Olisin odottanut enemmän Susanna Laineen kanssa. Seurustelee jonkun Petri Nygårdin kanssa
Halvalla meni. En olisi uskonut.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Todellinen-yllatyspari-Susanna-Laineen-ja…
Kommentit (707)
Vierailija kirjoitti:
Koulutuksesta puheenollen onko tuolla Laineella sellaista ollenkaan, pskaohjelmien juontaja ja melkein missi muttei lähellekään?
Laine on opiskellut avoimessa yliopistossa viestintää, ammattikorkeakoulussa musiikkiteatteria ja kulttuurin tuottamista. Hän on toiminut muun muassa seurapiiritoimittajana keskusteluohjelmassa Tuomas & Juuso Experience Nelosella sekä juontanut televisiosarjoja Pulssi, Talent Suomi, ja Treffit pimeässä.[3][4][5]
Syksyllä 2010 Laine aloitti Big Brotherissa keskusteluohjelman juontajana.[6] Laine oli mukana juontamassa myös ohjelman syksyllä 2011 esitetyn seitsemättä tuotantokautta.[7] Kesällä 2011 Laine juonsi Pitkä kuuma kesä -ohjelman kolmannen tuotantokautta.[8] Keväällä 2013 Laine kilpaili Diilin viidennellä tuotantokaudella yhdessä yhdentoista muun julkisuuden henkilön kanssa.[9]
Laine on työskennellyt myös näyttelijänä teatterissa ja pienissä rooleissa elokuvissa ja televisiossa. Vuonna 2005 hän näytteli Vihdin kesäteatterin Onnenmaa-näytelmässä ja vuonna 2012 Valkeakosken kesäteatterin Villit vuodet – musikaali Vexi Salmen elämästä -näytelmässä. Syksyllä 2006 Laine esiintyi kahden jakson ajan Salatut elämät -sarjassa. Syksyllä 2011 Laine näytteli Hämeenlinnan kaupunginteatterissa Älä pukeudu päivälliselle -näytelmässä.[10] Hän esiintyi Uuden Iloisen Teatterin vuoden 2017 Sata lasissa! -kevätrevyyssä. Laine on hakenut viidesti Teatterikorkeakouluun.[11]
Laine oli Aikakoneen laulajana Heidi Puurulan äitiysloman ajan vuonna 2009
Luovuttais jo, ei sinne teatterikorkeaan kaikki pääse.
Vierailija kirjoitti:
Tämä peter nygard on ihan perus suomalais junttiosastoa.
Luojan kiitos perussuomijuntti ei ole samaa sarjaa kuin Peter Nygård.
Loistava biisi Petriltä (onko kuittia Blörffille yms.?):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri Nygård on vastenmielinen juntti riimittelyittensä perusteella, mutta ulkoisesti mielestäni paremmin säilynyt noista kahdesta. Laineellahan on valtavan ryppyinen kasvojen iho vain nelikymppiseksi naiseksi.
Jos sinunkin on aivan välttämätöntä, siis et pysty olemaan muuten, haukkua anonyyminä palstalla, niin arvostele mieluummin vaikka tekemisistä kuin ulkonäöstä. Kun yleensä esim. rypyille ja ihomuutoksille ei itse geeneistä johtuen voi mitään, ellei sitten jätä itseään hoitamatta ja elä epäterveellisesti. Tuskin näin Susannan kohdalla. Ja sitten sitä omaa pärstää esiin tietty aina näiden asiattomien kommenttien kohdalla, kiitos!
Niin, siis olitko eri mieltä väitteestäni vai mitenkä? Kumpi noista on paremmin säilynyt ulkonäöllisesti?
Ei voi käsittää!! Kuten ei otsikkoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään rajaa ihmisen tyhmyydellä jos luulee julkisen hahmon olevan yhtä kuin ihminen itse.
No kuka jaksaa vetää tuota roolia koko ajan? Missä on se aito itse?
Jos olisi monta roolia, mitä vaihtelee, mutta on vain tuo yksi epämiellyttävä, rivoja laukova tyyppi.
Vaikuttaa vähän roolinsa vangiksi jääneeltä, mikä on tuon musalajin tulevaisuus?
Ei tuo voi viihdyttää loputtomiin.
Miten niin koko ajan? Tunnetko hänet hyvinkin kun tällaista väität?? Tottakai, jos hän on jossain julkisessa tapahtumassa Petri Nygårdina, niin silloin hän varmaan vetää sitä Petri Nygårdin roolia.
Kyllä voi muuten ihmisten persettä kaivella tämäkin asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän pysyvä liitto tuo taas on. Palataan asiaan, kun ovat olleet yhdessä nyt edes vuoden. Tuollainen julkkishemmo bilettämisineen ei vaikuta kovin luotettavalta.
Mutta olisin toivonut, että Suski olisi löytänyt jonkun hyvän tyypin, jonka kanssa olisi perustanut perheen. Ei kai se lapsikaan aivan mahdottomuus olisi ollut?
Ei kaikki halua lapsia.
Olen jostain Suskin haastatteluista ymmärtänyt, että hän pitää lapsista, esim sisaren lapset ovat olleet tärkeitä. Ja puhunut muutenkin perheestään lämmöllä.
Pidän esim. minäkin lapsista mutta en halua omia.
-eri
Mä ajattelin että Susanna Laine olisi niitä naisia jotka ihastuvat johonkin lipevään bisnesmieheen jolla on geelillä kiiltelevät hiukset mutta ei, piti langeta johonkin junttiin lököhousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte millainen tyyppi Nygård on julkisuuden ulkopuolella?
Tekee jotain alatyylistä räppiä...
Jep. Räppärit ja lätkäjätkät ovat vähä-älyisintä porukkaa. Eivät kelpaa fiksulle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin että Susanna Laine olisi niitä naisia jotka ihastuvat johonkin lipevään bisnesmieheen jolla on geelillä kiiltelevät hiukset mutta ei, piti langeta johonkin junttiin lököhousuun.
Ei lipevään bisnesmieheen vaan esimerkiksi älykkääseen ja koulutettuun humanistiin.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis petyit, kun kahdesta huonosta valitsi toisen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri Nygård on vastenmielinen juntti riimittelyittensä perusteella, mutta ulkoisesti mielestäni paremmin säilynyt noista kahdesta. Laineellahan on valtavan ryppyinen kasvojen iho vain nelikymppiseksi naiseksi.
Jos sinunkin on aivan välttämätöntä, siis et pysty olemaan muuten, haukkua anonyyminä palstalla, niin arvostele mieluummin vaikka tekemisistä kuin ulkonäöstä. Kun yleensä esim. rypyille ja ihomuutoksille ei itse geeneistä johtuen voi mitään, ellei sitten jätä itseään hoitamatta ja elä epäterveellisesti. Tuskin näin Susannan kohdalla. Ja sitten sitä omaa pärstää esiin tietty aina näiden asiattomien kommenttien kohdalla, kiitos!
Niin, siis olitko eri mieltä väitteestäni vai mitenkä? Kumpi noista on paremmin säilynyt ulkonäöllisesti?
Voi sinua. Ei minun tarvitse, kun ei edes tulisi mieleeni alentua tasollesi, sille alhaiselle, ivalliselle.
On täysin normaalia ihmetellä alunperin kauniita naisia jotka leikkausten ja pistosten yms. avulla muokkauttavat kasvojaan, kun nuo toimenpiteet aniharvoin tuottavat sen toivotun tuloksen, koska useimmiten mennään täysin överiksi, luullen että enempi on parempi.
Sen sijaan ihmisten synnynnäisen ulkonäön tai luonnollisen vanhenemisen aiheuttamien muutosten haukkuminen on jo täydellinen riman alitus. Millainen on nainen, joka täällä ivallisena raakkuu toista naista ryppyiseksi? Miesmäiseksi? Jopa joissain kommenteissa huo ri tellaan. Mitä seuraavaksi, ilkut vammaisille kadulla?
Vierailija kirjoitti:
Eksä olikin noita molempia, tai no ei kai geelitukka kuitenkaan, mutta jonkun sortin bisnesmiehen ja jänskäreiskan risteytys. Jampalla kun olis vielä parin euron aurinkolasit päässä, niin olis kuin ilmetty nyykoortti: https://i.media.fi/incoming/2797416.jpg/alternates/FREE_1440/2797416.jpg
Kuullaankohan pian riimittelyä Sussun tussusta. Pthyi aamulla pillukarvat suustani poistan, se on Petriiii!
Vierailija kirjoitti:
Loistava biisi Petriltä (onko kuittia Blörffille yms.?):
sanna marinin rappikavereita
kyllä on suomalaiset naiset pilalla ja niin on musiikkikin
Sieppiähän näkyy tossa Petrin videolla. Ihan hyvä näkyvyyskin.
Entäs jo Siepillä olisikin ollut Petrin kanssa jotain? Sehän siinä Iholla-sarjassa itkee jonkun miehen perään, että se tuli ja meni oman aikataulunsa mukaan.
Ensin Sieppi, sitten Suski? Ei voi tietää! Tuli vain mieleen.
Huvittaa nuo ikuiset last season aurinkolasit jolla peitellään ukkoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nuo ikuiset last season aurinkolasit jolla peitellään ukkoutumista.
No eihän peitellä, sehän näyttää oikeasti hitokseen paremmalta ilman noita laseja. Olin ihan yllättynyt että on oikeasti ihan hyvännäköinen tyyppi ilman niitä. Nehän on vaan "tavaramerkki", ei ole Nygårdina koskaan esiintynyt julkisuudessa ilman niitä ja sitä yhtä tyhmää lätsää. Eihän niiden ole tarkoituskaan olla tyylikkäät. :D
Mihin se Miki jäi?