Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitääkö vaikeuksia kokeneet ihmiset itseään jotenkin muita parempina

Vierailija
13.01.2022 |

Jotenkin vaan tulee sellainen olo, että tällaiset ihmiset (ei toki kaikki) ovat ylimielisiä ja pitävät itseään muita parempina tyyliin: "sä et tiedä mistään mitään, kun vanhempasi eivät olleet väkivaltaisia alkoholisteja tai et ollut teininä koditon alkoholistinarkkari tai et ole ollut väkivaltaisessa aviolitossa tai muuta tällaista. Ja minä olen ns. normaalia peruselämää elänitä parempi ihminen kun olen kokenut näin paljon vaikeuksia elämässäni"

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kysymys on siitä, että pitävät itseään parempina, vaan enemmänkin siitä, että miten suhtautua ”päivittäisiin” ongelmiin. Ne ihmiset, joilla on ollut oikeasti raskasta, eivät jaksa vetää herneitä nenää olemattomista asioista… Esim. jos bussi pari minuuttia myöhässä…

Vierailija
2/4 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Itsellä ainakin vaikeat ajat lisäsivät myötätuntoa muita ihmisiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä.

Kun on ollut ankara kohtalo, sitä ihmettelee kun ihmiset valittavat pikkuasioista ja riitelevät keskenään.

Eivät ole mistään kiitollisia.

Vierailija
4/4 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suuria vaikeuksia kokeneet ystäväni pikemminkin soimaavat itseään aiemmista valinnoistaan. Esim yksi useamman kerran eronnut ihana ja viisas ystävä häpeää sitä, että on eronnut niin monta (3) kertaa. Ei pidä itseään muita parempana, vaikka on oppinut kokemuksistaan tosi paljon. Toinen soimaa itseään menneistä valinnoista, vaikka kokemukset ovat muovanneet hänestä upean ihmisen.

Itsekin olen kokenut jos jotain, mutta olen armollinen itselleni. Enkä koe itseäni muita paremmaksi. Kaikilla on jotain..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän