Onko master bedroomissanne ensuite ja walk in closet?
Kommentit (78)
King size sängyn alla on shit potta.
jaa jaa,typerää kielenkalkatusta sotkkea englantia ja suomea. Miksi ei voi reilusti puhua makuuhuoneesta ja vaatehuoneesta,kylpyhuoneesta...kas kun ei no olkoon
Ensuittia ei ole, mutta walk in closet löytyy. Tosin lamppu sieltä rikki, et pimeä sellainen.
Pikkuinen oma nätti wc on, muttei se taida ihan ensuiteksi riittää? Closetiin voi kyllä kävellä, muttei siellä yhtä askelta enempää sitten otetakaan. Closet on sentään onneksi vain minun.
On.
1/3 makuuhuoneesta on erotettu seinänpätkällä mikä toimii sängyn päätynä. Molemmin puolin kulku pukeutumistilaan. Tuossa tilassa on koko seinä kaapistoa, iso ikkuna, iso peili ja seinäkettä vasten silityspiste aina käyttövalmiina.
Lisäksi makuuhuoneesta pääsee isoon kylpyhuoneeseen.
Ihan täydellinen, tilaa yhteensä 30m2
Mitä ne on? Täällä on ainakin ihan oikeat huoneet.
Mulla on sellainen open eiku closed, open eiku closed...enkä oikein tiedä onko se auki vai kiinni vai auki vai kiinni vai?
Ei mutta kaasuliedessä on six burners.
Vierailija kirjoitti:
jaa jaa,typerää kielenkalkatusta sotkkea englantia ja suomea. Miksi ei voi reilusti puhua makuuhuoneesta ja vaatehuoneesta,kylpyhuoneesta...kas kun ei no olkoon
Tosikko, et tajua että puhutaan leikillä sisustussarjaenglantia.
On master bedroomissa ensuite ja 2 kpl walk in closetia.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta kaasuliedessä on six burners.
Minulla on jääkaapissa sixpack.
Stay-in closet löytyy.
t. Anatude
Vierailija kirjoitti:
On.
1/3 makuuhuoneesta on erotettu seinänpätkällä mikä toimii sängyn päätynä. Molemmin puolin kulku pukeutumistilaan. Tuossa tilassa on koko seinä kaapistoa, iso ikkuna, iso peili ja seinäkettä vasten silityspiste aina käyttövalmiina.
Lisäksi makuuhuoneesta pääsee isoon kylpyhuoneeseen.
Ihan täydellinen, tilaa yhteensä 30m2
Mut onks ensuite?.
Siis mille tämä aloitus yrittää naljailla? Sille, että englantia äidinkielenään puhuvat käyttävät englanninkielisiä termejä englanninkielisessä ohjelmassa? MItä niidne pitäis puhua? Ranskaa? Ja vastaus kysymykseen: ei ole. Yhdellä lapsista sen sijaan makkarinsa yhteydessä on kylppäri ja vaatehuone.
Kaksioni masterbedroomin walk-in-closet on tupaten täynnä ja closettiin mennään eteisen kautta.
Kävimme juuri katsomassa uutta rantataloa,mutta olin todella kiukkuinen, koska master bedroomin ensuitessa oli vain yksi käsienpesuallas!
Ei löydy, vaikka olishan ne hienot :D