Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästättekö teininne keikoille?

Vierailija
09.05.2015 |

Olen se 16v joka mm.pyörtyi tänään aamulla :D

No siis ajattelin kysyä että saako teidän teinit mennä keikoille? Kun siis kaverini oli tulossa meidän bändin keikalle, mutta hänen vanhemmat ei antaneet lupaa :D Olin kyllä vähän että wtf. Tyttö siis on myös 16v. Vanhemmat olivat sanoneet jotain, että bändiporukka ei ole turvallista..mitä helvettiä? Mammat kertokaahan mielipiteenne. Mitenkä on?

T.16v

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:02"]Olen se 16v joka mm.pyörtyi tänään aamulla :D

No siis ajattelin kysyä että saako teidän teinit mennä keikoille? Kun siis kaverini oli tulossa meidän bändin keikalle, mutta hänen vanhemmat ei antaneet lupaa :D Olin kyllä vähän että wtf. Tyttö siis on myös 16v. Vanhemmat olivat sanoneet jotain, että bändiporukka ei ole turvallista..mitä helvettiä? Mammat kertokaahan mielipiteenne. Mitenkä on?

T.16v
[/quote]

Up

Vierailija
2/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä voisin päästää, illalla en. SIksi, että teinin tulisi olla jo 22-23 aikaan rauhoittumassa petiin, kun keikka vasta alkaa.

Vierailija
4/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 17v ja kyllä minä ja 16 vuotiaana sain mennä keikoille (Helsinkiin) vaikka sinne on matkaa monia satoja kilometrejä.

Vierailija
5/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:08"]Päivällä voisin päästää, illalla en. SIksi, että teinin tulisi olla jo 22-23 aikaan rauhoittumassa petiin, kun keikka vasta alkaa.
[/quote]

Mutta ei keikkoja yleensä ole kun vaan illalla? Keikka olisi 21.00-21.45. Eli ihan lyhyt setti. -Ap

Vierailija
6/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kaverilles, että lähtee vaa menemää! Niin minäkin nuoruudessani tein! Nössöt kyykkkyyn! Ei siitä tule kuin kotiarestia ja siitäkin voi livistää!

Vierailija
7/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:09"]No itse olen 17v ja kyllä minä ja 16 vuotiaana sain mennä keikoille (Helsinkiin) vaikka sinne on matkaa monia satoja kilometrejä.

[/quote]

En vaan tajua miksi kaverini ei pääse :o Olis päässy bäkkärille meidän kanssa..mutta ei.-Ap

Vierailija
8/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:10"]Sano kaverilles, että lähtee vaa menemää! Niin minäkin nuoruudessani tein! Nössöt kyykkkyyn! Ei siitä tule kuin kotiarestia ja siitäkin voi livistää!
[/quote]

:D Kuulostaa asialta jonka itse tekisin..No siis tämä kaverinihan aina tottelee vanhempiaan, että ei vaan tuottaisi pettymystä. -Ap

Vierailija
9/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:09"]No itse olen 17v ja kyllä minä ja 16 vuotiaana sain mennä keikoille (Helsinkiin) vaikka sinne on matkaa monia satoja kilometrejä.

[/quote]

En vaan tajua miksi kaverini ei pääse :o Olis päässy bäkkärille meidän kanssa..mutta ei.-Ap
[/quote]

No entä jos kaverisi lupaa laittaa viestiä aina välillä, että kaikki on kunnossa tms. Jos hänen vanhempansa pelkäävät jotain tapahtuvan. Itsekin lupasin laittaa ja laitoinkin, niin vanhemmat ei pahemmin laittaneet vastaan menojani.

Vierailija
10/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä mun teinit saa mennä ja tulla juuri niinkuin haluavat!

Hirveitä natsimutseja ja -faijoja taas linjoilla.

Tärkeintä, että luottamus pelaa... 

Vierailija
11/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:09"]No itse olen 17v ja kyllä minä ja 16 vuotiaana sain mennä keikoille (Helsinkiin) vaikka sinne on matkaa monia satoja kilometrejä.

[/quote]

[/quote]

No entä jos kaverisi lupaa laittaa viestiä aina välillä, että kaikki on kunnossa tms. Jos hänen vanhempansa pelkäävät jotain tapahtuvan. Itsekin lupasin laittaa ja laitoinkin, niin vanhemmat ei pahemmin laittaneet vastaan menojani.
[/quote]

Niin no joo tätä voin kaverille ehdottaa, mutta jotenkin vaikea uskoa että onnistuu.-Ap

Vierailija
12/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:10"]Sano kaverilles, että lähtee vaa menemää! Niin minäkin nuoruudessani tein! Nössöt kyykkkyyn! Ei siitä tule kuin kotiarestia ja siitäkin voi livistää!
[/quote]

:D Kuulostaa asialta jonka itse tekisin..No siis tämä kaverinihan aina tottelee vanhempiaan, että ei vaan tuottaisi pettymystä. -Ap
[/quote]

Revit häntä kädestä tai pistät muovipussiin koko jätkän! Raahaat väkisin keikkapaikalle ja kirjotat kirjeen vanhemmille että lunnaita vaaditaan

Vierailija
13/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne keikat johtaa tosi usein muuhun. Esim. päihteisiin ja sitä kautta muualle kuin kotiin ajoissa. Eri asia, jos keikka päivällä ja äiti tai iskä tulee hakemaan heti keikan päättymisen jälkeen kotiin. Tällä tarkoitan alle 16-vuotiaita toki.

Vierailija
14/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:14"]Totta helvetissä mun teinit saa mennä ja tulla juuri niinkuin haluavat!

Hirveitä natsimutseja ja -faijoja taas linjoilla.

Tärkeintä, että luottamus pelaa... 
[/quote]

No tämän kaverin vanhemmat taitaa ajatella että kaikki meidän bändistä vaan vetää huumeita ja viinaa...ennakkoluulot on perseestä.-Ap

Vierailija
15/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:10"]Sano kaverilles, että lähtee vaa menemää! Niin minäkin nuoruudessani tein! Nössöt kyykkkyyn! Ei siitä tule kuin kotiarestia ja siitäkin voi livistää!
[/quote]

[/quote]

Revit häntä kädestä tai pistät muovipussiin koko jätkän! Raahaat väkisin keikkapaikalle ja kirjotat kirjeen vanhemmille että lunnaita vaaditaan
[/quote]

Juu muuten hyvä, mutta kyseessä on tyttö :D -Ap

Vierailija
16/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on käyneet keikoilla itsekseen n. 12-vuotiaasta lähtien. Tietenkin olen vienyt ja hakenut heidät, mutta lapsille tekee hyvää oppia itsenäisyyttä tuollaisissakin asioissa.

Vierailija
17/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:10"]Sano kaverilles, että lähtee vaa menemää! Niin minäkin nuoruudessani tein! Nössöt kyykkkyyn! Ei siitä tule kuin kotiarestia ja siitäkin voi livistää!
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juu muuten hyvä, mutta kyseessä on tyttö :D -Ap
[/quote]

Kaikki ihmiset o sisimmässään jätkiä! Älä flikka mulle ala! Ootko sä sen poikaystävä vai mikä ny risoo

Vierailija
18/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi saanut alkaa käymään keikoilla 13v lähtien, olisin varmaan alkanut notkumaan kylillä ja ryyppäämään. Jotain jännitystä ja hulluutta piti olla, sen löysin ennemmin lempibändien näkemisestä lavalla. Toivon että lapseni tulevat tässä asiassa minuun. Hauskaa voi pitää selvinkin päin!

Vierailija
19/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 15:15"]Kun ne keikat johtaa tosi usein muuhun. Esim. päihteisiin ja sitä kautta muualle kuin kotiin ajoissa. Eri asia, jos keikka päivällä ja äiti tai iskä tulee hakemaan heti keikan päättymisen jälkeen kotiin. Tällä tarkoitan alle 16-vuotiaita toki.
[/quote]

No en tiedä yhtäkään keikkaa joka olisi päivällä..eikä me siellä mitään vedetä :D Kyllähän siellä bäkkärillä monilla on kaljaa jne. Mutta meillä on mamageri (äiti managerina=mamageri) mukana :D Niin ei siellä paljoa ryyppäillä..-Ap

Vierailija
20/56 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 12 v poika oli samanikäisen kaverinsa kanssa whizz khalifan konsertissa.