Ensimmäinen ero
Olin seurustellut ekan kunnollisen poikaystäväni kanssa reilut 1,5 vuotta. Olen itse 20v ja ex-poikaystävä 23. Tutustuttiin baarissa ja sain jo aikaisessa vaiheessa kuulla hänellä olleen aikaisempaa pettämistaustaa, mutta uskoin ettei hän sitä mulle tekis.
Koko suhteemme on ollut vaikea, poikaystävä ei tuntunut arvostavan ja vähätteli tekemisiäni ja tuntui muutenkin pitävän itseään mua parempana joka asiassa. Narsistisia piirteitä löytyi, mutta silti rakastuin häneen ja rakastan edelleenkin. Koimme suhteen aikana paljon asioita, niin hyviä kuin huonojakin. Eksässä oli tosi paljon ihania piirteitä, joita arvostan ja haluan ja joskus hän sai mut tuntemaan itseni maailman onnellisimmaksi ja ihanimmaksi, mutta ainakin kerran pari viikossa hän sai mut myös aivan pohjalle.
Nyt hän paljasti pettäneensä mua ja halusi erota. Oltiin eropäätöksestä yksimielisiä, kuitenkin sydämeen sattuu. Kuinka päästä eteenpäin nopeasti, apuja AV-mammat! :(
Kommentit (7)
Särkynyt sydän ottaa aikansa parantua, ei siihen ole oikoteitä. Aikaa tarviit, hengaile ystävien kanssa, lähde matkalle, täytä elämä tekemisellä, meet eteenpäin. Muita ohjeita en osaa antaa.
Sä toivut kyllä erosta. Aikaa se vie, mutta myöhemmin ymmärrät, että paras aika elämästä on edessäpäin. Ihanaa kesää sulle!
Terv. Täti
Voimia, kyllä se siitä! Ja Tinder kehiin ;);););)
-av MAMMA
Mähän nyt täällä käyn valittamassa aivan koko ajan :D
No, ollaan muutama viesti tänään vaihdettu ja huomaa kyllä, että eksää vähän kaduttaa ja etenkin sen, ettei tää ero sillekään helppo paikka oo ollut. Ja että se ikävöi. Helpottanut ikävään kyllä tää viestien vaihto sen kanssa, tein selväksi että oli hyvä että erottiin mutta että haluan sille kaikkea hyvää.
Ikävä tai sydänsuru ei vielä oikein tunnu helpottavan. Tinder otettu käyttöön, eksään törmätty siellä ja raksia painettu nopeasti. Mietin vaan koko ajan kaikkia niitä hyviä hetkiä mitä meillä oli. Mutta olihan meillä tosi paljon vaikeuksiakin, niiden ylöskirjaaminen teki kyllä hyvää. Ei suhde ois pidemmän päälle toiminut vaikkei hän oiskaan pettänyt. On vaan niin vaikeeta tää... Mutta ehkä huomenna on jo helpompi päivä.
-AP
kyllä se siitä, päivä päivältä suru helpottaa. tulet varmasti muistamaan exsäsi ikuisesti, mutta suru kyllö helpottaa. aurinkoista kevättä!
nyt iski ihan kauhea ikävä eksää. miten haluisinkaan vaan mennä sen kainaloon nukkumaan.. :(
laitettiin tänään pari kohteliaan kylmää viestiä siitä, miten menee.. ja tuntui vaan tosi pahalta tekstailla sen kanssa :/
-ap