Onko täällä ketään muuta pariskuntaa joka harrastaa seksiä vain keskenään, siis ei sooloillen?
Kommentit (33)
Vierailija:
yks sellainen pariskunta joka ei sooloile :)
ap
että uskonnolla on jotain tekemistä tämänkin asian kanssa. Jotkut uskovaiset ihmiset pitävät masturbointia syntinä ja haluavat siksi (ainakin uskoa) että mies ja itse eivät sitä tee.
Minusta masturbointi ja seksi oman puloison kanssa ovat aivan eriasioita. Itselle ei tulisi mieleenkään, että masturboinnista puuttuu toisen kosketus ja suudelmat yms. Siitä PITÄÄKIN puuttua ne. Masturboinnin KUULUUKIN olla erilaista kuin seksi puolison kanssa.
Sun on ihan turha mennä toisten miesten puolesta mitään vannomaan.
Sulla taitaa olla joku pakkomielle tän asian suhteen.
Maailma ei vielä ole mennyt siihen pisteeseen, että kaikki miehet olis niin " jormansa" orjia etteivät pystys hillitseen itseensä ja odottamaan esmes puolison läsnäoloa.
Kato ei se että sä tai sun ukkos räpläätte itteenne tarkota että kaikki tekee niin.
Ei sun tartte mennä toisten puolesta mitään vannomaan.
Ei sun tartte mennä toisten puolesta mitään vannomaan.
Maailma ei vielä oo onneks siinä pisteessä että kaikki ukot ois " jormansa" orjia ilman minkään valtakunnan itsehilintää. Joku jaksaa oottaa sen että muija on kotona.
Joku käplää mielummin itteesä ku oottaa äkästä akkaa joka ei anna kuiteskaan. Taidat edustaa jälkimmäistä... Ja sit ukkos edustaa sulle koko miessukukuntaa ja sanoo että kaikki runkkaa itteesä.
Että älä yleistä. Elämää on sunkin käsien ulottumattomissa, Luojan kiitos!
Sulla on tosi kielteinen kuva masturboinnista! Ei sen tarvitse olla vaihtoehto puolison kanssa rakastelulle. Se voi olla päivän piristys ja sitten on lisäksi mukava rakastella puolisonsa kanssa.
Mutta minä en. Joten melkein ollaan pariskunta, joka harrastaa vain toistensa kanssa ;)
Mä en osaa masturboida ja toisaalta en koe siihen tarvettakaan. Olen joskus yrittänyt, mutta miehen kanssa se nyt vaan on sata kertaa ihanampaa!
Luin kommentit mielestäni objekstiivisesti läpi ja vedin yhden johtopäätöksen(yleistävästi):
Oletteko kateellisia kun joillain on niin hyvät välit että ei tartte sooloilla? Sitten kehtaatte väittää toisten puolesta että " puolisosi valehtelee" jos kieltää...Te naiset jotka näin väitätte että mies sooloilee niin olisi hyvä olla päivän mies, niin huomaisitte hävetä puheitanne ja turhia syytöksiä. Mies kyllä kehtaa sanoa sooloilleensa jos niin on. Parempi teidän uskoa miestänne, joilla on " hyvä suhde" ja luottamus pelaa muillakin elämän aloilla.
Sooloilu tulee esille kaiketi sellaisilla pareilla joilla suhde on " huono" ...
Meillä ei sooloilla kun ei ole tarvetta.
joo, uskovaisilla tuo saattaa onnistuakin. ja varmasti monella onnistuuki.:) En epäile.
Lisäihmettelyä ja " lisänäyttöä" mieheni " valehteluun" saatte varmaankin siitä että olemme molemmat ateisteja eikä uskonnolla, masturbaation väryydellä/synnillisyydellä tms ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. ap
ja ihan rehellisesti siitä ollaan puhuttu, ei häpeä!!
minä taas en harrasta,
muutenkin elämäni aikana olen vain koittanut muutaman kerran...
yks sellainen pariskunta joka ei sooloile :)