Rokotekriittiset: Miksi uskaltaisitte ottaa nenäsumutteen mutta ette nykyisiä rokotteita?
Siksikö, että se on suomalainen keksintö? Vai onko se mielestänne vähemmän myrkyllinen/haitallinen? Miksi ette pelkää sitä?
Kommentit (27)
Odottelen rokote haittoja kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan sitä aikaa kun rokotehaittoja alkaa ilmaantumaan. Satavarmasti niitä tulee. En ole rokotettu joten niitä haittoja ei itselle tule. Katsotaan sitten miten rokotettujen suut ovat😬. Hyvillä mielellä itse olen ja tyytyväinen ratkaisuuni.
Varmaan samalla odottelet mielenkiinnolla koronan sairastamisen haittoja ja pitkäaikaisvaikutuksia? Mietit saatko lievänä vai joudutko teholle?
Odottelen rokote haittoja kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan sitä aikaa kun rokotehaittoja alkaa ilmaantumaan. Satavarmasti niitä tulee. En ole rokotettu joten niitä haittoja ei itselle tule. Katsotaan sitten miten rokotettujen suut ovat😬. Hyvillä mielellä itse olen ja tyytyväinen ratkaisuuni.
Hörhön ”satavarma” ei tarkoita käytännössä,yhtään mitään.
Mielenkiinnolla odotan sitä aikaa kun koronan pitkäaikaishaittoja alkaa ilmaantumaan. Satavarmasti niitä tulee. En ole sairastanut koronaa joten niitä haittoja ei itselle tule. Katsotaan sitten miten antiwaxer-salaliittohörhöjen suut ovat😬. Hyvillä mielellä itse olen ja tyytyväinen ratkaisuuni ottaa rokotteet.
Nenäsumute se vasta kokeellinen onkin.
Pekka 58 vuotta kirjoitti:
Voin kertoa pölvästi. Periaatteesta en ota enkä tule ottamaan mitään korona-rokotetta.
Näitä änkyröitä siellä sairaalassa sitten maksa
Mitä ite meinaat alkaa vetämään kun buustereiden jakaminen lopetetaan.
Ei nuo piikkipelkurit mitään uskalla ottaa jatkossakaan, paitsi hopeavettä ja loislääkettä.