Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotekriittiset: Miksi uskaltaisitte ottaa nenäsumutteen mutta ette nykyisiä rokotteita?

Vierailija
12.01.2022 |

Siksikö, että se on suomalainen keksintö? Vai onko se mielestänne vähemmän myrkyllinen/haitallinen? Miksi ette pelkää sitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo piikkipelkurit mitään uskalla ottaa jatkossakaan, paitsi hopeavettä ja loislääkettä.

Vierailija
22/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen rokote haittoja kirjoitti:

Mielenkiinnolla odotan sitä aikaa kun rokotehaittoja alkaa ilmaantumaan. Satavarmasti niitä tulee. En ole rokotettu joten niitä haittoja ei itselle tule. Katsotaan sitten miten rokotettujen suut ovat😬. Hyvillä mielellä itse olen ja tyytyväinen ratkaisuuni.

Varmaan samalla odottelet mielenkiinnolla koronan sairastamisen haittoja ja pitkäaikaisvaikutuksia? Mietit saatko lievänä vai joudutko teholle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen rokote haittoja kirjoitti:

Mielenkiinnolla odotan sitä aikaa kun rokotehaittoja alkaa ilmaantumaan. Satavarmasti niitä tulee. En ole rokotettu joten niitä haittoja ei itselle tule. Katsotaan sitten miten rokotettujen suut ovat😬. Hyvillä mielellä itse olen ja tyytyväinen ratkaisuuni.

Hörhön ”satavarma” ei tarkoita käytännössä,yhtään mitään.

Vierailija
24/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan sitä aikaa kun koronan pitkäaikaishaittoja alkaa ilmaantumaan. Satavarmasti niitä tulee. En ole sairastanut koronaa joten niitä haittoja ei itselle tule. Katsotaan sitten miten antiwaxer-salaliittohörhöjen suut ovat😬. Hyvillä mielellä itse olen ja tyytyväinen ratkaisuuni ottaa rokotteet.

Vierailija
25/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäsumute se vasta kokeellinen onkin.

Vierailija
26/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka 58 vuotta kirjoitti:

Voin kertoa pölvästi. Periaatteesta en ota enkä tule ottamaan mitään korona-rokotetta. 

Näitä änkyröitä siellä sairaalassa sitten maksa

Vierailija
27/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ite meinaat alkaa vetämään kun buustereiden jakaminen lopetetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi