Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni aikoo mennä vieraisiin

Vierailija
20.09.2006 |

Alkaa pikkusen kypsyttämään tämä meidän tilanne. Mieheni on sanonut minulle, että haluaa kokeilla vierasta, kun olen aina ollut hänen ainoa seksikumppaninsa.

Hänen míelestään minä olen niuhottaja, kun en hyväksy ajatusta.

Seksiä meillä on pari kertaa viikossa. Se oli ihan ok, mutta kun nämä vieraat naiset tuli kuvioihin, niin eipä kiinnosta minua enää niin valtavasti. Mieheni ei ymmärrä tätä yhtälöä ollenkaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis käyny vieraissa ja pitänyt suunsa kiinni!

Vierailija
2/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on niuhottamista, niin 99% naisista on niuhoja ja loput jakorasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei välitä, jatka pakkaamista ja häivy moisen imbesillin luota

Vierailija
4/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein selväksi pian tavattuamme, että jos hän suutelee, kopeloi tai menee sänkyyn toisen naisen kanssa, niin minuun hän ei koske sen jälkeen enää koskaan.

Vierailija
5/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltava valmis luopumaan omasta naisesta, tai jos haluaa oman naisen on luovuttava vieraista. Elämä on valintoja täynnä, et voi syödä ja säästää kakkua!!!

Vierailija
6/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:

Mieheni on sanonut minulle, että haluaa kokeilla vierasta, kun olen aina ollut hänen ainoa seksikumppaninsa.

Vierailija
7/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kommenteista.

Mitä mieltä te olette siitä, meneekö seksikiinnostus, kun mies vihjailee tuollaisia? Tämä on pieni kierre...mies vaatii parempaa seksiä ja samalla himoaa vieraisiin. Minä taas annan huonompaa, kun tiedän, ettei mies ole täysillä kiinnostunut vain pelkästään minusta.

Vierailija
8/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta takaisin ei ole tulemista, eli jos jää kiinni niin lukot on vaihdettu jatavata voi noukkia parvekkeen alta kun tulee töistä kotiin.

Vierailija
9/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saati, että vihjailisi jotain noin törkeää. Minä kaipaan luottamusta ja rakkautta, enkä kaipaa sänkyymme muita naisia tai ajatusta heistä. En yksinkertaisesti pysty seksiin, jos en koe olevani ainoa miehelleni.

Vierailija
10/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tosin silloin 19v., joten ehkei ihan mies vielä ;) Joka tapauksessa alkoi puhua niihin aikoihin, että hän ei ikinä saa ketään muuta kuin mua ja että aika pelottava ajatus ja että mitä jos kävisi vieraissa, jättäisinkö... No jättäisin, oli vastaus. Sanoin, että jos mun kanssa aikoo olla (suunniteltiin silloin jo häitä, mentiin vuoden päästä naimisiin), niin samalla sulkee ovet kaikilta muilta maailman naisilta. Että jos haluaa muita, niin minä en siihen yhtälöön kuulu.

Mies pyysi myöhemmin anteeksi (siis totta helkkarissa suutuin aivan älyttömästi ja passitin miehen kotiinsa enkä vastannut puheluihin enkä viesteihin...) ja sanoi, että tietenkin valitsee mut.

No, parin vuoden päästä selvisi, että juuri noihin aikoihin miehellä oli ollut jotain pientä säätöä erään toisen naisen kanssa.... Eivät sänkyyn asti olleet menneet, mutta suudeltu oli ja kädestä pidetty ja silleen... Jotenkin loksahti palaset kohdalleen. Eli meillä noiden puheiden takana oli ihan oikeat, jo tapahtuneet teot, joille mies kai haki oikeutusta.

Vierailija
11/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan miehellä jo joku valmiina, mutta tunnustelee, mitä mieltä olisin, jos jäisi kiinni ??? Mitä mieltä olette? Lasten takia hän tuskin tästä lähtisi lopullisesti.

Vierailija
12/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halu lähteä kokeilemaan muitakin. On kait niitä liittoja, joissa ollaan pystytty selvittämään pettämisetkin. Vai nekö tänä päivänä kaikki eroon johtavatkin, kun ei ikinä osata antaa anteeksi. Miehet taitavat todellakin olla ikuisia poikia!

Vierailija
13/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on niin raukka, että ei uskalla itse päättää asiaa vaan pistää sinut tekemään päätöksen. Sinänsä hassu juttu, ettei hän voi oikeasti kuvitella että sinä lupaisit. Mutta kysäise mitä mieltä hän olisi jos sinä hankkisit rakastajan.

Vierailija
14/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mun seksihalut väheni tuon keskustelun jälkeen ja tuli sellainen " siis enkö riitäkään?" -tunne. Aikaa myöden meni ohi, kun mies vakuutteli sitä, ettei tosissaan ketään muuta halua ja että rakastaa vain mua ja meidän seksi on hyvää jne. Mutta vaati kyllä sen, että mies katui sanojaan ja vannoin ja vakuutti, ettei tule mua pettämään.

Jos miehesi ei tajua asenteensa vääryyttä, niin sitten teillä on tilanne vähän eri...

Vierailija
15/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joo, ihan ookoo, mä oonkin tässä aatellut että kuinka sä jaksat aina vaan meikäläistä paneskella? että mee ihmeessä treffeille niin mä siivoilen sillä aikaa rauhassa?

Vierailija
16/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vaihto?

Vierailija
17/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös pitkään vain mieheni kanssa, suunnittelimme häitä. Olimme toisillemme ne ensimmäiset. Minuakin kiinnosti mitä se olis voinut ollajonkun muun kanssa, suhde ei kumminkaan ollut täydellinen enäämuutenkaan 8 vuoden jälkeen. Menin ja petin. Se oli kivaa, ihan toista kuin meidän oma suhde.. Seksi oli parempaa, kaikki.. Petin monta kertaa. Se kasvatti minua ihmisenä, uskokaa tai älkää... Tapasin toisen ihanan miehen, erosin omastani ja edelleen olen tän " uuden" miehen kanssa.

Minusta pitää voida kokeilla muitakin, niin sinä kuin miehesikin.. Katsotte mitä se on, koska noin kovasti se kiinnostaa etenkin miestäsi. Saattaa pettää joka tapauksessa jos et anna lupaa. Luvan antamalla pyydät tietysti itsellesikin luvan. Tai ehkä eroatte hetkeksi, kokeilette mitä se on..? Ihmiselle ei kuitenkaan ole kuin se yksi elämä ja tiukka pipo ei helpota sitä elämistä yhtään.

Tämä on mun mielipide, joten älkää hyökätkö mun päälle vain siksi. Itse saatte tehdä omalla elämällänne mitä ikinä haluette, minä olen onnellisempi näin.

Vierailija
18/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaa seksiä kuin sulta.

Vierailija
19/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne ei ole tasa-arvoinen, kun miehesi uskaltaa sinua kiristää. Itse titty päätät, alistutko.

Vierailija
20/31 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten miehesi reakoi kun kerrot et lähdet vieraisiin jos hän lähtee. Ainakin meillä tää toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi