Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jankutus konservatiivisesta hallituksesta tympii

Vierailija
09.05.2015 |

Tässä juuri katsoin aamu-tv:tä, joss RKP ja SDP keskustelevat mahdollisesta tulevasta oppositiosta olosta. Ärsyttää, varsinkin tuon rkp:n jankutus konservatismista, populismista, suvaitsevaisuttomuuden puutteesta. Voisiko joku määritellä, miksi tämä hallitus on Suomen, Euroopan, maailman mittakaavassa erityisen konservatiivinen? Se, että siellä olevista kaikki eivät suvaitse homoliittoja, halua tänne valtoimenaan huonoa maahanmuuttoa? Ovatko Tanska ja Norja jotenkin erityisen suvaitsemattomia, kun siellä mamu-politiikka on tiukempaa, kun Suomessa?

Itse olen homo, enkä ole tippaakaan huolissaan tästä mahdollisesta tulevasta hallituksesta. Vihreät ja rkp ovat saaneet tälle maalle enemmän hallaa aikaan, kun Persut konsanaan. Toisekseen, minua ei ainakaan haittaa yhtään, jos (ja kun) persut joutuvat syömään sanansa jossain asioissa, esim. Kreikka, jos maahanmuuttopolitiikkaan saadaan jotain järkeä ja kiristyksiä. Säästöt eivät pelota, koska mieluummin tekevät jotain, kun vain seisovat tyhjän panttina neljä vuotta, kuten edellinen hallitus.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko RKP jaksoi itkeä siitä, miten tämä on häviäjien hallitus ja RKP on voittaja, koska sen kannatus kasvoi 0,0000001%  ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla