Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kauniita ja istuvia vaatteita hieman ylipainoiselle nuorelle naiselle?

Vierailija
08.05.2015 |

Hei!

25- vuotias nainen täällä pyytää vinkkejä pukeutumiseen. Kesä ahdistaa, kun en omista mitään kivoja vaatteita. Mustissa ei viitsisi koko kesää kulkea. Olen 170 cm pitkä ja painan 78 kg. Ylimääräistä on mutta ei aivan valtavasti. Minkälaisia vaatteita kannattaisi suosia? Minulla on aina hieman väljä musta toppi ja sen päällä jokin neule. Mistä löytyisi hyvää kangasta olevia vaatteita, jotka eivät myötäilisi kaikkia läskejä? 

Laittakaa kaikenlaisia vinkkejä. Vinkeistä paras olisi tietysti laihduttaa, mutta se on nyt kesän alkuun mennessä enää mahdotonta. :)

Tässä vielä linkki, jonka alalaidassa on kymmenen naisen vartaloa. Minä olen lähinnä tuota numeroa 5, eli FAT. 

https://eleanorimms.wordpress.com/2013/02/13/body-shapes/

Kiitos jo etukäteen, mikäli saisin kivoja ehdotuksia! :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisäyksenä sen verran, että olen vähän väliinputoaja. Ns. tavallisista vaatteista voi joskus olla hankala löytää sopivan kokoisia vaatteita mutta esim Zalandon plus size malliston vaatteet ovat suurin osa liian isoja. Paitojeni koot ovat kaikkea M, L ja XL väliltä. 

Ap

Vierailija
2/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään vinkkejä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asos.com olen nähnyt tosi nättejä plus koon vaatteita. Löytyy myös - 70% löytöjä ja ilmainen postitus.

Vierailija
4/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurista

Vierailija
5/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://pukeutumisopas.com/vartalotyypit-ja-varit-pukeutumisessa/
Tuolta voi löytyä vinkkejä minkä mallisia vaatteita kannattaa hankkia. :)

Vierailija
6/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sun paino on melko normaali. Mun mielestä tuo kuva 5 on normaalivartaloinen, jolla on vaan naisellisemmat muodot. Kuvan "normal" on aika ruikula.

On vaikea ymmärtää ettet löydä vaatteita. Mikä on se ongelmakohta eli mistä kiristää? Mikä ei?

Olisiko vartalomalli ongelma, nykyään vaatteissa ei ole mitään tilaa rinnoille ja lantiolle. Vai jääkö sulle hihat ja lahkeet lyhyiksi?

Vierailija
8/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan varmaan kaikki vaatteet vilasta tai sokokselta. Siellä myyjät osaavat neuvoa!!!

Vierailija
9/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:29"]Ostan varmaan kaikki vaatteet vilasta tai sokokselta. Siellä myyjät osaavat neuvoa!!!
[/quote]

Ja olen siis ylipainoinen myös :)

Vierailija
10/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla alussa itsekin totesin ettei ylimääräistä aivan valtavasti ole. Olet oikeassa, vaatteet kiristävät rinnoista ja eritoten lantiosta. Ongelmana on myös nykyajan vaatteet jotka ovat niin ohuita, että alta paljastuu kaikki epäkohdat. Haluaisin löytää laadukkaita vaatteita, jotka olisivat armollisia mahamakkroille. Ilman, ett täytyisi pukeutua jonkun ehdottamaan jätesäkkiin. 

Ap

Vierailija
11/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:32"]

Tuolla alussa itsekin totesin ettei ylimääräistä aivan valtavasti ole. Olet oikeassa, vaatteet kiristävät rinnoista ja eritoten lantiosta. Ongelmana on myös nykyajan vaatteet jotka ovat niin ohuita, että alta paljastuu kaikki epäkohdat. Haluaisin löytää laadukkaita vaatteita, jotka olisivat armollisia mahamakkroille. Ilman, ett täytyisi pukeutua jonkun ehdottamaan jätesäkkiin. 

Ap

[/quote]

tämä siis 8:lle

Vierailija
12/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole enää kauhean nuori. Laihduta niin saat kauniit vaatteet. Läski ei ole kaunista

Vierailija
13/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen menemään johonkin liikkeeseen jossa asiakaspalvelukonseptiin kuuluu asiakkaan palvelu muutakin kuin maksun yhteydessä. Sellaisia ovat ainakin: vero moda, vila, selected femme, esprit, your face ja muut pienemmät liikkeet. Kysyt myyjältä siellä ronskisti apua asukokonaisuuden valitsemiseen ja kerrot mitkä ovat mielestäsi ongelmakohdat. Noissa liikkeissä myyjät ovat enemmän kun tyytyväisiä kun saavat neuvoa asiakasta kokonaisuuksien luomisessa omalle vartalotyypille. 

Vierailija
14/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M ja seppälä. Koot ovat reiluja ja hintakaan ei aina ihan hirveä. Jc:ssä farkkuja monessa koossa ja mallissa.

Vierailija
15/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 23:32"]Tuolla alussa itsekin totesin ettei ylimääräistä aivan valtavasti ole. Olet oikeassa, vaatteet kiristävät rinnoista ja eritoten lantiosta. Ongelmana on myös nykyajan vaatteet jotka ovat niin ohuita, että alta paljastuu kaikki epäkohdat. Haluaisin löytää laadukkaita vaatteita, jotka olisivat armollisia mahamakkroille. Ilman, ett täytyisi pukeutua jonkun ehdottamaan jätesäkkiin. 

Ap
[/quote]
Mä olen ratkaissut tän mustilla trikootopeilla "päällyspaitojen" alla. Farkut joko normaali- tai korkeavyötäröisiä, matalavyötäröiset saavat ainakin minulla kaiken vain pursuilemaan ja tuovat +10 kiloa. Tuovat ryhtiä kroppaan. Terveisin 172/80

Vierailija
16/19 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän Great girls,laadukkaita,nuorekkaita ja hyvin istuvia vaatteita.hinta 15-40e ja koot xl-xxxl

Vierailija
17/19 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Olen myös valmis maksamaan vaatteista hieman enemmän, jos ne ovat oikeasti laadukkaita.

Ap

Vierailija
18/19 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo Marina Rinaldi? Näyttää löytyvän Hesasta. Italialaista muotia isommille naisille.

Vierailija
19/19 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 09:46"]

Mites tuo Marina Rinaldi? Näyttää löytyvän Hesasta. Italialaista muotia isommille naisille.

[/quote]

Niillä on näköjään nettisivukin. Sieltä voit katsoa vähän vinkkejäkin.