Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei v*thu, luulin jo päässeeni "yli" tapailemastani miehestä, kunnes

Vierailija
14.01.2022 |

näin ikkunasta katsoessa ulkona kävelevän miehen, joka muistutti pukeutumistyyliltään tätä miestä, joka särki sydämeni :(

Nyt taas tekisi mieli soittaa miehelle, vaikka häntä ei kiinnostakaan. Ei helkkari sentään tätä tuskaa...:,(

Pystynkö ikinä unohtamaan häntä? Pakeista on aikaa noin 2 kk. Onko teillä ollut ihastusta, josta ette vielä tähän päivään asti ole päässeet yli...? Toivon todella että jossain vaiheessa ei tunnu enää miltään, kun näen jonkun joka muistuttaa häntä tms...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja mulla on kestänyt kohta kaksi VUOTTA... Vähän jo helpottaa mutta huomaan edelleen haaveilevani hänestä kun ajatus harhailee. Luulis että se auttaa kun ei ihmisestä kuule eikä häntä näe, vaan ei!

Vierailija
2/8 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ihastus varmasti unohtuu tai ainakin laimenee ajan kuluessa. Siihen tosin voi mennä vuosiakin.

Itse ikävöin yhtä henkilöä noin viisi vuotta. Ensimmäiset kuusi kuukautta oli todella synkkää aikaa. Ja vasta vuoden päästä pää alkoi vähän kirkastua ja pystyin lievästi kiinnostumaan muistakin.

Muistan hyvin miten noita harhakuvia tai mitälie ihastuksen kaksoisolentoja vilisi joka puolella. Oikeasti en olisi halunnut nähdä ja koitin vältellä paikkoja missä hän olisi saattanut olla. Ja sitten säikähdin jos luulin hänet näkeväni.

Joskus näin hänet tv:ssä. Salatuissa elämissä oli joku näyttelijä jolla oli samanväriset hiukset ja takki. Kaupoissa hänen kaksoisolentoja tuli myös vastaan.

Kun neljäs vuosi oli menossa, olin jo melko varma, että en enää tunne ikävää. Mutta sitten eräänä päivänä toisessa kaupungissa olin näkeväni hänet ihmisjoukon keskellä. Toisen naisen kanssa. Tajusin siinä tilanteessa, että en todellakaan ollut päässyt yli.

Kuin sydäntä olisi käännetty veitsellä, tunsin ihan fyysistä kipua. Yritin mennä lähemmäs tarkistamaan oliko tämäkin vain harha, mutta he ehtivät kadota ihmismassaan.

Siis todella ankeita tämmöiset ihastukset. Mitä järkeä tässä on? Ei mitään.

Nykyään olen jo siis päässyt tuosta yli, mutta kauan siinä menikin. Tuo ihastukseni on enää vain haalea, hieman haikea muisto.

Vierailija
4/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 9-vuotta mennyt kun ghostasi eikä helpota. Psykologi sanoi että hän jätti minun mielen sen hetkiseen tilaan kun uskotteli että näin menee tulevaisuus. Kumpa joskus vielä unohtaisin.

Vierailija
5/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on. Ja mies on väkivaltainen, joten ei ole kyse siitä etten kelvannut, itse lähdin. Tämä on ihan jumalattoman vaikeaa, kunpa hän vain tekisi sitä ja tätä ja olisi tekemättä tota.

Vierailija
6/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jo nukkumaan. Kukan nainen ei aloituksia, aloita noilla lauseilla tällä.

Vierailija
7/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene jo nukkumaan. Kukan nainen ei aloituksia, aloita noilla lauseilla tällä.

Mee itte, ja korkki kiinni.

Vierailija
8/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, sulla on pakeista aikaa huimat 2kk! Tule tänne takaisin valittamaan, kun on mennyt vuosia. 2kk ei ole aika eikä mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme