Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin sinkuksi 20 vuoden liiton jälkeen. Ei nappaa tinderit ym, mut olis kiva treffailla. Ei taida olla muita vaihtoehtoja

Vierailija
13.01.2022 |

Kun ravintolaankaan ei pääse ja viimeksi sinkkumarkkinoilta kundeja löytyi yökahviloista, huoltiksilta, kavereiden kaverit ym. Missä te vapaat nelikymppiset miehet liikutte näinä päivinä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB Dating kuivui kasaan hyvin nopeasti, tosin ehkä siellä nyt olisi enemmän väkeä. Tinder on paljon parempi.

Vierailija
22/23 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä en ainakaan kenenkään vauva palstalaisen kanssa haluaisi edes seurustella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron (ja pitkän parisuhteen) jälkeen oon ollut jotenkin aika yllättynyt kuinka kivaa sinkkuna on. Aiemmin ajattelin että parisuhde on se juttu, mutta nyt 50 v lähestyessä oonkin miettinyt, että viihdynkin ehkä paremmin näin.

En siis sulje mitään ovia lopullisesti, mutta just nyt sinkkuna on aika mahtavaa :D Tunnen olevani vapaa ja voivani tehdä juuri mitä haluan ja milloin haluan.

Minulla sama. Ei tämänikäisiä kukaan mistään nettipalstoilta etsi, enkä sellaiseen uskailtaisi mennäkään. Ajattelen niin, ettei jos sopivanoloista, vapaata herrasmiestä 50+ koskaan kävele vastaan, niin ei se sitten ole niin tarkoitettu. Toisaalta viihdyn todella hyvin yksin, nyt kun lapsetkin ovat jo omillaan. Ehdin harrastaa kaikenlaista ja teen töitäkin enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi