Poliitikot lupaa lisää rahaa omaishoitajille
Muistan, kun olin vuosia omaishoitaja. Sain 350€/kk. Ihan viimeisinä aikoina, sain silloin tällöin mieheni pariksi päiväksi laitokseen ja kotiin saunotus apua. Se on raskasta hommaa. Valis
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ei poliitikkojen puheisiin kannata uskoa. Ei ne pidä paikaansa mitä ne lupailee ja sanoo.
Sen kyllä tiedän. Ap
Politikot puhuu yhtä tarkoitavat toista. Itse olin läsnä palkatta,ilman tukea.Mutkan kautta sukua henkilöön lähes päivittäin 5vuotta hänen kuolemaan asti,kuoli alzmer..Siinä tein hommia ilmaiseksi ,mitkä kenties sen lähiomaisen olisi kulunut tehdä?Joka sitten ei osannut sanoa edes kiitos! Mutta vainajan silloin noin 50v poika soitti ja sanoi: Kiitos täti kaikesta avusta minkä isälleni annoit. Se riitti edes yhdeltä tuli inhimillisyys kohtani ja ymmärrys,minäkin surin vainajaa,joka oli koko ikäni elämässäni ollut.Meitä on paljon ihmisiä jotka autamme muita palkatta sydämellä ja olemme näkymättömiä.Joten politikojen pitäisi myös katsoa pintaa syvemälle ja sinne lakeihin lisättä: Ne jotka palkatta sielä yksin asuvan vanhuksen luona käy,auttavat ,kirjaittaisin kodin hoidon kansioihin. Hehän sen henkilön siellä vanhuksen koti näkee.Eikä vältämättä sitä lähiomaista jos osoite eri?Heillekin oikeus omaishoidon kerhot tuki verkostot.
Ei poliitikkojen puheisiin kannata uskoa. Ei ne pidä paikaansa mitä ne lupailee ja sanoo.