Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä niissä lapsettomuushoidoissa on niin kamalaa?

Vierailija
09.05.2015 |

Taas yksi tuttu kuohui miten "koeputkilapset" eivät ole normaaleja, ja hänestä hoidot tulisi kieltää. Samaa lukee joskus av:lla, vaikka iso osa täällä toki trolleja.

Ihmettelen miksi juuri tämä herättää niin suurta raivoa? Kyllähän biovanhemmatkin ovat "itsekkäästi" tehneet uuden lapsen eivätkä adoptoineet, vaikka maailmassa on jo hätää kärsiviä lapsia vaikka kuinka. Aika harva kitisijä tekee itse niin paljon huono-osaisten lasten eteen että voisi kitistä ilman että vaikuttaa tekopyhältä.

Näistä tuntemistani kukaan ei ainakaan tee mitään, päin vastoin ruikuttavat myös vapaaehtoistyöstä kuinka siinä yritetään vain vaikuttaa niin paljon paremmalta ihmiseltä ja oikeasti valtion tulisi hoitaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus on hyvää syntyvyyden säännöstelyä. Sitä ei kannata verrata sairauksiin tai vammoihin.

Vierailija
22/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:51"]

Ihmisten pitäisi ymmärtää että jos raskaus ei normaalisti onnistu, siihen on jokin syy. Ei pitäisi mennä sorkkimaan sitä minkä luonto on päättänyt.

[/quote]

Sun luonto on ajassa ja paikassa muotoutunut kulttuuri/luonto dikotomian puhdistettu ja karkoitettu fantasia, joka on valitettavasti läpeensä inhimillisen toiminnan saastuttamaa. Niinpä sinun luontosi on vain sääntöjä ja strategioita, jotka sopivat sinulle. Sellaista se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:55"]Kolmonen on nyt sekä oikeassa, että väärässä. Lapsettomuuteen on aina syy ja juuri siksi sitä pitää tutkia. Ties mitä sairauksia lopulta löytyy kun tutkimaan aletaan.
[/quote]

Sekä että sanontaan ei tule pilkkuja. Eli tulisi sekä oikeassa että väärässä.

Vierailija
24/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:51"]Ihmisten pitäisi ymmärtää että jos raskaus ei normaalisti onnistu, siihen on jokin syy. Ei pitäisi mennä sorkkimaan sitä minkä luonto on päättänyt.
[/quote]

Ajatteletko synnytyksestä samaa? Eli jos synnytyksessäsi sinulla tai ennen kaikkea lapsellasi olisi joku hätä (ei tarvitse olla sen "suurempi" juttu kuin vaikka imukuppisynnytys), niin lääkärit ja kätilöt voivat siellä jatkaa muita hommiaan, kun eivät viitsi mennä sorkkimaan sitä, minkä luonto on päättänyt. Vaikka se sitten johtaisi vammautumiseen tai kuolemaan.

Vierailija
25/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymiskelvottomat tuottaa lisääntymiskelvottomia jälkeläisiä.

Vierailija
26/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:54"]

Lisääntymiskelvottomat tuottaa lisääntymiskelvottomia jälkeläisiä.

[/quote]

Surullista itsekkyyttä, jos riittäisi että vaihtaa puolisoa.

Vierailija
27/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:54"]Lisääntymiskelvottomat tuottaa lisääntymiskelvottomia jälkeläisiä.
[/quote]
Miten minun puhjennut umppari, joka vaurioitti munatorvea, vaikuttaa IVF-lapseni lisääntymiskykyyn?

Vierailija
28/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastustan hedelmöityshoitoja, koska niissä tuotetaan jälkeläisiä sellaisille jotka eivät niistä jostain luonnon valitsemasta syystä voi saada. Lisäksi usein hedelmöitetään ylimääräisiä munasoluja, jotka tuhotaan. Tämä rinnastuu itselläni täysin aborttiin, jota pidän moraalittomana. Se, että meitä jotka vastustamme hedelmöityshoitoja, pidetään trolleina, on vain teidän suvaitsevaisten omia ajatuksia. Kaikilla meillä on oikeus mielipiteeseen, myös meillä, jotka kannatamme konservatiivisia arvoja. Mielipiteeni ei siis ole yhtään sen väärempi kuin muidenkaan. Lisäksi koen ongelmaksi sen, että joudun maksamaan moraalittomasta toiminnasta, kun niille rahoille olisi hyvinvointiyhteisikunnnassa tärkeämpääkin käyttöä, esim  työttömät, sairaat yms. Lapsettomuus ei kuitenkaan ole hengenvaarallinen tila.

Vierailija
29/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:09"]

Itse vastustan hedelmöityshoitoja, koska niissä tuotetaan jälkeläisiä sellaisille jotka eivät niistä jostain luonnon valitsemasta syystä voi saada. Lisäksi usein hedelmöitetään ylimääräisiä munasoluja, jotka tuhotaan. Tämä rinnastuu itselläni täysin aborttiin, jota pidän moraalittomana. Se, että meitä jotka vastustamme hedelmöityshoitoja, pidetään trolleina, on vain teidän suvaitsevaisten omia ajatuksia. Kaikilla meillä on oikeus mielipiteeseen, myös meillä, jotka kannatamme konservatiivisia arvoja. Mielipiteeni ei siis ole yhtään sen väärempi kuin muidenkaan. Lisäksi koen ongelmaksi sen, että joudun maksamaan moraalittomasta toiminnasta, kun niille rahoille olisi hyvinvointiyhteisikunnnassa tärkeämpääkin käyttöä, esim  työttömät, sairaat yms. Lapsettomuus ei kuitenkaan ole hengenvaarallinen tila.

[/quote]

Et ole konservatiivinen, tavoittelit varmastikin sanaa idiootti.

Muutamakin ystäväni on saanut hedelmöityshoidoilla (itse maksamillaan) lapsia joista tulee taatusti nimenomaan niitä veroja maksavia kansalaisia jotka kuittaavat sinunkin hoitosi parinkymmenn vuoden kuluttua.

Vierailija
30/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 12:09"]

[/quote]

Et ole konservatiivinen, tavoittelit varmastikin sanaa idiootti.

Muutamakin ystäväni on saanut hedelmöityshoidoilla (itse maksamillaan) lapsia joista tulee taatusti nimenomaan niitä veroja maksavia kansalaisia jotka kuittaavat sinunkin hoitosi parinkymmenn vuoden kuluttua.

[/quote]

No niin, eli hyökkäsit sitten minua kohtaan. Miksi te hyväksyjät olette niin suvaitsemattomia meitä kohtaan jotka ajattelemme toisin? Hedelmöityshoidot ovat moraalittomia, mulla on oikeus tähän mielipiteeseen.

Vierailija
31/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi e-pillereiden syöminen ja hormonitoiminnan häirintä olisi ok, ja samoihin hormoneihin vaikuttavat, hedelmällisyyttä parantavat lääkkeet olisivat pahasta?

Vierailija
32/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ennen ajattelin, että hedelmöityshoidot ovat ihan turhia, voihan sitä elämässä muutakin tehdä. Ja ehkä sille lapsettomuudelle on joku syy, esim. lapsesta tulisi vammainen, väkivaltainen tms. Hedelmöityshoitoihin laitetut varat voisi laittaa vaikka vanhustenhoitoon.

Sittemmin olen huomannut että jotkut ihmiset lisääntyvät tuosta vain, jättävät lapsensa hoitamatta ja kasvattamatta. Näiden lasten huostaanottorumbiin, rikosoikeudenkäynteihin yms. humpsahtaa huomattavasti hedelmöityshoitoja isompia summia.

Että näin se luonto hoitaa asiat.

Vierailija
33/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä, että kaikki sairaudet pitää hoitaa, myös ne mahdollisesti lapsettomuutta aiheuttavat. Mutta jos lapsettomuus ei johdu sairaudesta, niin silloin tulisi asia hyväksyä. En vähättele lapsettomien surua enkä ole heiltä mitään hoitoja ja operaatioita kieltämässä. Tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, mutta en pidä lapsettomuushoitoja "luonnollisena" tapana lisääntyä.

Vierailija
34/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:51"]

Ihmisten pitäisi ymmärtää että jos raskaus ei normaalisti onnistu, siihen on jokin syy. Ei pitäisi mennä sorkkimaan sitä minkä luonto on päättänyt.

[/quote]

Tällä periaatteella myöskään sairastuneita ei pitäisi hoitaa, kun luonto on niin tarkoittanut. Pissatulehdukseenkin vaan sanotaan, että heippa, ei tipu antibiootteja joilla se paranisi kun näin luonto on päättänyt ja sun aika on ohi?

Idiootti...

Vierailija
35/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöityshoidot on ok niin kauan kun ne maksetaan ite. 

Vierailija
36/36 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:13"]

Hedelmöityshoidot on ok niin kauan kun ne maksetaan ite. 

[/quote]

Ja kunhan ei turhaan hedelmöitetä sellaisia alkioita jotka sitten tuhotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi