Haluan elämämkoulu miehen . olen akateeminen
Haluan olla tukena, ja voin vaikka rahallisestikin avustaa. Haluan että olen alfa suhteessa. Mutta en mikään pomottaja kuitenkaan.Löytyyköhän?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:03"]
Sama. Haluan kivan ja fiksun, mutta kouluttautumattoman miehen. Pikkorikollisuudesta plussaa ja tässä olen tosissani.
[/quote]Juuri näin! -ap
Sama. Haluan kivan ja fiksun, mutta kouluttautumattoman miehen. Pikkorikollisuudesta plussaa ja tässä olen tosissani.
[/quote]Juuri näin! -ap
[/quote]
Kiva kuulla, luulin olevani ainoa tällaisen miesmaun omaava akateeminen nainen! :)
EI muutakuin kirjoittelemaan vangeille!
Otsakkeesi virheestä päätellen olet kaukana akateemisesta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:07"]
[/quote]No voi että...Nyt maailma kaatuu -ap
Kuinka pitkä rikos rekisteri pitää olla?
kyseleepi pena porvoosta
Haluan akateemisen miehen, joka ei ole elämää nähnytkään. Mielellään yli nelikymppinen, ei lapsia, ei asuntoalainaa, ei uskonnollista vakaumusta, ei poliittista sitoumusta, ei terveysongelmia, ei vaikeuksia sukulaisuhteissa, ei työttömyyttä, ei pätkätöitä, ei unettomuutta. Siis teflonpintaisen akateemisen, joka on ohittanut elämän aallokot kevyesti. Ei pitäis olla vaikeaa.
[/quote]No voi että...Nyt maailma kaatuu -ap
[/quote]Ei kaadu, mutta viestisi paljastaa, että olet kaukana akateemisesta. Olet duunarimies ja vaan haaveilet.
[/quote]
Eikä pelkästään otsikosta vaan muustakin itseilmaisusta käy hyvin nopeasti selville ettei ap ole yliopistoa nähnytkään.
Parempi provo ensi kerralla, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:25"]
[/quote]
Eikä pelkästään otsikosta vaan muustakin itseilmaisusta käy hyvin nopeasti selville ettei ap ole yliopistoa nähnytkään.
Parempi provo ensi kerralla, kiitos.
[/quote]Vai niin -ap
Minä olen akateeminen 30 v nainen ja naimissa duunarin kanssa, jolla rikosrekisteri. Tämä selvisi vasta rakastuttuani, ja sen kanssa pystyy elämään. Nyt 6 vuotta yhteistä taivalta takana ja "eri sosiaaliluokkien väliset yhteentörmäykset" kyllä näkyvät ja kuuluvat viikottain. Näillä mennään, rakkaus pääasia. Mielenkiintoista nähdä mille polulle lapsemme päätyvät :) en tunne ketään vastaavia pareja, ystäväni ovat korkeasti koulutettuja ja seurustelevat samanmoisten kanssa.
Juu sama täällä. Etenkin raiskaajat ovat arvoasteikossani korkealla. Ihanan miehisiä miehiä, uuh.
Hyvin huomaa tästäkin ketjusta kuin vankasti te olette lokeroineet ihmisen, siis sen yksilön ja ihmisen.
Akateeminen=kuin teidän naurettavat mielikuvanne, samoin olette lokeroineet muutkin ihmiset ja he ovat joku stereotyyppinen mielikuva.
Oletteko ikinä ajatelleet tutustua ihmisiin ihmisinä ja yksilöinä, eivät kaikki ihmiset ole stereotypioidensa vankeja.
Noh, kaikki varmasti samaa mieltä että raiskaajat, pedarit ym eivät ole arvoasteikossa korkealla, edes vankiloissa. Mieheni syö tällaisia perserikollisia aamupalakseen ;) t. N 30v akateem.
Kuinka monta kirjoitusvirhettä ap:n aloituksessa oli? :-D
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:41"]
Juu sama täällä. Etenkin raiskaajat ovat arvoasteikossani korkealla. Ihanan miehisiä miehiä, uuh.
[/quote]Eh, raiskaajista en viitsi edes sanoa mitä mieltä olen...-ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:52"]
Kuinka monta kirjoitusvirhettä ap:n aloituksessa oli? :-D
[/quote]Niin? -ap