90-luvun baarivaatetus???
Muistatteko mitä teillä oli päällä baareissa 90-luvulla? Mikä oli sopivaa ja mikä ei?
Kommentit (21)
-95 mulla oli tiukka napapaita hupitekstillä tyyliin "too busy for bullshit". Sen kaa minihame. Yleensäkin minihame tai -mekko jonka kaa tiukka paita. -96 mulla oli sit tiukan paidan kaa mustat henkselihousut.
Levikset, tolppakorkoiset nilkkurit ja narutoppi.
Baari-iässä ei vielä oltu, mutta kyllä siellä yläasteen discoissa napapaita oli ehdoton. :D
-93 mulla oli sellainen paitapusero, jossa röyhelökaulus ja hihat. Aina farkut. Sitten -95 napapaita ja joskus farkut mutta yleensä hame. Jalassa vaaleat kangasnilkkurit, joissa nauhat. Näkyy olevan myynnissä nykyäänkin. Aina tanssilattialla tai lonkero kädessä :D
vm.75
Levikset, pikee paita (lacoste) , purkkarit, farkkutakki
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:04"]
-95 mulla oli tiukka napapaita hupitekstillä tyyliin "too busy for bullshit". Sen kaa minihame. Yleensäkin minihame tai -mekko jonka kaa tiukka paita. -96 mulla oli sit tiukan paidan kaa mustat henkselihousut.
[/quote]
Ai että noita hupitekstipaitoja, mulla oli monta... Mm. Megababe ja Bitch. Miten sitä kehtas.
90-luvun alussa oli jotkut vaaleat farkut ja valkoinen napapaita hopealla tekstillä ja mustat tolppakorolliset nilkkurit. 90-luvun lopussa opiskeluaikoina oli jotkut tummat housut, musta toppi kiiltävää kangasta ja talvisaikaan sen päällä värillinen (esim. viininpunainen) bleiseri tai jakku.
Tiukkoja paljettiminimekkoja tai Nirvana-flanellipaitoja farkkuineen, riippui siitä että menikö yökerhoon vai pubiin :D
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:04"]
[/quote]
Ai että noita hupitekstipaitoja, mulla oli monta... Mm. Megababe ja Bitch. Miten sitä kehtas.
[/quote]
Niinpä ne trendit kiertää. Nyt myydään napapaitojen kaltaisia crop topeja ja kun ketjuliikkeisiin menee törmää auttamatta noihin tekstipaitoihin :D Onneks nyt voi ostaa näitä kun 1990 syntyneenä ei baareihin ehtinyt tuona aikana.
[/quote]
Katsos kun se oli just tätä aikaa ;)
https://furcoatnoknickers.files.wordpress.com/2010/08/tumblr_kzjvdob4vq1qav3tqo1_500.jpg
18-vuotiaana baarissa v 1995 flanellipaita ja Levikset, tosi grungea. Pari vuotta myöhemmin, kun halusi näyttää aikuiselta, oli musta poolo, liivi ja farkut tai viininpunainen jakku yhdistettynä valko-mustaruudullusiin mikroshortseihin...
-musta pitkä vartalonmyötäinen liivi, röyhelöhihainen paita ja musta kireä kaulapanta, tummat kulmat ja tumma huupuna
-napapaita, lyhyt kiiltäväpintainen minihame, nyörisaappaat ja muovinen läpinäkyvä minireppu
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:19"]Poolo, liivi ja levikset :D
[/quote]
Matti Nykänen!
Haaroista napitettava tiukka body, levikset, isosolkinen nahkavyö, buutsit jalassa ja permanentti päässä.
Sit tää naruolkaiminen mekko jonka alla tiukka paita. Tosi Aikakone.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:14"]
[/quote]
Katsos kun se oli just tätä aikaa ;)
https://furcoatnoknickers.files.wordpress.com/2010/08/tumblr_kzjvdob4vq1qav3tqo1_500.jpg
[/quote]
O-oo we're in trouble! Viva les megababes :)
Minihame ja Doctor Martins -maiharit!
Liian lyhyt napapusero, liian kireät farkut, korkkarit ja villi meikki naamassa. Karsee kokonaisuus. :)
No tietty napapaita, lantiohousut ja platformit! Paljon meikkiä ja ruskealla kajalilla rajatut huulet :)