Päästättekö teininne keikoille?
Olen se 16v joka mm.pyörtyi tänään aamulla :D
No siis ajattelin kysyä että saako teidän teinit mennä keikoille? Kun siis kaverini oli tulossa meidän bändin keikalle, mutta hänen vanhemmat ei antaneet lupaa :D Olin kyllä vähän että wtf. Tyttö siis on myös 16v. Vanhemmat olivat sanoneet jotain, että bändiporukka ei ole turvallista..mitä helvettiä? Mammat kertokaahan mielipiteenne. Mitenkä on?
T.16v
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:25"]Onko kaverisi vanhemmilla joku syy miksi he eivät luota kaveriisi tai teihin? Kannattaa lähteä ihan siitä miettimään
[/quote]
No ei tietääkseni. Siis kun ei me olla mitenkään "vaarallista" porukkaa. Mutta siis kaverin vanhemmathan vihaa rock-musaa ja katsovat aina meitä vähän oudosti. Siis kaverini vielä sanoi kerran että sen isä oli sanonu jotenkin näin "hyi niillähän pojillakin oli kajalia. Näyttivät niissä vaatteiss ihan narkkareilta" Oli muistaakseni mustakin jotain sanonut, mutta en muista mitä.
En ajatellut että se ulkonäkö olisi syy..-Ap
[/quote]
Yleeensähän vähän vanhemmat ihmiset kavahtaa tätä nykymenoa esim. Juuri ulkonäkö asioissa. Entä jos ensi kerralla menisitte ns. "normaalin" näköisinä kaverillesi kylään? ja todistatte olevanne ihan kelpo väkeä. Tai jos kaverisi vanhemmat olisi yhteydessä sinun vanhempiisi?
[/quote]
Ei me kyllä varmaan edes omisteta mitään "normi" vaatteita :D siis kun onko bändipaita-revityt farkut-kajali-ketjuja-tennarit- yhdistelmä muka niin kamala? :D Pitää varmaan mun äitin soittaa sinne. -Ap
[/quote]
No muutama ystäväni, (ollaan n. 30v) ei tajua sitä minkä takia pojatkin meikkaa. Tai muutakaan erilaista mitä nykymuotina on. Ihmiset ovat erilaisia ja jotkut ei halua hyväksyä "erilaisia" ihmisiä. Kannatan sitä, että vanhempanne olisivat yhteydessä toisiinsa niin ehkä tulisi parempi luottamus.
[/quote]
Tietääkseni rock-kulttuurissa on normaalia että miehetkin meikkaa.. :D Ihme sukupuoli jaottelua.-Ap
Päästän, mutta haen autolla kotiin. 16-v ei kulje yksin yöllä kaupungilla, vaan käyn noukkimassa sen keikkapaikan ovelta. Ilmoittaa kun encore on alkamassa niin mä ehdin ajella siihen lähistölle. Käynyt keikoilla siitä asti, kun on ikä riittänyt eli 15-vuotiaasta.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:25"]Onko kaverisi vanhemmilla joku syy miksi he eivät luota kaveriisi tai teihin? Kannattaa lähteä ihan siitä miettimään
[/quote]
No ei tietääkseni. Siis kun ei me olla mitenkään "vaarallista" porukkaa. Mutta siis kaverin vanhemmathan vihaa rock-musaa ja katsovat aina meitä vähän oudosti. Siis kaverini vielä sanoi kerran että sen isä oli sanonu jotenkin näin "hyi niillähän pojillakin oli kajalia. Näyttivät niissä vaatteiss ihan narkkareilta" Oli muistaakseni mustakin jotain sanonut, mutta en muista mitä.
[/quote]
Yleeensähän vähän vanhemmat ihmiset kavahtaa tätä nykymenoa esim. Juuri ulkonäkö asioissa. Entä jos ensi kerralla menisitte ns. "normaalin" näköisinä kaverillesi kylään? ja todistatte olevanne ihan kelpo väkeä. Tai jos kaverisi vanhemmat olisi yhteydessä sinun vanhempiisi?
[/quote]
Ei me kyllä varmaan edes omisteta mitään "normi" vaatteita :D siis kun onko bändipaita-revityt farkut-kajali-ketjuja-tennarit- yhdistelmä muka niin kamala? :D Pitää varmaan mun äitin soittaa sinne. -Ap
[/quote]
No muutama ystäväni, (ollaan n. 30v) ei tajua sitä minkä takia pojatkin meikkaa. Tai muutakaan erilaista mitä nykymuotina on. Ihmiset ovat erilaisia ja jotkut ei halua hyväksyä "erilaisia" ihmisiä. Kannatan sitä, että vanhempanne olisivat yhteydessä toisiinsa niin ehkä tulisi parempi luottamus.
[/quote]
Tietääkseni rock-kulttuurissa on normaalia että miehetkin meikkaa.. :D Ihme sukupuoli jaottelua.-Ap
[/quote]
Jos kaverisi vanhemmat ei muutenkään pidä rock-kulttuurista tai muutenkaan perehtynyt siihen niin älä odota hyväksyntää. Erilainen ulkonäkö on vain nyt este joillekkin. Yritä vain ymmärtää. Ehkä he miettivät vaikka jotain sex pistolssia ja vertaavat siihen. Kannattaa keskustella asiasta, niin ehkä kaikki selviää.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:51"]Päästän, mutta haen autolla kotiin. 16-v ei kulje yksin yöllä kaupungilla, vaan käyn noukkimassa sen keikkapaikan ovelta. Ilmoittaa kun encore on alkamassa niin mä ehdin ajella siihen lähistölle. Käynyt keikoilla siitä asti, kun on ikä riittänyt eli 15-vuotiaasta.
[/quote]
Niin no kaverini oli tätä ehdottanut ja vastaus oli ollut ei..siis en vaan käsitä. Äitini on meidän manageri :D eiköhän se osaa katsoa perään..-Ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:25"]Onko kaverisi vanhemmilla joku syy miksi he eivät luota kaveriisi tai teihin? Kannattaa lähteä ihan siitä miettimään
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jos kaverisi vanhemmat ei muutenkään pidä rock-kulttuurista tai muutenkaan perehtynyt siihen niin älä odota hyväksyntää. Erilainen ulkonäkö on vain nyt este joillekkin. Yritä vain ymmärtää. Ehkä he miettivät vaikka jotain sex pistolssia ja vertaavat siihen. Kannattaa keskustella asiasta, niin ehkä kaikki selviää.
[/quote]
Niin no tottahan tuokin..kaverinihan siis haluaisi itsekin näin pukeutua mutta ei uskalla.-Ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:51"]Päästän, mutta haen autolla kotiin. 16-v ei kulje yksin yöllä kaupungilla, vaan käyn noukkimassa sen keikkapaikan ovelta. Ilmoittaa kun encore on alkamassa niin mä ehdin ajella siihen lähistölle. Käynyt keikoilla siitä asti, kun on ikä riittänyt eli 15-vuotiaasta.
[/quote]
Niin no kaverini oli tätä ehdottanut ja vastaus oli ollut ei..siis en vaan käsitä. Äitini on meidän manageri :D eiköhän se osaa katsoa perään..-Ap
[/quote]
Melko omituista touhua. Ettekö te sitten voi vaikka heittää sitä kotiin, jos se passais tytön äidille?
-44
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:56"]Saako udella bändin nimeä?
[/quote]
No saa toki, mutta en kyllä ehkä täällä sitä kerro..paljastaisin itseni samalla..:D Sanotaanko vaikka näin että kun demoja saadan youtubeen niin laitan tänne palstalle linkin :D Voitte sitten raiskata korvanne. -Ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:51"]Päästän, mutta haen autolla kotiin. 16-v ei kulje yksin yöllä kaupungilla, vaan käyn noukkimassa sen keikkapaikan ovelta. Ilmoittaa kun encore on alkamassa niin mä ehdin ajella siihen lähistölle. Käynyt keikoilla siitä asti, kun on ikä riittänyt eli 15-vuotiaasta.
[/quote]
[/quote]
Melko omituista touhua. Ettekö te sitten voi vaikka heittää sitä kotiin, jos se passais tytön äidille?
-44
[/quote]
Ei käy sen takia koska roudaus vie aikaa. Oltaisiin vasta 12.00 kaverin kotona. Ei kuulemma käy niin myöhään..-Ap
Ei mihinkään, ennen kuin 27vuotta on täynnä! WT-kakarat ryyppää tuolla pussikaljaa alle parikymppisenä.
Meillä opetellaan pianon soittoa ja opiskellaan ulkoa taidemaalareiden töitä, jota osaa sitten kysyttäessä nimetä niitä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:01"]Ei mihinkään, ennen kuin 27vuotta on täynnä! WT-kakarat ryyppää tuolla pussikaljaa alle parikymppisenä.
Meillä opetellaan pianon soittoa ja opiskellaan ulkoa taidemaalareiden töitä, jota osaa sitten kysyttäessä nimetä niitä.
[/quote]
Eikö mihinkään voi vastata tosissaan? -Ap
Kaverisi laittaa samanlaiset rytkeet niskaan niikuin teilläkin ja meikkaa vahvasti ja ilmoittaa vanhemmilleen, että anteeksi vain tälläinen olen oikeasti, enkä tästä muutu.
Sitten menkööt vaikka "yöksi jollekkin kaverilleen" vaikka oikeasti tulee teidän keikalle.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:08"]Kaverisi laittaa samanlaiset rytkeet niskaan niikuin teilläkin ja meikkaa vahvasti ja ilmoittaa vanhemmilleen, että anteeksi vain tälläinen olen oikeasti, enkä tästä muutu.
Sitten menkööt vaikka "yöksi jollekkin kaverilleen" vaikka oikeasti tulee teidän keikalle.
[/quote]
Vois koettaa :D Jos kaverin kantti kestää. Sen vanhemmat on rasittavimpia ja tiukimpia vanhempia ketä koskaan olen nähnyt..-Ap
Oletko tosissasi.. Tai siis onko kaverisi vanhemmat ihan tosissaan.. Ja miksi kaverisi ei vain yksinkertaisesti lähde sinne keikalle? Itse asuin jo 16-vuotiaana yksin eri kaupungissa ja en todellakaan halua tietää miten kaverisi vanhemmat luulevat kaverisi itsenäistyvän koskaan tuota menoa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:23"]Oletko tosissasi.. Tai siis onko kaverisi vanhemmat ihan tosissaan.. Ja miksi kaverisi ei vain yksinkertaisesti lähde sinne keikalle? Itse asuin jo 16-vuotiaana yksin eri kaupungissa ja en todellakaan halua tietää miten kaverisi vanhemmat luulevat kaverisi itsenäistyvän koskaan tuota menoa.
[/quote]
No nämä vanhemmat antaa sellaisesta kamalat rangaistukset :D Ja olen ihan tosissaan. Sen perheen lapset on kasvatettu aikuisilla valta, teillä ei mitään- taktiikalla..Ap
Onko ulkonäkö muka niin kova paikka joillekkin, että sen takia kaverini ei pääse?...-Ap