Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä MS-tautis sairastavia?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se on ehkä kauheinta mut voisin kuvitella tapahtuvaksi... Kolmonen
Olen 30-vuotias nainen, diagnoosin sain kuusi vuotta sitten. Oireet ovat sen verran pienet että voin elää ihan normaalia elämää.
Sairastan, oireet myös lieviä ja lääkityksellä pysyneet kurissa. Ei vaikuta liikkumiseen mitenkään, olen sairastanut noin neljä vuotta. En ole menettäynyt ajolupaa eikä siitä ole ollut edes puhetta, mutta koska näkö ja reagointikyky on heikentynyt, en mielelläni aja.
Alue: Aihe vapaa
Vaimo ei ole ajanut vuosikausiin, sairastaa sitä. Ajolupa on kyllä joo.