Mitä lapsenne syö tänään iltapalaksi?
Poikkeaako tämän päiväinen iltapala jotenkin normaalista iltapalasta kun viikonloppu alkaa?
Minkä ikäinen lapsi? :)
Kommentit (30)
en ole vielä miettinyt niin pitkälle
Meillä syödään päivällinen n. klo 20, eikä sen jälkeen ole lapsille enää iltapalaa. Tämä on sama joka ilta.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:25"]
Meillä syödään päivällinen n. klo 20, eikä sen jälkeen ole lapsille enää iltapalaa. Tämä on sama joka ilta.
[/quote]
ulkomamma?
Mä varmaan teen 2-vuotiaalle aurajuusto-juusto toastin ja lisäksi hedelmiä, varmaan satsumaa ja viinirypäleitä, kun niistä tykkää eniten. :D Yleensä syödään ihan vaan puuroa marjasoseen kanssa.
ehkä risifrutin ja hedelmän. ehkä leipääkin lisäksi.
Toinen syö puolikkaan jogurtin, toinen leivän, kaks banaania ja jogurtin.
Veljekset eri puusta veistettyjä...
Saunankiukaalla folionyytissä paistettuja nakkeja ja muurikkakasviksia. Poikkeaa normaalista, tänään saunotaan ja katsotaan elokuvaa pitkästä aikaa :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:25"]
[/quote]
ulkomamma?
[/quote]
Ihan kotimamma.
Ei ainakaan mun sporttirahkoja. Kaurapuuroa kuten joka ilta.
Kaurapuuroa voilla, poikkeuksena saa mehua sen kanssa. Meillä ei yleensä mehuja ostella, mutta tänään iski järjetön himo saada appelsiinimehua:-D
Mennään tuhon ulos paistaa makkaraa ja maissia. Lapset 9, 8 ja 3,5v.
Eilen leivotuista muffinsseista on vielä muutama jäljellä. Varmaan ainakin ne syötän lapsille etten itse syö. Katsotaan tehdäänkö vaikka marjasmoothieta lisäksi ja ehkä leipää. Lapset 4, 5 ja 1,5v
Maitoon keitettyä puuroa, hiutaleita vaihtelen ettei olisi aina samaa. Sekaan vähän marjasosetta, banaania ym. Lapsi on 1-vuotias.
Ruissipsejä ja kokista. Meillä on leffailta :-)
Niin ja lapsi on 6v
Rintamaitoa, kuten muinakin iltoina. 5 kk on ikää.