Keskusteletteko te oikeasti tällaisista asioista kotona??????????
Oli tuolla tuo "exän penistä" koskeva keskustelu sen verran absurdi, että päätin ihan kysyä nyt muilta, keskusteletteko te muutkin kotona exienne penisten koosta tai pimppien tiukkuudesta?????? Ei kyllä tulisi itsellä pieneen mieleenkään!!
Kommentit (31)
No ei tasan keskustella. Ei keskustella edes siitä kenen kanssa ollut sängyssä. Tai montako seksikumppania on ollut.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:22"]
Ai niin yksi ex tuli vartavasten suhteemme päätyttyä ilmoittamaan kasvotusten harrastaneensa seksiä isompikärsäisen miehen kanssa. En ummärrä naiset miksi pitää tehdä tuollaista kun muutenkin on jo paha mieli epäonnistuneesta suhteesta.
[/quote]
Miehetkö ei koskaan tule lyömään vyön alle?
Nimim. exäni tuli vartavasten kertomaan kuinka uudella tyttöystävällään (jonka kanssa petti minua) on huomattavasti tiukempi värkki kuin minulla.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:18"]
Voiko joku mies olla noin epävarma itsestään että kyselee exän peniksen kokoa!?!
[/quote]
Ne on kaikki, ihan oikeasti.
No on mies jotain kertonut kun olen uteliaisuuttani kysellyt. Kertonut esim, että eräällä naisella oli niin hirveä tuhero ettei kyennyt (ja häntä ei oikeasti normikarvaisuus häiritse, mutta tämä oli ollut ihan järkky) Samoin että yhdellä tyttöystävällä oli tosi isot ja roikkuvat sisemmät häppärit (se ei häntä haitannut kuitenkaan) ja sitten että jollain yhdenillan jutulla oli ollut niin pitkät nännit että oli lähtenyt karkuun sieltä naisen luota. Niin ja joku 4:n lapsen äiti jolla oli oikeasti ihan valtava alapää eikä panemisesta tullut mitään. (Mies oli itse silloin 18-v) Toivottavasti kukaan ei tunnista miestäni näistä. :D
Ollaan me keskusteltu asiasta. Kuten kaikesta muustakin, ei ole varmaan aihetta josta ei voitais keskustella. Ei olla puhuttu kenenkään tietyn henkilön sukuelinten tilavuudesta kuitenkaan. Tiedän jotenkuten ympäripyöreästi miehen edelliset tyttöystävät ja hän tietää kutakuinkin panoistani (tämän ollessa ensimmäinen seurustelusuhteeni, nykyään olemme jo olleet vuosia naimisissakin).
Minusta meidän elämä ei ole ollenkaan köyhää vaikka näistä(kin) asioista, niin kuin ihan kaikesta muustakin mieleen juolahtavasta ollaan puhuttu. Mies on paras ystäväni sen lisäksi että on rakastajani, eikä ole todellakaan mitään mitä en voisi hänelle kertoa.
Höh, no ei todellakaan keskustella. Mieskin on sen verran hyvällä itsetunnolla varustettu ja älykäs mies, että tietää kalun koon olevan herttisen yhdentekevää, kunhan sitä osaa käyttää...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:17"]No on mies jotain kertonut kun olen uteliaisuuttani kysellyt. Kertonut esim, että eräällä naisella oli niin hirveä tuhero ettei kyennyt (ja häntä ei oikeasti normikarvaisuus häiritse, mutta tämä oli ollut ihan järkky) Samoin että yhdellä tyttöystävällä oli tosi isot ja roikkuvat sisemmät häppärit (se ei häntä haitannut kuitenkaan) ja sitten että jollain yhdenillan jutulla oli ollut niin pitkät nännit että oli lähtenyt karkuun sieltä naisen luota. Niin ja joku 4:n lapsen äiti jolla oli oikeasti ihan valtava alapää eikä panemisesta tullut mitään. (Mies oli itse silloin 18-v) Toivottavasti kukaan ei tunnista miestäni näistä. :D
[/quote]
No älkääs nyt alapeukuttako siellä. Mulla on ihan hyvä mies eikä häntä enää 36-vuotiaana voisi edellämainitut asiat kiinnostaa pätkän vertaa. Nämä tapahtunut nuorena ja naiivina poikasena. On sen itse sanonutkin. Ja typeräähän se on minulta tälläisiä mieheltä kysellä mutta silloin joskus seurustelumme alkuaikoina minua kaksikymppistä kiinnosti jostain ihmeen ja kumman syystä. :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:17"]No on mies jotain kertonut kun olen uteliaisuuttani kysellyt. Kertonut esim, että eräällä naisella oli niin hirveä tuhero ettei kyennyt (ja häntä ei oikeasti normikarvaisuus häiritse, mutta tämä oli ollut ihan järkky) Samoin että yhdellä tyttöystävällä oli tosi isot ja roikkuvat sisemmät häppärit (se ei häntä haitannut kuitenkaan) ja sitten että jollain yhdenillan jutulla oli ollut niin pitkät nännit että oli lähtenyt karkuun sieltä naisen luota. Niin ja joku 4:n lapsen äiti jolla oli oikeasti ihan valtava alapää eikä panemisesta tullut mitään. (Mies oli itse silloin 18-v) Toivottavasti kukaan ei tunnista miestäni näistä. :D
[/quote]
Miks oot tollasia kysynyt? Ootko hiukka epävarma itestäs? Ota huomioon se että miehet valehtelee ( ja tällä en sorra miehiä, vaan miesten on pakko valehdella, koska muuten naiset suuttuu)
Ai niin yksi ex tuli vartavasten suhteemme päätyttyä ilmoittamaan kasvotusten harrastaneensa seksiä isompikärsäisen miehen kanssa. En ummärrä naiset miksi pitää tehdä tuollaista kun muutenkin on jo paha mieli epäonnistuneesta suhteesta.