Imetin juuri ravintolan pöydässä :)
Kommentit (47)
Oletteko ravintolassa imettävät tietoisia, että se lämmin maito ja jälkibuglu haisee kamalalle? Ei auta pään kääntäminen.
Miksi jotkut vastustavat imettämistä julkisella paikalla, sehän on luonnollinen tapahtuma. T:mies
No johan.
Imettäminen on mulle ihan ok, kunhan ottaa ympäristön huomioon. Mun mielestä on outoa, että olet ravintolassa, tod. näk. ystävien ja perheen kanssa, imetät ja sitten postaat viestin nettiin ("imetin juuri"). Ei kauhean huomaavaista sun seuruetta kohtaan. Siis se nettiin raportoiminen ruokapöydässä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:08"]Oletteko ravintolassa imettävät tietoisia, että se lämmin maito ja jälkibuglu haisee kamalalle? Ei auta pään kääntäminen.
[/quote]
Korvike, korvikebuglu ja ennen kaikkea korvikepaska ovat aivan jäätävän hajusia. Varsinkin korvikevauvat tuppaavat puklaamaan ihan helvetisti. Eipä siinä, eihän lehmänmaito olekaan tarkoitettu vauvalle, sinänsä ymmärtää. Mutta oksettavan hajuista silti!
O[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:59"]Onneksi nämä wt imettävät, ei syö samassa paikassa missä meidän perhe
[/quote]Huomaa kyllä, että eivät nämä imetyksen vastustajat ole itse saaneet vauvana äidinmaitoa, kun on aivot jääneet noin pahasti kehittymättä.
Hyi helvetti. Voisi ajatella toisten ruokahalua..
On nimittäin erittäin häiritsevää että joku imettää randomi ihmisten lähellä. Oltiin kerran poikaystävän kanssa syömässä ravintolassa ja joku mamma siinä päätti syöttää pentuaan...ei kiitos enää ikinä.
T.16v
Vauvat saisi ylipäätään kieltää ravintoloissa. Kukaan ei halua nähdä äidin tissejä, haistella puklua ja paskanhajua eikä kuunnella kitinää ja karjuntaa samalla kun ovat tulleet nauttimaan ja maksavat ruoasta ja viihtyisyydestä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:19"]Vauvat saisi ylipäätään kieltää ravintoloissa. Kukaan ei halua nähdä äidin tissejä, haistella puklua ja paskanhajua eikä kuunnella kitinää ja karjuntaa samalla kun ovat tulleet nauttimaan ja maksavat ruoasta ja viihtyisyydestä.
[/quote]
Hyvä idea. Soveltaisin että vauvat on kiellettävä ja asetettava sterilointi esim joka viidennelle ihmiselle
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:19"]Vauvat saisi ylipäätään kieltää ravintoloissa. Kukaan ei halua nähdä äidin tissejä, haistella puklua ja paskanhajua eikä kuunnella kitinää ja karjuntaa samalla kun ovat tulleet nauttimaan ja maksavat ruoasta ja viihtyisyydestä.
[/quote]
Hyvä idea. Soveltaisin että vauvat on kiellettävä ja asetettava sterilointi esim joka viidennelle ihmiselle
[/quote] Heh heh. Miksi se haiseva kitisijä pitää ihan oikeasti raahata sinne ravintolaan pilaamaan kanssaihmisten ruokahalu ja viihtyvyys? Tuskinpa se mammakaan hirveästi ehtii nauttia kun pitää jatkuvasti säätää jotain sen pentunsa kanssa. Eikö teillä ole isovanhempia tai muuta tukiverkostoa, jolle antaa hoitoon siksi aikaa?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:08"]Miksi jotkut vastustavat imettämistä julkisella paikalla, sehän on luonnollinen tapahtuma. T:mies
[/quote]
Tuota... Luonnollisia tapahtumia, jotka eivät kuulu julkisille paikoille, on kyllä paljon muitakin. En nyt listaa, käytä mielikuvitustasi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:37"]
Mietteitä?
[/quote]
Olet oksettava minä-minä-minä ämmä. Itseriittoisempaa saastaa ei löydy. Siinä mietteitä sinusta.
Mulla on tosi herkkä oksennusrefleksi ja rinnasta maidonjuonnin näkeminen saa oksennuksen kurkkuun. Samalla tavalla, ku joku paskanen ja karvainen rätti jossa pyörii matoja.
Hyvä juttu, et pienokainen sai ruokaa. Mä imetän julkisesti pian 3v täyttävää
Miks tästä samasta aiheesta pitää jauhaa koko ajan?
Järkevä ja muita ajatteleva ihminen menee vessaan imettämään!
Miten ihmeessä virtsaaminen julkisesti ei herätä näin paljoa melua vaikka on todella paljon epähygienisempää ja se haju porttikongeissa viikonloppuisin kammottava.
Itseäni ei ole imettävät äidit koskaan haitanneet, vauvat tarvitsevat ruokaa kasvaakseen ja niin kauan jos ei ravintolat järjestä vessasta erillistä imetyshuonetta, on hygieenisempi paikka sille imetykselle se ravintolan pöytä. Varsin yksinkertaista.
T: lapseton nainen 35v
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:58"]Miten ihmeessä virtsaaminen julkisesti ei herätä näin paljoa melua vaikka on todella paljon epähygienisempää ja se haju porttikongeissa viikonloppuisin kammottava.
Itseäni ei ole imettävät äidit koskaan haitanneet, vauvat tarvitsevat ruokaa kasvaakseen ja niin kauan jos ei ravintolat järjestä vessasta erillistä imetyshuonetta, on hygieenisempi paikka sille imetykselle se ravintolan pöytä. Varsin yksinkertaista.
T: lapseton nainen 35v
[/quote]
Ot mutta mikä huuto siitä tulisi, jos imettävä äiti "vaatisi" erillistä huonetilaa imetykseen. Kuvitellaan että lastenhoitohuone käy. Varsin usein lastenhoitohuone on yhtäkuin vessa, jossa on yksi kusenpolttama tuoli vessanpöntön vieressä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:59"]Onneksi nämä wt imettävät, ei syö samassa paikassa missä meidän perhe
[/quote]Nii, kunnon lapset syö vaan korviketta, se on vauvan oikeaa ruokaa!
Eiku..
[/quote]
En tiedä korvikkeesta, mutta kunnon ravintoloissa imetys tapahtuu muualla kuin pöydässä. Ihan missä vaan, mutta ei syövien ihmisten silmien alla.