Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko teille OK, että miehellänne olisi tekstiviestiystävänä nainen

Vierailija
13.01.2022 |

Jonka kanssa jakaa elämäänsä puolin ja toisin päivittäin?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mustasukkaista porukkaa täällä. Sairaalloista kontrollointia.

Vierailija
22/58 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se tekstiviesti nainen olisi transnainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ukko tälläsiä kavereita tarvii.

Vierailija
24/58 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas mustasukkaista porukkaa täällä. Sairaalloista kontrollointia.

Eikä pelkästään täällä. Vaimoni raivoaa aina, jos satun hieman flirttailemaan muille naisille.

On se kumma, kun ei saa enää ystävällinenkään olla. Ei se ole keneltäkään pois

Vierailija
25/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeasti ihmettelen, että yllättävän monelle tämä olisi ok.

Mielestänne se, että täytyy olla jatkuvasti yhteydessä kertoo siitä, että mies ei saa jotain oikealta vaimoltaan. Olkoon se vaikka henkinen läheisyys tai joku, mutta jotain puuttuu.

Vierailija
26/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just mietin sitä, että pitää aamusta iltaan, pitkin päivää olla laittamassa viestiä.

Että ei se miespuolisten kavereiden kanssa päivästä toiseen jaa elämäänsä.

Ap

Koska en tunne miestäsi en voi mitään varmaa sanoa, mutta ehkä tämä ihminen on tärkeä miehellesi sitä kautta että hänessä hän on löytänyt ihmisen jonka kanssa osaa ja uskaltaa puhua tai siis purkaa sydäntään viestien kautta?

Ehkä he molemmin puolin saavat syvempää ymmärtämistä ja tajuamista omille ajatuksilleen ja ehkä ongelmilleen joita hän ei muille voi kertoa ymmärryksen puutteen takia? Voi olla että on löytänyt ns. sielunkumppanin jonka kanssa liikkuu samoissa vesissä.

Olen itse kokenut miten läheinenkään ihminen ei voi aina tajuta eikä sisäistää omia ongelmiani ja puhumisen tarvettani, en saa oikeanlaista vastakaikua ja asiat eivät tule kuulluksi ja ymmärretyksi.

Silloin on suuri lahja suorastaan löytää ihminen joka tajuaa ja jaksaa. Ihminen ihmiselle. Kuuntelija ja kuunneltava, sellainen jonka kanssa uskaltaa jakaa kipeimmätin asiat täysin luottaen että tulee ymmärretyksi ja hyväksytyksi. Ei tarvitse näytellä mitään. Ei tarvitse suorittaa eikä olla onnistuja.

Jos ja kun tällaisen ihmisen löytää, hän on juuri sitä; ystävä ja tuki ja korva joka todella kuulee. Sellaista ihmistä kunnioittaa niin paljon että siihen ei todellakaan halua sotkea mitään pintapuolisia tunteita ja typeriä seksiseikkailuita. Se on liian arvokasta tuhottavaksi.

Ja kuitenkin oma puoliso on edelleen se rinnallakulkija ja tärkein. Hän ei vain läheskään aina kykene olla kaikkea sitä mitä kaivataan. Esim. juuri tällainen olkapää johon nojata kun tarve on. Silloin luotettava ystävä on uskomattoman tärkeä ja hieno asia. On tämä ystävä sitten toista sukupuolta tai ei, se ei tässä tilanteessa paina mihinkään suuntaan.

Nämä ovat omia ajatuksiani ja jos tunnet olevasi epävarma ota ihmeessä asia puheeksi!

Sano että tunnet epävarmuutta, et tiedä mitä ajatella. Kysy voisiko hän kertoa kuka tämä ystävä on ja millä tavalla tärkeä. Ei tarvitse eikä missään tapauksessa kannata järjestää kohtausta, rauhallisesti kysyä ja kertoa omasta epävarmuudestasi. Jos teillä on hyvä luottamuksellinen suhde uskon että asia selviää.

Vierailija
27/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen tutustuin nettideittailussa erääseen mieheen, jonka kanssa ei ollut mitään kipinää, mutta muuten tulimme juttuun hyvin. Monta vuotta viestiteltiin ja oltiin hengessä mukana toistemne suhdekuvioissa ja muissa elämän käänteissä. Meillä on samanlainen huumori ja juttu luistaa. Nyt molemmilla on vakituinen suhde, emmekä viestittele enää. Halusin näin, koska koin että se olisi jotenkin väärin miestäni kohtaan ja luulen ettei hän ymmärtäisi.

Vierailija
28/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just mietin sitä, että pitää aamusta iltaan, pitkin päivää olla laittamassa viestiä.

Että ei se miespuolisten kavereiden kanssa päivästä toiseen jaa elämäänsä.

Ap

Omat mieskaverit eivät ole kovin kiinnostuneita yhteydenpidosta. Muutama nainen puolestaan on. Asia ei pakosti ole pelkästään miehestäsi kiinni.

Vierailija
29/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olisi. Olenhan itse biseksuaali ja mulla on kaikensukupuolisia kavereita, joten oletan että tämäkin on kumppanille ok.

Vierailija
30/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettääkkö joku enää tekstiviestejä?

Ja olisi ihan ok.

Vierailija
31/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen platonisena (tekstiviesti)kaverina olisi ok. Sitä en katsoisi hyvällä, että jakaa kaiken elämänsä ja viestittelee aamusta iltaan, kyllähän tuo on selvästi toimintaa joka tulee parisuhteen reviirille.

Riippuu tietysti myös heidän suhteensa historiasta, miten ovat tutustuneet, onko koskaan ollut mitään romanttista kiinnostusta, mikä miehen motiivi on olla emotionaalisesti enemmän sitoutunut tähän naiseen kuin omaan puolisoonsa jne.

Normaali kanssakäynti on ok sukupuolesta riippumatta, mutta tuollainen kuvio on niin outo etten sitä katselisi.

Vierailija
32/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tekstiviestit ole enää tätä päivää, kun on olemassa ilmaisia viestityspalveluita. Ja kyllä miehelläni on yksi naisystävä, jolle viestittelee pitkin päivää, mutta niin kauan kun eivät ala tapailemaan, homma on ok.

Vierailija
33/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeasti ihmettelen, että yllättävän monelle tämä olisi ok.

Mielestänne se, että täytyy olla jatkuvasti yhteydessä kertoo siitä, että mies ei saa jotain oikealta vaimoltaan. Olkoon se vaikka henkinen läheisyys tai joku, mutta jotain puuttuu.

Mulla on suhde erään miehen kanssa, ollut jo kolmisen vuotta. Viestitellään hurjasti päivittäin ja tavataan aina kun ehditään. Ei vaan päästä eroon toisistamme. Ootastelen vain että hän saa eron tehtyä. Ei tässä oikein muutakaan lopputulemaa ole, tai sitten jäädään kiinni. Toivoisin tietysti että saisi eron ennen kiinni jäämistä, tulisi vähemmän vahinkoa ja sanomista.

Vierailija
34/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kymmenisen vuotta meiliviestittely-ystävä (mies), joka oli elämäni valo. Välimme rikkoutuivat lopullisesti, mutta sen kymmenen vuotta hän oli päivieni keskiö, henkinen tuki, kaikkeni. Emme koskaan kohdanneet, suhteemme oli täysin platoninen.

Vierailija
35/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kouluajoista asti ystävinä ja työkavereina kummankin sukupuolen edustajia. Nyt viime vuosina on tullut esiin tämä ilmiö, että ei saa viestitellä eikä kommunikoida, jos ihmisellä on parisuhde jonkun kanssa. Kyllä se minulle sopii. On paljon ammatillista tietoa ja uutta informaatiota mistä esimerkiksi haluaisi keskustella jonkun määrätyn hmisen kanssa, mutta koska joku omistaa tämän ihmisen niin pidän tiedot omanani. Minulle kommunikointi on aika abstraktia toimintaa ja jos joku kokee sen uhkana ja pelkää menettävänsä osan itsestään niin voi hyvät hyssykät. 

Vierailija
36/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

115 kirjoitti:

Minulla on ollut kouluajoista asti ystävinä ja työkavereina kummankin sukupuolen edustajia. Nyt viime vuosina on tullut esiin tämä ilmiö, että ei saa viestitellä eikä kommunikoida, jos ihmisellä on parisuhde jonkun kanssa. Kyllä se minulle sopii. On paljon ammatillista tietoa ja uutta informaatiota mistä esimerkiksi haluaisi keskustella jonkun määrätyn hmisen kanssa, mutta koska joku omistaa tämän ihmisen niin pidän tiedot omanani. Minulle kommunikointi on aika abstraktia toimintaa ja jos joku kokee sen uhkana ja pelkää menettävänsä osan itsestään niin voi hyvät hyssykät. 

Mulle riittää työaika ja koulutustilaisuudet ammatillisen tiedon ja uuden information vaihtoon. Kaikki ei elä työlle.

Vierailija
37/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita saa olla, mutta jos juttelee ja puhuu enemmän ja yksityisempiä, intiimimpiä asioita jonkun kaveri kanssa kuin oman kumppanin, suunta on ehkä huono. Sukupuolella ei ole väliä.

Vierailija
38/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereita saa olla, mutta jos juttelee ja puhuu enemmän ja yksityisempiä, intiimimpiä asioita jonkun kaveri kanssa kuin oman kumppanin, suunta on ehkä huono. Sukupuolella ei ole väliä.

Ai, en kyllä oman puolisoni kanssa juttele mitään asioita, jotka liittyvät esim exiini tms, mutta ystävän kanssa kyllä.

Vierailija
39/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se viestittelee joka ikinen päivä niin pitäisin outona. Ihan sama onko kaveri mies vai nainen. Samaten jos itse päivittäin tekstaisin viestejä kamulleni niin pitäisi ruveta miettimään mikä mättää.

Eli ei olisi ok. Tietenkään en voisi kieltää, eihän toista määrätä voi mutta keskustelun paikka olisi. Ei mustasukkaisuuden takia vaan epänormaalin tiiviin yhteydenpidon takia.

Vierailija
40/58 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä opimme? Suominaiset ovat äärettömän mustasukkaisia. Yksi lukuisista syistä olla koskematta suominaiseen edes pitkällä tikulla. Yksikään mies ei halua mustasukkaista naista!

Suominaisten vimmattu alapeukun paukuttaminen vain todistaa heidän olevan mustasukkaisia ja he eivät halua siis miehille hyvää.

Harvoille miehillekään on ok, että omalla vaimolla on joku mies tekstailukaverina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän