Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummat miehet tykkäävät vaaleista naisista ja vaaleat miehet tummista naisista?

Vierailija
08.05.2015 |

Kertokaa, arvon naiset ja miehet, onko se näin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tumma nainen ja pidän vaaleista miehistä.

Vierailija
2/30 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla.Olen vaalea, tällä hetkellä aivan mustatukkaisesta tyypistä kiinnostunut. Mutta en tiiä, ei se aina ihan niinkään ole. Tyyppi ratkaisee. Mutta saattaa jotain perää olla kyllä n24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo.. exäni ja nykyiseni ovat molemmat suomalaisia väritykseltään, eli eivät tummia eivätkä vaaleitakaan.. ja toinen heistä tykkäsi minusta blondina, toisen mielestä taas tummanruskea tai jopa musta tukka sopisi mulle paremmin.

Vierailija
4/30 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea mies ja tykkään blondeista. Mitä vaaleampi iho sitä parempi.  Punapäät myös <3

Vierailija
5/30 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.

Vierailija
6/30 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas muuten, miten yleistä että suomalaisella miehellä on mustat hiukset?

Vierailija
7/30 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea ja olen aina kiinnostunut miehistä, joilla ruskeat hiukset ja vielä ehkä ruskeat silmät. Samoin nämä miehet ovat mieltyneet blondeihin. Eli allekirjoitan :-) Nykyinen miehenikin on tumma ja tykkää eniten vaaleista.

Vierailija
8/30 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaleatukkainen mies ja tykkään ihanista naisista, aivan sama minkäväriset hiukset. Olisi muutenkin aika rajoittavaa, kun nykyinen tyttöystävä vaihtaa hiustenväriä niin usein.

Kyllä toi oma tyttöystävä menisi vaikka kaljuna, toivon kuitenkin että ei vedä kaljuksi :/ Olisi siinä jo pikkuisen ihmettelemistä jopa meikäiläiselle jos kaljun vetää, sama ihminen hän kuitenkin on olipa hänellä mikä tahansa tukkatyyli tai väri.

Vierailija
9/30 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Olen vaaleahiuksinen mutta tummat kulmakarvat ja tummat pitkät ripset luonnostaan. Ihastuin nuorena vaaleatukkaiseen mieheen.

Vierailija
10/30 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se näin menee jos puhutaan hiusten väristä. Ihon väri on eri asia. Pelkkää biologiaa.

Vierailija
11/30 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa..

Vierailija
12/30 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa oikeasti esittää kiintymystään olisi sitten minkävärinen "mies" tahansa; se voi mennä muualle muuten.

Vierailija
13/30 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea nainen ja tykkään tummista miehistä, varsinkin espanjalaisista. Tunnen heitä kohtaan suurta fyysistä vetoa. N21

Vierailija
14/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tumma ja sinisilmäinennainen ja pidän miehistä joilla on siniset silmät, hiusten värillä ei ole väliä.

Vierailija
15/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latinonaiset menee vielä, mutta ihan tummista en oikein ole kiinnostunut.

Vierailija
16/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin muuten miettimään miksi jotkut naiset vaihtaa tukan väriä niin usein. Tylsyys vai mikä siinä on homman nimi, en ole jaksanut koskaan kysyä.

Olen toi 9 kommentin kirjoittanut ja aika paljon nainen tykkää noita naisjuttuja tehdä, sivusta seurailen aina sitä touhua ja tuntuu hauskaa olevan :)

Vierailija
17/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on vaan ensivaikutelmasta. Kiinnitän huomion aina tummahiuksisiin komeisiin miehiin. Olen tehnyt näin teinistä saakka. Olen itse blondi. Eli nyt puhutaan vain ensivaikutelmasta arvon kukkahattutädit!

Vierailija
18/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ainakin jokainen tuttava-pariskunta mieleen, jossa toinen vaalea ja toinen tumma. Itse en ole koskaan katsellut vaaleita miehiä "sillä silmällä" ja olen vaalea.

Vierailija
19/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaalea ja itse olen tumma, olen aina ollut ja kieltämättä teinivuosista lähtien tykännyt vaaleista miehistä.

Vierailija
20/30 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blondi ja ruumiinrakenteeltani pieni ja siro, se lisää entisestään seksuaalista vetoani tummiin atleettisiin miehiin. Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin tummahiuksinen, ruskeasilmäinen, pitkä ja hyvä kroppainen espanjalainen mies. Ainakin ne pari miestä joiden kanssa olen ollut ovat pitäneet minusta kovasti. Lisään vielä etten pidä latinoista tai mustista. Ärsyttää kun jotkut luulevat latinoiden ja espanjalaisten olevan samanlaisia. En pidä etelä-amerikan espanjasta enkä intiaanien näköisistä miehistä, enkä siitä macho-kulttuurista. N21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme