Onko tolla yhdellä bloggarilla joku syömishäiriö?
Eksyin pitkästä aikaa hänen blogiinsa ja hän on laihtunut aivan kamalasti, vaikka on hoikka ollut aina. Varsinkin nuo käsivarret ihan anorektisen laihat. Kärsiikö hän jostain syömishäiriöstä? :(
Kommentit (15)
Joo, katoin samaa, ei näytä enää terveeltä :( toivottavasti saa apua jos ongelmia on, vaikuttaa mukavalta ihmiseltä ja hyvältä äidiltä.
Oon miettinyt samaa. Tuntuu erityisesti pahalta, kun mies omassa blogissaan hehkuttaa kuinka upea vaimo tällä on ja vaimo on tuossa kunnossa. Hoikka on ollut aina mutta nykyään ihan sairaalloisen laiha. :/
käsivarret on samanpaksuiset kuin Zeldalla
Huihuih... Ihan oikeasti kävin tekemässä leipiä itselleni, etten vaan pääse tuohon kuntoon :O
ei tee hyvää, tuossa painossa saa kaikki puutostilat... Irvokkaasti jotakin lisäravinteita vetää hiusten takia, oikein postaus sille, mutta ei ne lisäravinteet oikeasti imeydy edes ilman oikeaa ruokaa systeemissä. Keho ei edes tajua keinotekoisia hivenaineita ja jos tajuaakin ja ne imeytyy, niin ne menee ruumiin perustoimintoihin tuolla painolla, eikä hiuksiin riitä mitään...
Sehän kertoi käyneensä lääkärissä. Liittyikö jotenkin tuohon laihuuteen? Pelkäsi jotain toimenpidettä. Olikohan se suolen tai mahalaukun tähystys vai mikä? Voisiko jokin fyysinen sairaus riuduttaa noin?
No Se on lievästi kehitysvammainen, ei ole tarpeeksi tieto taitoa.
Nopea aineenvaihdunta, ei vain liho vaikka syö kyllä. Sanonut itse jossain kommentissa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 07:42"]Nopea aineenvaihdunta, ei vain liho vaikka syö kyllä. Sanonut itse jossain kommentissa.
[/quote]
Niinhän ne kaikki sanoo.
Niinhän ne kaikki sanoo. Perheessäni on ihminen, joka on aina ollut alipainoinen ja "ei vain liho". Huomaa kyllä syömistottumuksistakin, siitä se johtuu. Helposti voi olla vaikka kokonaisen päivän syömättä, unohtaa syödä. En ihmettele, ettei liho.
Voikkarihan kirjoitti blogissaan painavansa 42kg ja tyyliin 168cm pitkä? Miksihän edes kertoo painonsa julkisesti, ellei ole salaa ylpeä siitä.
On aikaisemmin kertonut painoi liian vähän 42kg painossaan. Mutta nyt on kyllä varmasti paino pudonnut jo siihen. Aloittanut taas tupakoinnin.
Voileipä?