Vanhanajan taiiteilijat ovat yhtä mieltä siinä että ihmisestä joka eii ole koskaan elänyt tai nähnyt niiin ihmisestä tulee kynäilijä, kynäniekka. Eii tiedä mistä puhuuu. Pitäääkö paikkaansa nykyihmisten kohdallla?
Kommentit (19)
SUhteet sekaisin nykyihmisellä mikä on merkitttävää ja mitä milläkin on väliä ja mitä on maaalaisjärki.
Vierailija kirjoitti:
SUhteet sekaisin nykyihmisellä mikä on merkitttävää ja mitä milläkin on väliä ja mitä on maaalaisjärki.
👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Onn se noiinkin. On sitä varmaaan paljon enemmän kaikkkea. Mä inhoan noita hymiöiitä.
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Kyä näiin o.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Onn se noiinkin. On sitä varmaaan paljon enemmän kaikkkea. Mä inhoan noita hymiöiitä.
Mä rakastan noita hymiöitä.
KAIKKEA EI TARVITSE KIRJOITTAA OTSIKKOON TOOPE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Kyä näiin o.
Kyl maar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Kyä näiin o.
Tämä on se etttä abraktimaaailma kuka tahansa voi antaa mille tahansa mitä merkityksiä haluaakin ja sillle nauretaan heimolais hengessä sitten yhdessä. Raha seuraa rahaa japopulismi on populiismia. Näiin se maailma toimiii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Kyä näiin o.
Tämä on se etttä abraktimaaailma kuka tahansa voi antaa mille tahansa mitä merkityksiä haluaakin ja sillle nauretaan heimolais hengessä sitten yhdessä. Raha seuraa rahaa japopulismi on populiismia. Näiin se maailma toimiii.
Paraasta on nähdä systeeemin taakse.
Ajatus asiasta on, että taiteilijaksi päädytään, kun ihminen on tarkkailija. Siinä roolissa pystyy tekemään havaintoja.
Ne jotka elävät voimakkaasti ja kokevat paljon, keskittyvät itse elämään.
Usein tarkkailijaksi tullaan, jos on jokin kipukohta. Tästä tulee ulkopuolisuuden olo, joka mahdollistaa laajemman katsannon.
Jos on elämän keskipisteessä, ei ehdi tehdä muutakuin elää. Toinen käsi keskiössä ja toinen käsi kehän ulkopuolella. Ei kadota elämää, mutta pystyy tarkkailemaan ulkopuolisena.
Kännisenä, köyhänä, mutta tulevana miljardööritaiteilijana olen sitä mieltä, että mitä mieltä kulloinkin olen joten olen kuitenkin sittenkin jotain mieltä ;-D
Nykykirjailijat ovat aika joutavaa sakkia kaikki jos verrataan sodan jälkesiin suuriin nimiin, Väinö Linnaan, Veijo Mereen, Aila Meriluotoon, Aale Tynniin jne. puhumattakaan 1900-luvun alun mestareista.
Jotkut elää mielikuvituksessaan, ehkä useimmat kirjailijat.
Eii ole mitään kokenut. Sateenkaaren värisessä maaailmassa elänyt ja luoo toivoa että sateenkaarenpäässä on jokin aaarre odottamassa mikä mullistaa elämän.