Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupalliset kanavat soittaneet jo liki neljännesvuosisadan tätä samaa kasari- ja ysäripaskaa päivästä toiseen....

Vierailija
13.01.2022 |

Eikö ne ikinä uudista soittolistojaan? Ylen Radio Suomenkin soittolista muistuttaa jo vakavasti näiden kaupallisten listoja, poikkeusena tosin taitaa olla, että Kaija K:n laulut on tehosoitossa, vaikka oliskin joku uudempi kappale. Tiedän kyllä, että ikiwanhojen kasarilänkytysten soittaminen on halpaa, mutta eikö ne voi vaihtaa jotain kasarikappaletta välillä edes johonkin toiseen kasarikappaleeseen? Ihan kammottavaa sontaa....

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan radiopassi. Jokaisen on kuunneltava kasari-ysäripaskaa joka päivä 4h tai passi punaiselle etkä pääse ruokakauppaan.

Voitaisi kätevästi yhdistää siihen toiseen passiin.

Vierailija
42/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse työskentelin aikoinaan erään nimeltä mainitsemattoman kaupallisen kanavan toivesoittajana eli piti soittaa puhelimella suoraan lähetykseen, johon kuulijat sai esittää toiveita ja piti tarkkaan valikoidulta listalta valita joku kappale, jota piti toivoa ja piti myös päivitellä, että "tätäkään kappaletta ei ole viime aikoina paljoa soitettu".... Kaikkea sitä onkin tullut tehtyä rahan takia XD

Sait kuitenkin listalta valita? Ei suoraan sanottu että Blackvelvettiä sitten? 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toimistossa, siis 2 vuotta sitten, yritin kuunnella nettiradiota. Aivan mahdotonta, koko ajan soi samat biisit. Nyt kotona saa olla hiljaisuudessa.

Vierailija
44/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behm soi yhteen aikaan kaikilla kanavilla. Vaikka esim. Hei rakas on hieno kappale, en haluaisi kuulla sitä kymmentä kertaa päivässä. Kaija K:n soittoa Suomi Popilla olen ihmetellyt. Rouvaa on tullut tuutista vuorokaudet ympäriinsä jo vuosi kausia.

Vierailija
45/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo Helsinkiäkin soittavat päivästä toiseen, vaikka on ihan kammottavaa rääkymistä.

Mä luulin et oon ainut tän mielipiteeni kanssa :D kaikki aina kehunut ton ääntä mut ite tekee mieli puhkoo korvat ku joutuu pakonalla kuuntelemaan.

Et ole. Olen ainavihannut sitä Se sattuu kun meet-biisiä. Kerran kaupassa osuin juuri kaiuttimen alle kun se mikä lie ellipsi keuhkosi mee-eee-eee-EEEET! 😖

Vierailija
46/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa radion musiikkitarjontaa. Kuuntelen musiikkini yleensä ceedeeltä tai C-kasetilta, joskus kuuntelen jonkin minulle tuntemattoman bändin kappaleen esim. YouTubesta ja sen jälkeen koitan löytää ko. levyn oikeana äänitteenä. Minulle onkin kertynyt satoja ceedeitä ja kasetteja muutamia kymmeniä.

Vierailija
47/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa radiokanavaa. Spotifyn kautta löytyy sitten musaa joka makuun.

Vierailija
48/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuuntelet kanavia joita et halua kuunnella.

Ei se musa vielä mitään, mutta se juontajien aivoton kälätys.

Vanha auto, jossa helpoin kuunnella radioa. Ei yhtään kuunneltavaa kanavaa todellisuudessa. Ja mainoksia tulee enemmän kuin musiikkia. Kuunteleeko niitä joku, ne on niin pitkiä, että itse aina kyllästyn kun tulee uudelleen sama pitkä mainos ja vaihdan kanavaa (silloinkin). Eniten ärsyttää mainokset joissa mainostetaan sitä kanavaa, jota jo kuuntelen. Mikä järki? ”Radio Nova, parasta musiikkia… ”sitten pätkä tähän jotain kulunutta humppaa. Jos mä jo oon sillä kanavalla niin hittoako sitä minulle mainostatte?! Ja tiedän kyllä että sellaista musiikkia sieltä tulee, kun joka kerta tulee samaa.

Vierailija
49/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama risoo. Siks en enää kuuntele niitä. Jouluradiota kuuntelen.

Vierailija
50/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa radion musiikkitarjontaa. Kuuntelen musiikkini yleensä ceedeeltä tai C-kasetilta, joskus kuuntelen jonkin minulle tuntemattoman bändin kappaleen esim. YouTubesta ja sen jälkeen koitan löytää ko. levyn oikeana äänitteenä. Minulle onkin kertynyt satoja ceedeitä ja kasetteja muutamia kymmeniä.

Joo, no kiva että sulla on esineitä. 🙄

Vierailija
51/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kuitenkin listalta valita? Ei suoraan sanottu että Blackvelvettiä sitten? 😁

Alannah Mylesillä oli menevämpiäkin ralleja. 🤟

Vierailija
52/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkää matkaa autolla ajaessa saa käydä kanavat moneen kertaan läpi ja KAIKILTA tulee sitä samaa säksätystä ns.musiikkina. En voi sietää. Järviradiota kuuntelen sitten mieluummin.

Vierailija
53/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Suomikin on mennyt pilalle. Leppoisa musiikki ja tangot ja valssit historiaa. Samaa nuorisopoppia mustatakkutukkamiehen (Hietamäki)komennossa = Wannabeteini.

Vierailija
54/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on olemassa kasari ja ysäri kanavat, en voi sietää nykymusiikkia. Jokainen saa kuunnella mitä haluaa. Ainoa huono puoli näissä kahdessa kanavassa on niiden huono kuuluvuus syrjäseudulla.

Vierailija
55/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne soittavat myös näitä yhden biisin ihmeitä kuten Totoa joka ei ole tehnyt yhtään muuta biisiä kuin African?

Vierailija
56/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse työskentelin aikoinaan erään nimeltä mainitsemattoman kaupallisen kanavan toivesoittajana eli piti soittaa puhelimella suoraan lähetykseen, johon kuulijat sai esittää toiveita ja piti tarkkaan valikoidulta listalta valita joku kappale, jota piti toivoa ja piti myös päivitellä, että "tätäkään kappaletta ei ole viime aikoina paljoa soitettu".... Kaikkea sitä onkin tullut tehtyä rahan takia XD

No tämä selittää paljon. Olen aina ihmetellyt että miksi kukaan ei toivo koskaan mitään erikoisempaa, jonkun tuntemattomamman bändin biisin tai edes vaikka Toton jonkun muun biisin kuin Africa, mutta kaikki aina toivovat samoja kappaleita joita ne soittaisivat toivomattakin.

Vierailija
57/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi todeta, että kaikki hyvin valtakunnassa, kun on aikaa tällaisesta asiasta valittaa, mutta onhan se vähän kuin jossain Helvetin bussissa matkustaisi, kun joutuu julkisissa liikennevälineissä matkustaessa kuulemamaan päivästä, vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen näitä samoja, samoja, samoja, samoja.......

Vierailija
58/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alannah Mylesillä oli menevämpiäkin ralleja. 🤟

Äläs nyt sekota ihmisiä. Kyllä esim. Kasari soittaa vain sen yhden kappaleen tiedätte kyllä minkä...

Vierailija
59/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sekin ihme nähty, ettei ihminen osaa laittaa radiota kiinni.

Vierailija
60/63 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin aikoinaan huippusuosittua myöhemmin pedofiiliksi epäiltyä yhdysvaltalaispopparia soittavat jatkuvasti.... Siitä I'm bad-renkutuksesta tulee mieleen keski-ikäiset permanenttipäiset siivooja-ämmät tanssimassa ja hytkymässä moppien kanssa.

Onko mielikuva tanssivista siivoojista myös sieltä 80-luvulta? En tunne yhtäkään keski-ikäistä permanenttipäistä kollegaa, vaikka kymmeniä muuten tunnenkin. -siivooja