jos Legolas ilmestyisi nyt viereesi?!!!
Niin mitä tekisit?!!!!!
Minä ehkä pyörtyisin! Mutta hän voisi antaa suusta suuhun elvytystä!!
Kommentit (44)
Kysyisin et onko sattunut näkemään Aragornia viimeaikoina. Pyytäisin järkkäämään treffit sen kanssa. Uuuuh...
Soittaisin päivystykseen koska epäilisin että kasviskeittoon taisi tulla vähän liikaa muskottipähkinää.
Levittäisin pakarat ja tarjoaisin kakkosta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:59"]Mä oon nähnyt Legolasin oikeasti, LOTRin kuvauksissa silloin viisitoista vuotta sitten :)
[/quote]
Lisään vielä, että oli todella sexy. Samoin oli Orlando Bloom roolihahmon takana :)
Käskisin sitä demonstroimaan itselleni kaikenlaista painovoimalain kumoavaa makuuhuoneessa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:03"]Pyytäisin Thorin Tammikilven puhelinnumeroa ja pyytäisin Legolasia vinkkaamaan että tuolla Tampereella olisi eräs kiva ja nätti nainen vailla miestä.
[/quote]
TÄMÄ. Ja tietty pyytäisin myös Filin ja Kilin puhelinnumeroja kans <3 Ja Aragornin. Ja sit ku mulla ois niitten numerot turvallisesti kännyssä nii leikkaisin Legolaksen tukan ja tekisin siitä itselleni peruukin ja sanoisin et sen isä on mulkero :D
SANOISIN ET NÄPIT IRTI SENKIN PERVERSSI!!!!!!!1111111
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:03"]Pyytäisin Thorin Tammikilven puhelinnumeroa ja pyytäisin Legolasia vinkkaamaan että tuolla Tampereella olisi eräs kiva ja nätti nainen vailla miestä.
[/quote]
TÄMÄ. Ja tietty pyytäisin myös Filin ja Kilin puhelinnumeroja kans <3 Ja Aragornin. Ja sit ku mulla ois niitten numerot turvallisesti kännyssä nii leikkaisin Legolaksen tukan ja tekisin siitä itselleni peruukin ja sanoisin et sen isä on mulkero :D
[/quote]
Sen iskä on paras!!
Aragorn on Rautapihan tomua Legolasiin verrattuna!!!
Sanoisin sille, että toivoin yllä Aragornia, mutta okei, kyllä säkin kelpaat.
Ah Legolasin silmät! Niissä on seesteisen meren sineä ja yhtä aikaa nousevan ukkospilven tummuutta!
Pyytäisin viemään kotiinsa vierailulle että pääsisin isäänsä Thranduilia viekoittelemaan :D
Kysyisin Legolas, what do your elf eyes see ja Leego poika alkais räppäämään että they're taking the hobbits to isengard gard gard gard gard
Löisin turpaan. Pilasi naurettavalla loikinnallaan Hobitti-elokuvat.
Mä oon nähnyt Legolasin oikeasti, LOTRin kuvauksissa silloin viisitoista vuotta sitten :)