Olen laihtunut kolmessa kuukaudessa 14 kiloa karpaamalla
olen niin onnellinen! Tämän verran olen painanut viimeksi kymmenen vuotta sitten. Halusin vaan jakaa ilon :)
Kommentit (9)
Itse olen karpannut 9 viikkoa ja vyötäröltä on lähtenyt 10 cm !!!!!
Kiloja on lähtenyt 8.
Ikinään en tule enään palaamaan siihen entiseen elämääni, jossa vaalea viljaa ja sokeria vedettiin....nou vei. Tämä nykyinen olotila on niin mahtava ennen tästä halua luopua.
Sorrun syömään suklaata ja kermakahvia niin runsaasti.
näin jälkeenpäin tuntuu, etten ole syönytkään muuta kuin hiilareita ennen ja olen ollut jatkuvasti väsynyt. Karkkiakin saatoin vetää joka päivä. Tosin syön kyllä nytkin tummaa suklaata, mutta kohtuudella. Ja jotta pääsette kauhistelemaan kilojani niin kerrotaan että nyt 177 cm ja 67 ja ennen siihen neljätoista lisää. Aloitin karppauksen heti imettämisen lopetettuani, koska imettämällä eivät kilot karisseet. Nyt ei ole tarvetta laihtua, mutta näissä mitoissa pysyisin mielelläni.
Karppina olo on mukavaa, vaikkei laihtuiskaan.
Havahduin keväällä siihen, etten päässyt kerrostalon kolmanteen kerrokseen portaita pitkin hengästymättä läkähdyksiin asti.
Vierailija:
onnea sullekin 6, itselläni onkin huono omatunto siitä etten vieläkään ehdi liikkua tarpeeksi...
enemmän, niin varmaan myös laihtuminen tapahtuisi jotenkin nätimmin. Mutta jospa nämä syyssäät innostaisivat lenkille!
Pois sokeri, vehnäjauho, pasta, peruna, riisi mm.
Tilalle kasvikset ja proteiinit sekä kunnon rasva.
minä karppaan vain hyvän olon vuoksi.
Eli meillä syödään salaattia, kukkakaalia, lihaa ym. mutta mitä sinä söit jotta laihduit noin nopeasti?!?!?!
Ja ONNEA TODELLA PALJON!
Uteliaisuudesta vain..