En saanut edes korttia tänään.
Sanoin miehelle pari viikkoa sitten että en halua/tarvitse koruja tai kukkia äitienpäivänä, mutta arvostaisin jos hän tekisi lasten kanssa (4v. ja 2v.) minulle kortin.
Nojoo, ei näkynyt korttia eikä mulle edes laitettu aamiaista, mies kuitenkin nousi lasten kanssa ja antoi minun nukkua kerrankin pidempään kun olin ensin kilahtanut hänelle koska hän vain kitisi että on niin huonosti nukkunut. (Minä se joka heräillyt ja käynyt silittämässä lapsia takaisin uneen, taas. Nukkuvat edelleen huonosti.)
Ilmoitin miehelle että tämä nyt oli viimeinen niitti, jos en saa olla perheen tärkein edes äitienpäivänä ( Formulat määrää mitä voi tänään tehdä) niin tämä oli tässä.
Minä haluan avioeron.
(Mobiliissa mukamas mäkyy kappalejaot....)
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:22"]Lapset eivät ilmeisesti ole hoidossa niin että olisivat tehneet siellä kortteja?
[/quote] Ei, ovat isän kanssa kotona, minä läyn töissäm
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:22"]Lapset eivät ilmeisesti ole hoidossa niin että olisivat tehneet siellä kortteja?
[/quote] Ei, ovat isän kanssa kotona, minä läyn töissäm
[/quote] Siis käyn töissä. Ehkä joskus opin kirjoittamaan luurilla :)
Lapset eivät ilmeisesti ole hoidossa niin että olisivat tehneet siellä kortteja?