Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista näät painajaisia?

Vierailija
08.05.2015 |

Toistuuko unissasi samat aiheet?

Näen paljon unia, muistan niitä aamullakin hyvin. En kuitenkaan tunnista toistuvaa painajaisaihetta tai edes muista mistä olisin painajaista nähnyt. Omituista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisten kuolemista, erityisesti vanhempieni.

Vierailija
2/14 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen melko usein painajaisia veden varaan joutumisesta ja hukkumisen pelosta. Unissa yritän räpiköidä takaisin veneeseen mutta reuna on liukas ja aallokko liian voimakas, jotta voimani riittäisivät siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisisa olen nähnyt, että menen naimisiin, vietä hääyön ja kun herään aamulla niin tuore vaimoni av-palstailee vieressä :X

Vierailija
4/14 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen toisinaan ahdistavia unia karhuista.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/14 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävitän vauvan vaunuissa ostoskeskukseen, eksyn ulkomailla metroreiteillä enkä millään löydä tiettyyn paikkaan vaikka olisi jo kiire, joku murhaaja etsii minua ja olen piiloutuneena jonnekin... Tällaisia ainakin olen nähnyt montakin kertaa.

Vierailija
6/14 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti olemisesta julkisella paikalla. Painajaiset ovat vähentyneet roimasti sen jälkeen, kun aloin tietoisesti nostattamaan itsetuntoani.

Vierailija
7/14 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisestä työpaikasta. Sekä siitä että joku ajaa takaa.

Vierailija
8/14 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:36"]

Alasti olemisesta julkisella paikalla. Painajaiset ovat vähentyneet roimasti sen jälkeen, kun aloin tietoisesti nostattamaan itsetuntoani.

[/quote]Rupesitko vilauttelemaan?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
9/14 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään unia yhdestä vanhasta kaupasta todella usein ja nyt olen ruennut miettimään mikähän merkitys tällä unella oikein on.

Olen herkkä ihminen ja näen monesti erikoisia unia.

Monesti olen nähnyt unia ja ne on toteutunut.
Tämä kulkee voimakkasti meidän suvussa.

Vierailija
10/14 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:36"]

[/quote]Rupesitko vilauttelemaan?

-Mies 29v + 1v-

[/quote]
En, vaan hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Unet heijastavat alitajunnan pelkoja, kun ymmärsin unien johtuvan siitä että pelkäsin muiden reaktioita ja mielipiteitä, aloin panostamaan omaan henkiseen hyvinvointiini ja siihen, että tulisin itsevarmemmaksi.

Vierailija
11/14 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhuista, käärmeistä, sodasta,tippumisesta, hukkumisesta mm

Vierailija
12/14 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen unta, että on normi työpäivä työpaikassani ja sitten herään ja muistan, että se on totta. Enkä enää herää painajaisesta, vaan joudun lähtemään töihin.

Vierailija
13/14 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosien ajan nähnyt toistuvasti painajaista, jossa olen laivalla enkä voi poistua sieltä koska minulla on mukanani aivan käsittämätön määrä tavaraa enkä kykene pakkaamaan niitä kaikkia. Kaikki muut matkustajat ovat jo siirtyneet maihin ja laiva on lähdössä uudelleen liikeelle, minä vaan en pääse lähtemään. Pakkaan tuntikausia hytissa laukkuja ja kasseja täpötäyteen vain avatakseni taas uuden pohjattoman kaapin täynnä vaatteita, siitä ei tule loppua.

Tuosta kun lopulta virkoaa hereille, on tosi ahdistunut ja vaikea olo ja kylmä hiki pinnassa. Kestää jonkun aikaa tajuta että se oli vain unta ja voin oikeasti nousta ylös sängystä ja mennä jonnekin muualle.

Vierailija
14/14 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toistuu painajaisissa se, että oon mun kaverin tai ystävän kanssa jossain paikassa ja sit mun pitää lähtee etsimään kaupungilta jotain juttua ja kun yritän palata takaisin ystäväni luo, olen ihan eksyksissä suurkaupungissa enkä tiedä mihin suuntaan pitäisi mennä. Harhailen vaan päämäärättömänä siellä enkä muista mihin pitäisi mennä.

Eli suurkaupunkiin eksyminen toistuu mun unissa tosi monta kertaa. Todella ahdistavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä