Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt joku jutelkaa mun kanssa, tein just positiivisen raskaustestin ja oon ihan ..oo.. ma en edes tieda mita ma oon. onnellinen tietysti (ja iloisesti yllattynyt).

Vierailija
20.09.2006 |

ja aika lailla paniikissa.

esikoinen on nyt 1v 5kk, me asutaan vuokralla kaksiossa (ei varmaan voida jäädä tähän enää..). mun piti aloittaa oppisopimus-opiskelu (en varmaan aloita..) ja miehen piti kai kans jotain tehdä en muista mitä. joka tapauksessa kaikki suunnitelmat menee uusiksi nyt.

meille tulee toinen lapsi! ..jos kaikki menee hyvin, tietysti.

mies nukkuu (yövuoro), lapsi on hoidossa vielä pari tuntia, mä oon yksin täällä enkä tiedä mitä tekisin. en raaski herättää miestä, se ei saa nukuttua koko päivänä jos nyt kerron sille.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veti ensin aika vakavaksi, kiroili ja hohhaili. sitten alkoi ikäänkuin " syttymään" asialle ja ajautui hulluun soittelumaniaan. soitti siskolleen, äidilleen ja parille kaverilleen " no mites teillä.. jaa jaa vai sellaista.. no mites meillä, me ollaan raskaana.." . parin puhelun jälkeen oli jo aika hyvissä fiiliksissä. (itse en ois ehkä kertonut asiasta vielä viidennellä raskausviikolla, mutta haitanneeko tuo)

mietittiin joitain käytännön asioita, ja siinä sivussa mietin ääneen mahtaako tulokas olla tyttö vai poika, johon mies totesi ihan suoraan että " tyttö se on, mä oon varma että se on tyttö" . jotenkin mulle tuli tunne että se on mielessään jo nähnyt meillä toisenkin lapsen :)

ap

Vierailija
2/12 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän koko perheelle!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän on se odotusaika, että kerkiää kunnolla valmistautua vauvan tuloon....

Meillä ainakin esikoinen ei maailmaa kummosesti muuttanut, mutta sitten kun oli kuopus syntynyt....olikin opettelemista, se oli niin erilaista olla kahden pienen lapsen kanssa kuin yhden....

Onnea!!

Vierailija
4/12 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa selvää siitä oppisopimuksesta: kai siinäkin on mahdollisuus äitiyslomaan niin kuin muissakin työsuhteissa ja opinnoissa?

Vauva ei vie paljon tilaa, ehditte järkätä isomman asunnon myöhemminkin.

Tässä pari ensi ajatusta, auttoiko yhtään?

Vierailija
5/12 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai kauhee. kauhee kauhee =D

lajittelin just eilen lapsen vanhoja vaatteita, niitä on aika paljon. riittää tulokkaalle aika pitkälle, riippuen sukupuolesta.

esikoinen on käyttänyt pelkästään kangasvaippoja ja niitä on rutkasti, eli tulokkaalla on ilmaiset vaipat, jee.

öö.. kuinkas vanha esikoinen on sitten kun tämä syntyy? onko meillä kaksi vaippapöksyä? ai kauhee XD

miten mä kuskaan niitä? esikoinen rattaisiin ja pikkuvauva kantoliinaan? kai se toimii..

ap

Vierailija
6/12 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen syntymä oli aika teurastus enkä halua kokea sellaista uudelleen (enkä mielellään oisi niin huonossa kunnossa kuin sen jälkeen olin jos mulla on vauvan lisäksi uhmaikäinen talossa, ai kauhee muuten)

pitääkö mun nyt mennä johonkin pelkopolille?

esikoisen puolitoistavuotisneuvola on pian aikaan, kaippa siellä voidaan käsitellä tätä raskauttakin? soittelen sinne ja ilmoittelen tilanteesta.

mies saa sätkyn!

ap

Vierailija
7/12 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantoliinakin tietty aluksi hyvä, kun vauva on vielä pieni ja kevyt.

Esikoisesi on jo yli 2, kun pieni syntyy, joten eiköhän asiat helpostu tässä matkan varrellakin, oppii syömään itse, ehkä kuivaksikin jne.

Vierailija
8/12 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän tietysti kuluu pois sillä aikaa kun olisin äitiyslomalla, ja niinpä koulutus jäisi kesken.

täytynee keskustella tulevan mahdollisen työnantajan kanssa ihan avoimesti ja katsoa mitä hän sanoo. tietysti tekisin mielelläni jonkinmoisen pätkän vaikka ilman oppisopimusta vielä kun kykenen. toisaalta ko. homma on fyysisesti aika raskasta ja viime raskaudessa mä olin ihan paskana jo puolessa välissä, sekä kohdunsuun pehmenemisen takia nostokiellossa. en tiedä voisinko tehdä ko. hommaa.

mutta jotainhan mun ois tehtävä! iiks, täytyy ryhtyä työnhakuun.

ap

Vierailija
9/12 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vähäistä se on enää ollut, kerta päivässä tai kahdessa. olin just vierottamassa että voin aloittaa e-pillerit, mutta en sitten ihan kerennyt :D

ap

Vierailija
10/12 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hain esikoisen hoidosta, nukkuvat miehen kanssa varmaan tuonne kolmen hujakkeille, kunhan heräävät niin kerron miehelle uutisen. jännittää, en ole ihan varma kuinka pahasti mies häkeltyy.

ostin hyvää syötävää, meinaan keittää kahvit ja laitella pöytää vähän koreeksi ja kertoa.

jännittää tosiaan aika lailla.

ap

Vierailija
11/12 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsi 1v 1kk ja mä taidan olla raskaana. Päässä pyörii samoja ajatuksia.

Vierailija
12/12 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa minäkin voisi laittaa pöytää koreaksi ja kertoa tuollaisen uutisen miehelle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä