Onko Pirkka kiviuunipizzat hyviä?
Rainbown pizzat on ainakin. Enkä tässä nyt siis halua vertailua pizzerian tai omatekemiin pitsoihin.
Kommentit (23)
Ei. Molemmat Rainbow ja Pirkka pahaa
Grandiosa ja Dr Oetker jos et osta antsaitset kuoleman
Vierailija kirjoitti:
Atrian roiskeläpätkin voittavat grandiosapaskat. Natsitohtorin La Mia grandet on parhaimpia pakastepizzoja.
Vierailija kirjoitti:
Oetkereissa tosi monissa pippuria, joten jää allergian vuoksi väliin. Grandiosan grilled veggies on hyvä. Rainbown mozzarella on meillä kyllä ihan pojan lempparia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli, nykyään ihan paskaa, paitsi ne Pirkka Parhaat-pitsat on kyllä yhtä hyviä kuin aiemmin ne peruspirkat.
Höh. Pirkan parhaissakin on aika monessa pippuria ja se rajaa meiltä pois esim. sen kasvisversion, joka muuten näyttäisi hyvältä.
Oletko Pirkan luomu kasvispizzaa kokeillut?
Minun makuuni liikaa taikinaa ja liian vähän täytteitä, mutta maut ovat ihan hyvät. Itse suosin Dr. Ötkeriä ja Lidlin pakastepitsoja.
Rainbow pakastepizza paprikoilla on hyvä. Lisää vaan homejuustoa ja pepperonia. Hakkaa mennen tulle Dr, Ötkerin. Myös Mozarella on hyvä, kun vähän tuunaa.
On ainakin omaan makuuni, mieheni taas ei tykkää yhtään.
Kannattaa ostaa ja maistaa itse.
Pirkan kiviuunipizzat ovat mielestäni paljon parempia kuin Rainbow'n. Ainakin ennen (eli n. vuosi sitten) oli. En ole pitkään aikaan niitä syönyt.
Paras on se, jossa on salamia ja paprikaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ai, täällä olikin läskien kokoontumisajot
Ainakin tonnikala ja mozzarella on ihan hyviä. Hinta-laatusuhde kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Rainbow --> Italia
Pirkka --> Italia
Grandiosa --> Ruotsi
Ötker --> Saksa
Mihin katosi Pirkka Margherita-pizza? Paras kaikista pakastepizzoista.
Ennen Olin ihan koukussa tähän https://kalori.info/kalorit/pirkka-parhaat-kiviuunipizza-kinkku-rucola-…
jonkin aika sitten ostin pirkka pizzaa joka oli tehty italiassa. siinä siinä saisi olla salamia tai jotain muuta vastaava. ei ollut sellaista että kehtaisi uudelleen ostaa.
Pirkan pizzoissa nykyisin pohja paljon huonompi kun ennen!?vaikka miten ohjeen mukaan paistaisi hintakin noussut!kyllä Lidlin on paras pakastepizzoista ylivoimaisesti!hinta/laatu minun mielestä!
Pirkan pizzoissa pohja on kivikova. Ei meinaa saada paloiksi millään työkalulla.
En ole aiemmin testannut, ensimmäinen ja viimeinen kerta oli tämä.
Rainbowt on tosi hyviä. En oikein pidä pakastepizzoista, mutta Rainbowt ja jotkut kalliimmat menee. Pirkat on mielestäni aika huonoja, kuten myös Grandiosat (paitsi joku yksi maku oli hyvä) ja Dr. Oetkerit.
Ennen oli, nykyään ihan paskaa, paitsi ne Pirkka Parhaat-pitsat on kyllä yhtä hyviä kuin aiemmin ne peruspirkat.