Yrityskierros 1, menkat alkoi sitten just tänään :(
Viime kuussa jätettiin ehkäisy ja toiveissa meillä, mulla ja miehellä, molemmilla, että suurin haaveemme eli oma jälkikasvu toteutuisi.
Tänään piti alkaa menkat ja kuvittelin jo raskausoireita ja eilen illalla vielä kihelmöivä tunne, että ehkäpä saan sen plussan testiin juuri äitienpäivä-aamuna, mutta ei :( Menkathan sieltä alkoi...
Kauhea kurkkua kuristava tunne, masentavalta tuntuu, mieskin jotenkin yllättynyt, että miksn ole jo hedelmöittynyt.. Jotenkin miehet vaan ei millään tunnu tajuavan, että harva tulee raskaaksi ekasta yrityskierroksesta. No olen itsekin hiukan pettynyt :(
Muita kohtalontovereita?
Ens kierrossa kyllä lähtee mukaan greippimehut ja ovistikut !
Kommentit (14)
Voimia ja tsemppiä meille kaikille joille menkat taas toivat pettymyksen ja vielä kaikista pahimpana päivänä vuodessa :(
Onneksi huomenna jo maanantai ja äitienpäivä ohi.
Tiedän, että olen todella malttamaton ja yksi yrityskierros on todella vähän, mutta kyllä se silti kirpaisee. Sitä heti alkaa miettiä omassa pienessä päässä, että entä jos vielä ensi äitienpäivänäkin ollaan samassa tilanteessa..
Ovulaatiotikut laitoin nyt tilaukseen, vaikka mielestäni kyllä tunnistan ovulaation aika helposti. Ja uskon, että ovuloinkin, kun kerran kävin gynellä, jossa tehtiin jokin perustarkastus ja halusivat myös ultrata niin gyne sanoi, että ovulaatio oli juuri parhaillaan tapahtumassa, ja menkatkin ovat säännölliset joten en kanna siitä vielä huolta. Ollaan onneks kummatkin kohtuu nuoria mieheni kanssa, että jos tulee adoptio asiaksi niin vielä ehditään :)
ap
Ap, nyt relax!
Yksi yrityskuukausi takana ja sä murehdit jo adoptiota?
Tsemppiä ensi kuukauteen! Yritä olla stressaamatta turhia, nauti elämästä ja miehestäsi!
Hah ja mulle naurettiin kun huolestuin 6kk yrittämisestä... :)
Tuntuu pahalta lukea, miten jotkut yrittää tulla raskaaksi ja toiset vaan tulee ns. Vahingossa. Ehkä se tärppää sit helpoiten silloin, kun sitä vähiten odottaa. Tsemppiä teille!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 00:17"]
Ap, vaikutat aika tyhmältä....
[/quote]
No tiedostan kyllä, että olen tosi malttamaton raskauden suhteen ja odotukset oli liian korkealla. En mä ihan oikeassa elämässä esim kavereille tällä tavalla selittäisi mutta purin nyt vaan harmitustani ja huolta tänne ja halauan sanoa kaikille muille, jotka samassa tilanteesa tänään että tsemppiä <3
ap
Jos stressaat jo nyt noin niin ole ihan loppu jos raskaaksi tulemiseen menee vaikka vuosi. Useilla menee paljon kauemminkin kuin vuosi
Mulla alkoi menkat eilen illalla ja yrityskierros 12 lähti kehiin. Nyt on oikeasti jo aika epätoivoiset fiilikset, koska tämän kierroksen jälkeen on vuosi yrittämistä takana ja mennään lääkärille tutkimaan, että onko mitään vakavempaa syytä tälle.
Älä vielä ap hyvä heitä kirvestä kaivoon, toi oli vasta eka yrityskierros. Itsekin yritän pitää itseni positiivisena ja hoen mulle ja miehelleni, että kyllä se meidänkin aika koittaa.
Voi jösses. Ei näin.
Nimimerkillä viisi vuotta sitten ehkäisyn pois jättänyt eikä vieläkään lapsia.
Juuh, taitaa olla mullakin menkat just alkamassa. Yrityskerta varmaan jotain 40.
olettaen että molemmat on hedelmällisyydeltään normaaleja ja seksiä harrastettu oikeaan aikaan niin raskaaksi tulon todennäköisyys on n 20% per kierto. Ei tuon nyt siis pitäisi olla mitenkään yllättävää että ekassa kierrossa ei tärpänny vaan se on ihan normaalia
Joo, no odottele nyt vähän vielä :-D T: 8 vuotta enemmän ja vähemmän yritystä takana
Monesta tuo kertomasi kuulostaa hullulta. Vasta ensimmäinen kierto takana, ja nyt jo olet maasi myynyt. Mutta ymmärrän sinua silti. Ja uskon monen muunkin ymmärtävän - se yrityksen alun fiilis vain unohtuu pian. Jotkut tulevat raskaaksi nopeasti, toisilla siihen menee kauemmin. Pettymyshän se on silti, eikä se ole niiltä pois, jotka yrittävät kauan.
.
Oman itsesi vuoksi kannattaa yrittää pistää jäitä hattuun ja kertoa sille miehellekin pari faktaa raskaaksi tulemisesta. Moni varoittelee niistä ovistikuista, mutta itselleni ne olivat avuksi. Kun testasin oviksen, ei tarvinnut arvailla onko ovis varmasti hyödynnetty ja loppukuun pystyi seksiä harrastamaan pelkkien halujen mukaan.
.
Tsemppiä sinulle! Yritä olla tekemättä asiasta liian suurta osaa arkipäivää, pidä positiivinen mieli ja harrasta seksiä! Toivottavasti pian tärppää!!