Emme saaneet perhehuonetta TAYSissa ruuhkan vuoksi!
Miksi mainostavat perhehuonemahdollisuudella jos sitä ei kuitenkaan halutessaan saa? Vedottiin mm tuohon ruuhkaan!
Kommentit (25)
Miten kehtaat edes kysyä moista?
Jos ei oma elämä miellytä, niin maksa enemmän veroja.
Mutta sitten saatat huomaatkin että sitten onkin rahaa siihen yksityiseen sairaalaan. Siellä yksityisessä synnytyssairaalassa saa oman perhehuoneen, esim. Sveitsissä, Saksassa, Tshekeissä. Voit ottaa oman doulan mukaan, henkilökunta on kielitaitoista yms. Ei varmasti tule valituksia sulta, saat mitä haluat yms.
Mutta jos ei ole varaa (henkisesti ja taloudellisesti) niin sitten kannattaa opetella tilannetajua.
Itse olinkin perhehuoneessa taysissa viimesyksynä YKSI ja ihan normaalilla hin alla. Ottaako aivoon? Ei kannattaisi, oli rankka synnytys ja vaikea raskaus takana ja vauva teholla. Tiedettiin, että viivyn pitkään ja vaikea levätä muiden vauvojen itkiessä. Kerrankin tilannetajua sairaalan puolelta.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:07"]Me saatiin aikanaan kättäriltä perhehuone. Silloinkin sanottiin, että sen voi halutessaan saada, jos on vapaana. Jouduin vähän aikaa odottamaan ihan normaalihuoneessa kunnes perhehuone vapautui. Kalliiksihan se tuli, kun oltiin vähän pidempään, mutta oli hintansa arvoinen.
[/quote]
Oikein kalliiksi tuli? Oletan, että tuplahinta... Miten teillä on varaa siihen lapseen?
Oltiin perhehuoneessa TAYS:issa, kiitos sinne oli tosi rankka synnytys ja olin hyvin huonossa kunnossa. Oltiin vähän pidempään että pystyin lähtemään kotiin. Mies auttoi hoitamalla vauvaa ja antamalla rinnalle kun itse en päässyt jaloilleen alkuun.
TAYS:ssa on se sairaalahotelli juuri näitä varten ja se ei todellakaan ole koskaan täynnä.