Äitienpäivälounaanne?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:14"]käytiin ravintolassa, äitini tarjosi koko jengille eli yht 14 henkeä. Lohta ja muussia + jätskiä ja HYVÄÄ oli.
[/quote] kuulostaa kivalta!
Aamiaiseksi mies teki leipää, munia, pekonia, hedelmiä. Kakkukahvit juotu, mies teki suklaakakun. Illalla lohta ja perunaa.
Yksin vetäisin vienetta- jäätelökakun naamaani.
Lohta, uunikasviksia, salaattia ja jälkiruuaksi hedelmäsalaattia. Lopuksi täytekakkukahvit.
hyvää oli ja perheen kanssa söimme.
Lapset (siis jo kotoa muuttaneet) tulivat puolenpäivän jäkeen myöhäiselle aamiaiselle, voisiko siis brunssiksikin sitä nimittää:
Paahtista, piirakoita, kananmunat, kinkut, marmeladit ym. Itse katoin pöydän ja valmistelin, siis ihan mielelläni!
Tytär toi tullessaan tekemänsä yllätyskakun.
Eli ei lounasta.
Eilistä makarooni-jauhelihamössöä lämmitin muovikulhossa mikrossa. Päälle ketsuppia.
Minä ja 3 lasta. Mies on töissä. Lapset liian pieniä et tekisivät itse vielä mitään
Tein eilen kinkkukiusausta, sitä syödään.
Kermaperunoita, porsaanfilettä ja salaattia lounasruokalassa työkavereiden kanssa.
Tein paistettuja nuudeleita, pakastewokkivihanneksia ja eilistä kanaa.
Aluksi meinattiin tilata thai-ruokaa, mutta kahden euron pankkikorttimaksun vuoksi päädyttiin tekemään itse.
Ööhhh, olen tekemässä vasta päivän ekaa ateriaa kohta puoliin... Heräsin 3 tuntia sitten.
Meillä on pihvejä, uusia perunoita, salaattia ja savulohta. Juomana mitä haluaa. Jälkkärinä banaani-mansikka-kermakakku.
Teinin kanssa ollaan kahdestaan.
Kotona, miehen ja lapsen kanssa. Parsaa, bataattia, perunaa ja salaattia sekä pihvit. Mies hoiti ruoanlaiton ja jälkisiivouksen.
Oli sen verran tuhti aamupala että skipattiin lounas. Päivälliseksi kiinalaista 15v pojan tekemänä. Kahdestaan ollaan. Mummoa menemme moikkaamaan illemmalla.
Ranskiksia ja kalapuikkoja. Muksujen ja miehen kanssa söin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:36"]
Mitä söitte, missä ja kenen kanssa? :)
[/quote] Miehen ja lasten kanssa. Kukin oman annoksensa Amarillon listalta.
Paistoin itselleni kananmunan, sipulin ja kaksi valmista kasvispihviä. Nyt on nälkä. Muu perhe ei ole syönyt vielä mitään aamupalan jälkeen. Terveisin, äiti
Lasten kanssa syötiin pastaa ja jauhelihakastiketta, mutakakkua ja marjarahkaa jälkkärinä.
käytiin ravintolassa, äitini tarjosi koko jengille eli yht 14 henkeä. Lohta ja muussia + jätskiä ja HYVÄÄ oli.
käytiin ravintolassa, äitini tarjosi koko jengille eli yht 14 henkeä. Lohta ja muussia + jätskiä ja HYVÄÄ oli.
Paistettua lohta, pinaattimuhennosta ja sekasalaattia ihan vaan kotosalla. Päälle kahvit ja toscakakkua.
Lisää, näitä on kiva lukea muuten vaan :) Rennolta menolta tähän asti vaikuttaa!