Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin yrittää jo lasta! T: N27

Vierailija
08.05.2015 |

Olen turhautunut, sillä minusta vain tuntuu siltä, että nyt olisi se oikea ikä lisääntyä. En todellakaan tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta aiemmin olen aina ollut valmis odottamaan vielä muutaman vuoden. Nyt tuntuu siltä, etten jaksaisi odottaa enää yhtään ja että odotus on ihan turhaa. Mieheni haluaisi odottaa vielä muutaman vuoden. Olemme seurustelleet kuitenkin vasta muutaman vuoden, mutta mielestäni olemme jo vakaalla pohjalla, sillä yhdessä asumista on takana jo lähes kaksi vuotta. Miten saisin unohdettua tämän tunteen muutamaksi vuodeksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta pillerit ja puhko kortsut vois olla tyypillinen neuvo tällä palstalla.

Vierailija
2/3 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun "vauvakuume" iskee niin ei sitä niin vaan saa pois päältä! Toki sen kanssa voi elää mutta nyt vaan keskustelette asiallisesti miehesi kanssa ja teette molempia osapuolia tyydyttävän ratkaisun.

Jos et voi odottaa niin eroat ja etsit uuden miehen joka niitä lapsia haluaa asap.

Minulle oli yllätys kuinka kova tuo vauvakuume voikaan olla kun se ISKI 25v. siinä olin itsekin ihan ihmeissäni!

Onneksi mies hetken pohdittuaan oli sitä mieltä että vauva saa tulla jos on tullakseen ja eihän se heti tärpännytkään vaan meni 1,5 vuotta ennenkuin olin raskaana ja ehdimme jo molemmat säikähtää ettei saada lapsia ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekkaat. Mieheni on vasta 22 ja sillä on ihan hirveä vauvakuume. Itselläni vasta opsikelupaikka haussa ja kokoajan saa perustella miehelle miksi ei ole vielä aika tehdä vauvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi