka kuppi kaakaota, niin jos piristyisit! =)

Tsemiä! Huomenna paistaa taas aurinko!

Vierailija
6/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu. Tai nykysin oon päässyt siitä hieman eroon kavereiden kohdalla, että joskus pystyn jopa laittaan itse eka viestiä. Mahdollisten miesehdokkaiden kohdalla se ei kuitenkaan onnistu kun pelkään just että häiritsen jotenkin tai vaikutan liian innokkaalta.

Vierailija
7/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:03"]Mulla on ihan sama juttu. Tai nykysin oon päässyt siitä hieman eroon kavereiden kohdalla, että joskus pystyn jopa laittaan itse eka viestiä. Mahdollisten miesehdokkaiden kohdalla se ei kuitenkaan onnistu kun pelkään just että häiritsen jotenkin tai vaikutan liian innokkaalta.
[/quote]

No just se! Ei kavereille niin paha, paitsi niille joiden kanssa en viestittele niin usein mut just toi miesehdokas.. Sekin aloittaa keskusteluja ja joskus mäkin "alennun" siihen mut sit jos ollaan oltu monta päivää hiljaa niin se yhteydenpito vaan hankaloituu kun ei oikeen tiedä haluaako se edes jutella :((

Vierailija
8/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vain!

Vierailija
9/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:03"]Mulla on ihan sama juttu. Tai nykysin oon päässyt siitä hieman eroon kavereiden kohdalla, että joskus pystyn jopa laittaan itse eka viestiä. Mahdollisten miesehdokkaiden kohdalla se ei kuitenkaan onnistu kun pelkään just että häiritsen jotenkin tai vaikutan liian innokkaalta.
[/quote]

No just se! Ei kavereille niin paha, paitsi niille joiden kanssa en viestittele niin usein mut just toi miesehdokas.. Sekin aloittaa keskusteluja ja joskus mäkin "alennun" siihen mut sit jos ollaan oltu monta päivää hiljaa niin se yhteydenpito vaan hankaloituu kun ei oikeen tiedä haluaako se edes jutella :((
[/quote]

Joo niin se menee. Sit lopulta ei enää puhuta yhtään mitää ja se homma kuivahti siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän